Coyote schreef:Tja, iedereen die hard roept dat TO nu zeker wegblijft moet één ding niet vergeten. De eerste posts, ook nadat TO nog voor de laatste keer online kwam, waren vriendelijk van aard. Zelfs al werd er getwijfeld aan het hele verhaal.
Als je dit forum als een laatste strohalm ziet voor hulp dan ga je niet op afstand toe zitten kijken wat er allemaal gezegd wordt maar doe je actief mee. En doe je dat niet dan zal men je verhaal (wat misschien best waar is of een kern van waarheid in zit) steeds sterker in twijfel gaan trekken.
Ik denk dat zelfs de meest cynische persoon hier op het forum nog bereid is zijn/haar bijdrage te leveren TO te helpen als er maar fatsoenlijk gereageerd wordt. En dat gebeurt hier niet en dus moeten we ons afvragen hoe oprecht deze 'roep om hulp' is.
Roland
Denk niet dat een forum een laatste strohalm is. Er zijn zo ontzettend veel mogelijkeden die je kan proberen. Fora zijn wel leuke manieren om geld los te peuteren van mensen. Daar zijn er al heel wat ingestonken.
Als dit echte een laatste strohalm was dan had ik gevraagd of er ook mensen in of nabij Houston woonden die hem een beetje wilde helpen. Gevraagd om een PB te sturen om hem een beetje wegwijs te maken in wat te doen. Zou ik geen enkel probleem mee hebben.
ook als je als nederlander een amerikaanse business partner hebt is het heel moeilijk zo niet onmogelijk om een visum te krijgen.
Stel dat dat toch waar is dan moet je wel aardig wat centjes meebrengen. Stel dat dit waar is, laat je dan je centjes zomaar afpakken door je businesspartner?
Je hebt verder niet de beschikking tot enig financieel middel?, terwijl je toch heel wat geld mee hebt moeten brengen?
Je hebt een appartement van $3500 die je van je enige rekening , een zakelijke kan betalen?
Neem aan dat ie ook een auto moet hebben. Houston is groot en uitgestrekt. Iemand met huur van $3500 gaat niet met de bus
Jongens hou toch op. Het druipt er gewoon vanaf