Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
mike4909
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Rondreis Amerika

Bericht door mike4909 »

Hoi allemaal,

Ik ben op het moment een 21 jarige student die komende zomer verwacht af te studeren. Na deze studie wil ik engels gaan studeren via EF in Amerika.
Ik kan uit steden als New York, Los Angeles en Miami kiezen, met als persoonlijke voorkeur Los Angeles. Dit wil ik voor 3 maanden gaan doen en hierna door Amerika trekken.

Dit is ook de reden voor mijn aanmelding en onderwerp hier, ik wil zoveel mogelijk ervaringen bekijken en informatie binnen halen. (iemand ook nog hints en tips over de studie?)

Over de reis zelf;
Ik wil in Amerika zelf een auto kopen om daar mee rond te reizen, mijn startpunt zal afhangen van de stad waar ik zal gaan studeren. Verder wil ik een bijna complete ronde maken in Noord Amerika. Onderdak wil ik gaan doen d.m.v couchsurfing, (https://www.couchsurfing.org), zodat de kosten lager blijven. Dit wil ik hetzelfde doen met eten en drinken, geen dure restaurants of fasfood voor mij, het kopen van voedsel in de supermarkt. Uiteindelijk noodzakelijker wijs maar ook zeer zeker een sport van maken om dit op een zo goedkoop mogelijke manier te doen.

Hieronder heb ik een schema toegevoegd met steden die ik aan wil doen en zo wordt ook de omvang van mijn reis duidelijk.

Ik ben op zoek naar mensen die dit zelf gedaan hebben, mensen die dit willen doen, mensen die hints en tips hebben of zelfs maar foto's of routes hebben. Alles is welkom.

San francisco à Los Angeles
Los Angeles à San Diego
San Diego à Las Vegas
Las Vegas à Grand Canyon
Grand Canyon à Phoenix
Phoenix à Dallas
Dallas à Houston
Houston à New orleans
New orleans à Tampa
Tampa à Miami
Miami à Washington D.C
Washington D.C à Baltimore