Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

beste aanvliegroute: op Boston of New York?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Marijn en Desi
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

beste aanvliegroute: op Boston of New York?

Bericht door Marijn en Desi »

Hoi allemaal,

In begin september willen mij vriendin en ik naar Amerika reizen.
Wij twijfelen alleen nog of we zullen aanvliegen op Boston of New York. Ons verblijfadres ligt tussen de plaatsen in. We willen graag een auto huren bij een vliegveld maar weten niet waar dit het goedkoopst is (ook het goedkoopste vliegticket moeten we nog vinden).

De terugweg zal iets anders zijn, wij willen namelijk terugvliegen vanaf Orlando.

Tips en/of ideeën?

Alvast bedankt!
Groet,
Marijn
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: beste aanvliegroute

Bericht door Radarlove »

Ook een binnenlandse vlucht vandoen naar Orlando? Kies in dat geval best voor een carrier die "multi city" aanbiedt, heb je altijd dezelfde vliegvoorwaarden (nu ja, op US AIrways na, zie post hierover) en doorgaans de meest aantrekkelijke prijs. Je gaat de meeste vluchtkeuze hebben op NYC, denk niet dat prijzen veel gaan schelen, mss enkele euro door taksen e.d.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: beste aanvliegroute: op Boston of New York?

Bericht door Loek »

Als je een multileg kiest, moet je ook even kijken of je niet naar een vliegveld in de buurt van je verblijfadres kunt vliegen. Omdat je zegt tussen Boston en New York, is misschien Hartford Bradley Airport (BDL) een mogelijkheid? Soms kost het niet zoveel meer om een extra leg toe te voegen. Vroeger waren er rechtstreekse vluchten van London naar Harford van American Airlines, ik weet niet of dat nog zo is. Misschien moet je nog steeds via Boston Logan Airport.

Edit: Net even gekeken op Cheaptickets: Voor September moet je rekenen op 632 euro met US Airways voor een vlucht Amsterdam - Hartford (via Philadelphia) en terug Orlando - Amsterdam.
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: beste aanvliegroute: op Boston of New York?

Bericht door Radarlove »

Loek schreef:(...) Soms kost het niet zoveel meer om een extra leg toe te voegen. (...)
Verander die "soms" maar in "bijna altijd". Het kan zelfs nog gekker: een vlucht met BA vanuit LHR naar de VS is pakken duurder, dan een vlucht van AMS of BRU naar LHR aangevuld met diezelfde transatlantische vlucht...

O ja, kijk eens naar het topic over bagage en US Airways (http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=17637), blijkbaar adhv hun voorwaarden en volgens "slachtoffers" zal je voor de binnenlandse verbinding met US Air moeten bijbetalen voor uw koffers. Ik raad je dus aan wanneer je een prijsvergelijking maakt o.a. met US Air, dat je die bagagekosten er nog eens bijtelt ook indien van toepassing (dus wanneer je een flight leg hebt volledig binnen de 50 staten van de US). Het is gemakkelijk om de goedkoopste te lijken, maar het is moeilijk om het effectief te zijn. Ryanair is hier een mooi voorbeeld van...

In principe zou Delta de goedkoopste moeten zijn, als ik me niet vergis bieden zij een laagste-prijs-garantie, maar moet je daarvoor inbellen als je elders goedkoper vindt. Even gekeken, hier is't die: http://www.delta.com/content/www/en_US/ ... antee.html

Bij Delta geen bagagegezever :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer