Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mobiel internet in Nationale Parken?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Mobiel internet in Nationale Parken?
Bedankt voor de responses. Ik heb echter nog een bijberoep en moet wel toegang hebben tot mijn mails :s...
Mijn ervaring is dat je tijdens zo'n rondreis iedere dag wel door gebieden met ontvangst komt. Tijdens ons rondje Arizona/New Mexico hadden we vaker wel dan niet bereik en in de parken waar wij waren, was er altijd wel ergens bereik (volgens mij hebben wij op alle campgrounds waar we kwamen bereik gehad).
Edit: sorry, ik zie nu dat jij niet degene was die het had over campgrounds in nationale parken. Als je met de auto rondreist, zul je naar ik aanneem veel in restaurants eten en daar is vaak wifi. Zo ook in de motels waar je overnacht, en soms ook in grote supermarkten. Ik zou me daar niet zo druk om maken, en als het een dag niet lukt om wifi te vinden, dan doe je het toch gewoon een keer zonder. E-mail is meestal nou ook weer niet zó belachelijk veel data.
Edit: sorry, ik zie nu dat jij niet degene was die het had over campgrounds in nationale parken. Als je met de auto rondreist, zul je naar ik aanneem veel in restaurants eten en daar is vaak wifi. Zo ook in de motels waar je overnacht, en soms ook in grote supermarkten. Ik zou me daar niet zo druk om maken, en als het een dag niet lukt om wifi te vinden, dan doe je het toch gewoon een keer zonder. E-mail is meestal nou ook weer niet zó belachelijk veel data.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Een paar weken geleden was er in België een algemene Telenet-panne gedurende enkele uren. Plots ontdekte iedereen dat er thuis nog andere mensen rondliepen...de familieleden...Rudolfje schreef:Heerlijk toch geen bereik in Nationale Parken en ook geen Wifi, eindelijk rust. Mooie uitspraak die ik ook hoorde was dat veel mensen tegenwoordig lijden aan mobiele incontinentie oftewel je belletje niet op kunnen houden.

-
- Amerika-ontdekker
Aha, dat is wel goed om te weten omtrent de wifi.
Dan ga ik inderdaad geen mobiel internet nemen daarvoor
!
Dan ga ik inderdaad geen mobiel internet nemen daarvoor

-
- Amerika-ontdekker
Ok, ik ben overtuigd om het toch niet te doen en eerder te gaan voor de lokale wifi
!
Bedankt iedereen
!

Bedankt iedereen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2005 Weergaves