wiepster schreef:Het advies van hubby is, zorg altijd dat je voldoende benzine hebt voor tenminste 30 mijlen, blijf op de grote weg, en tank niet bij kleine gasstations, wat vaak hangplekken zijn voor jongeren uit de buurt. Tank altijd waar een aantal verschillende bij elkaar staan, meestal bij op- en afritten van de snelwegen.
Ook als je net hebt getankt kom je wel eens voor uitdagingen te staan...
Ik ben een keer verdwaald in de slechtere buurten van Brooklyn NY.
De dagen er voor was ik op Long Island geweest en ik ging weer verder landinwaarts, mijn tank was al aardig leeg geraakt door de files en drukte rondom New York, dus moest ik uiteindelijk toch een keer tanken van de snelweg af, maar de pomp was al te zien vanaf de freeway dus dat kon niet moeilijk zijn.
Hoe ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen heb weet ik niet meer, maar toen ik bij het tankstation weg wilde rijden kon ik de weg niet meer terug vinden naar de Freeway (ik had geen GPS bij me natuurlijk), uiteindelijk heb ik volgens mij een half uur doelloos rond gereden.
Op een gegeven moment zag ik een afslag naar Flatbush Avenue, die straat herinnerde ik mij vaag van een of ander liedje, toen kwam ik weer op de doorgaande weg.