Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen busrondreis zuidwest amerika?
Ervaringen busrondreis zuidwest amerika?
Ik ga over een paar weekjes op vakantie naar het zuidwesten van amerika en daar gaan wij met touringcar een rondreis maken. Zijn er mensen die ervaring hebben met een busrondreis? IS dit bevallen of juist niet? Graag hoor ik van jullie!
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ik 
Wij hebben van 7 t/m 28 juli een georganiseerde busreis gemaakt. Hoewel veel mensen er hier erg negatief of op z'n minst sceptisch over zijn, hebben wij een geweldige reis gehad.
Wij hebben een combireis Oost-West gedaan (East West Enchantment), geboekt via OAD reizen. Dat betekent een week Oost en twee weken West.
Wij hebben ook een reisverslag online gezet, zie:
http://marjolengerbert.web-log.nl/mijn_ ... index.html
Als je nog vragen hebt, mail gerust
Ik heb me flink ingelezen, dus kan je waarschijnlijk een heel eind verder helpen!
Met welke reisorganisatie gaan jullie?

Wij hebben van 7 t/m 28 juli een georganiseerde busreis gemaakt. Hoewel veel mensen er hier erg negatief of op z'n minst sceptisch over zijn, hebben wij een geweldige reis gehad.
Wij hebben een combireis Oost-West gedaan (East West Enchantment), geboekt via OAD reizen. Dat betekent een week Oost en twee weken West.
Wij hebben ook een reisverslag online gezet, zie:
http://marjolengerbert.web-log.nl/mijn_ ... index.html
Als je nog vragen hebt, mail gerust

Met welke reisorganisatie gaan jullie?
Hej,
dankje voor je reactie.
Wij hebben een reis geboekt via holland international en we maken de reis western highlights, misschien zegt het je wat.
Ik heb me uiteraard ook goed ingelezen en goed voorbereid maar vroeg me nu af hoe een busreis is bevallen, of je overal wel een beetje tijd hebt om rond te kijken of ben je net een jappanner, foto maken en doorrijden...en word je supervroeg uit je hotel geplukt of valt het mee?
Hadden jullie nederlands of internationaal gezelschap en is dat bevallen?
dankje voor je reactie.
Wij hebben een reis geboekt via holland international en we maken de reis western highlights, misschien zegt het je wat.
Ik heb me uiteraard ook goed ingelezen en goed voorbereid maar vroeg me nu af hoe een busreis is bevallen, of je overal wel een beetje tijd hebt om rond te kijken of ben je net een jappanner, foto maken en doorrijden...en word je supervroeg uit je hotel geplukt of valt het mee?
Hadden jullie nederlands of internationaal gezelschap en is dat bevallen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden een internationaal gezelschap, en dat wisselde toen we van het Oosten in het Westen kwamen. In 't Oosten zaten we met Nederlanders, Duitsers, Australiers, Engelsen, franstalige Belgen en Nieuw Zeelanders. In 't Westen met Nederlanders, Denen, Australiers, Indiers en nederlandstalige Belgen.
Wij gingen eigenlijk alleen veel om met de andere Nederlanders. Onze reis was Engelstalig (in het Oosten ook in 't Duits).
Je moet elke dag vroeg je bed uit (we vertrokken altijd om 8.00), maar dat voorkomt wel dat je als een Japanner door het land sjeest. Natuurlijk wil je af en toe ergens wat langer blijven, maar je weet van tevoren dat dat niet gaat. Wij vonden dat je overal voldoende tijd kreeg om alles goed te zien.
Lees 't reisverslag maar eens, dan krijg je vast een beter beeld...
Wij gingen eigenlijk alleen veel om met de andere Nederlanders. Onze reis was Engelstalig (in het Oosten ook in 't Duits).
Je moet elke dag vroeg je bed uit (we vertrokken altijd om 8.00), maar dat voorkomt wel dat je als een Japanner door het land sjeest. Natuurlijk wil je af en toe ergens wat langer blijven, maar je weet van tevoren dat dat niet gaat. Wij vonden dat je overal voldoende tijd kreeg om alles goed te zien.
Lees 't reisverslag maar eens, dan krijg je vast een beter beeld...

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1144 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-
- 21 Reacties