Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Streets And Trips 2013
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Streets And Trips 2013
Voor onze reis naar Amerika lijkt het ons handig om vooraf en tijdens deze trip gebruik te maken van Streets and Trips (2013). Ik heb daarvoor de evaluatie versie gebruikt en die bevat goed. Om deze echter te blijven gebruiken moet ik deze aanschaffen. Via de site van MS lukt het me echter niet deze (downloadversie) aan te schaffen. Op dit forum zag ik wel een oud bericht dat deze in Duitsland aangeschaft kon worden, maar deze links hebben geen resultaat meer.
Weet iemand hoe ik Streets and Trips in Nederland of Duitsland zou kunnen kopen? Of heeft iemand tips voor dit programma?
Vriendelijke groet,
Ruud Koopman
Weet iemand hoe ik Streets and Trips in Nederland of Duitsland zou kunnen kopen? Of heeft iemand tips voor dit programma?
Vriendelijke groet,
Ruud Koopman
Eerste vakantie in USA 2013 met camper
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Streets And Trips 2013
Ben even op de site van MS gaan kijken.
Denk dat het lukt als je een fake Amerikaans adres invult.
De site reageert heel traag maar ik geraak toch tot aan het afrekenpunt.
Denk dat het lukt als je een fake Amerikaans adres invult.
De site reageert heel traag maar ik geraak toch tot aan het afrekenpunt.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb afgelopen week een trail versie http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=30173 gedownload. Deze mag je twee weken testen. Je kan er gelijk voor kiezen om hem te registreren, bij het opstarten even aanvinken, creditcard erbij en alles invullen. Met een uurtje krijg je via de mail de activatiecode.
-
- Amerika-ontdekker
Het lukt mij niet om dit product te bestellen. Als ik een fake adres invul wordt de order geannuleerd. Ik moet een Amerikaans andres opgeven wat ik niet heb. Ook alternatieve sites in Amerika hebben een adres in Amerika nodig. Ik heb met MS gebeld en zij geven aan dat ze vanwege de creditcard niet buiten Amerika kunnen versturen, ook geen download. Is het iemand wel gelukt om Streets and Trips in Nederland te bestellen? Of is er iemand in Amerika die wiens adres ik hiervoor kan gebruiken?
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan het wel naar mijn adres sturen. Dan stuur ik het wel door naar Nederland.
Ik stuur je wel een pb'tje.
Ik stuur je wel een pb'tje.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
-
- Amerika-ontdekker
Het lijkt er op dat het via de hulp van dutch_in_seattle gelukt is. Mijn dank hiervoor. Geweldig dat via dit forum ook dit soort 'problemen' is op te lossen. Jammer genoeg komen we niet in Seattle.