Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor reizen met kinderen
-
- Amerika-expert
Re: Tips voor reizen met kinderen
Een kinderwagen geeft vaak problemen omdat ze niet klein op te vouwen zijn. Bovendien hebben ze vaak een losse 'bak' dus eigenlijk zijn het 2 items. Denk dat je inderdaad het beste even kan bellen om te vragen hoe het zit. Maar met 7 maanden gebruik je de bak toch niet meer? Heb er weinig ervaring mee, had alleen voor m'n oudste een Nederlandse wagen en die had haar hele leven een gruwelijke hekel aan in de bak liggen. Voor de andere 3 had ik Amerikaanse wagens.
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Lijkt me best handig om als bed bij de hand te hebben zo'n bak, maar wat dan als je kindje even niet wil slapen? Dan wil hij/zij met 7 maanden denk ik echt niet meer in die bak liggen. Veel te leuk om te zitten...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Thanxdimple schreef:Iertje, staat er niks bij de Hotels & Campings van deze site? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wil met alle plezier even zoeken voor je als je laat weten waar je ongeveer zoekt (stad etc)

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Afgelopen zomer in Colorado geweest, eens even denken...
KOA Durango was erg leuk, met speeltuintje en activiteiten voor de kinderen, maar eigenlijk alle KOA campings hadden wel een aardig speeltuintje, en vaak ook wel 1 of 2 keer per week een activiteit voor de kinderen.
Als je met een camper gaat reizen zal die kinderwagen je trouwens enorm in de weg staan, ik vond een compacte buggy al onhandig! Want hij moet ook nog ergens klem staan tijdens het rijden!
KOA Durango was erg leuk, met speeltuintje en activiteiten voor de kinderen, maar eigenlijk alle KOA campings hadden wel een aardig speeltuintje, en vaak ook wel 1 of 2 keer per week een activiteit voor de kinderen.
Als je met een camper gaat reizen zal die kinderwagen je trouwens enorm in de weg staan, ik vond een compacte buggy al onhandig! Want hij moet ook nog ergens klem staan tijdens het rijden!
Laatst gewijzigd door hemmie op 07 feb 2013, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug in Texas!
KOA Estes park heeft ook een speeltuintje, en toen wij er waren was er bijvoorbeeld ook een avond marshmallows roosteren bij het kampvuur. Ze hadden daar ook familie-badkamers, vinden wij een groot pluspunt!
Terug in Texas!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Iertje, je zit vast aan de zomervakantie. Dat is inderdaad heel erg duur met de camper.
Dat is de reden dat wij nog steeds voor een auto/hotels hebben gekozen. Wel goed opletten met je eten op de dag. Lekker brood en beleg voor ontbijt en lunch zelf halen, dan hou je dat echt binnen de perken. Moet zeggen dat ik weinig zin heb om in de vakantie te moeten koken
Wat op de BBQ gooien vind ik anders, maar echt koken....... neuh....
Maar gezien het gezelschap waar mee je reist is denk ik de camper wel erg geschikt.
Ik zal morgen een poging doen wat voor je te zoeken oke?
Dat is de reden dat wij nog steeds voor een auto/hotels hebben gekozen. Wel goed opletten met je eten op de dag. Lekker brood en beleg voor ontbijt en lunch zelf halen, dan hou je dat echt binnen de perken. Moet zeggen dat ik weinig zin heb om in de vakantie te moeten koken

Wat op de BBQ gooien vind ik anders, maar echt koken....... neuh....
Maar gezien het gezelschap waar mee je reist is denk ik de camper wel erg geschikt.
Ik zal morgen een poging doen wat voor je te zoeken oke?
- druppel
- Amerikafan
- Contacteer:
oeps..hebben wij toch heel andere ervaringen met buggy's
nadat we bij dochter 1x een verbogen frame hadden gehad, en 1 keer 2 wielen kwijt ( dank bij b.a ) hebben we bij zoon heel simpel een wagen gekocht bij de eerste wallmart die we zagen , even opgezocht was een leuke buggy makkelijk in klapbaar vo0r 39 dollar ( tweede keer 44.95 dollar )
nadat we bij dochter 1x een verbogen frame hadden gehad, en 1 keer 2 wielen kwijt ( dank bij b.a ) hebben we bij zoon heel simpel een wagen gekocht bij de eerste wallmart die we zagen , even opgezocht was een leuke buggy makkelijk in klapbaar vo0r 39 dollar ( tweede keer 44.95 dollar )
gymnastics; just do it !
O ja, verbogen frame hebben wij dan niet gehad, maar we hebben wel een paar keer onze buggy in onderdelen van de bagageband kunnen plukken. Was wel iedere keer compleet trouwensdruppel schreef:oeps..hebben wij toch heel andere ervaringen met buggy's

Maar goed, de boel elke keer weer netjes in elkaar kunnen zetten; buggy is als zodanig toch vier kinderen meegegaan

Dat probleem heb je minder snel als hij bij de gate wordt afgeleverd denk ik, maar dat gebeurde vroeger vaker niet dan wel.
Hier is het altijd nog goed gegaan, maar meestal geven we hem pas af bij de gate en krijgen hem daar ook weer, en dan kan er weinig mis mee gaan.
Terug in Texas!
-
- Amerika-expert
Hier ook flink schade aan buggies gehad, zelfs als we ze afgaven bij de gate. En ook een keer gehad dat we hem bij de gate hadden afgegeven en bij aankomst dat ding onvindbaar was. Blijkbaar was er iemand mee aan de wandel gegaan want we vonden hem toevallig zomaar ergens liggen.
Probleem met goedkope stroller bij de Walmart enz. is dat ze altijd zo ontzettend kort zijn. Ik ben 1.72 en moet met die krengen voorover hangen om te kunnen duwen. Maar ik heb het idee dat Amerikaanse vrouwen zichzelf korter zien dan ze in werkelijkheid zijn. Een Amerikaanse vriendin die net zo lang is als ik maakte eens een opmerking over mijn kinderwagen en dat het zo lastig duwen was voor haar maar vast prima was voor mij omdat Hollanders zo lang zijn. Was trouwens een Graco wagen
Probleem met goedkope stroller bij de Walmart enz. is dat ze altijd zo ontzettend kort zijn. Ik ben 1.72 en moet met die krengen voorover hangen om te kunnen duwen. Maar ik heb het idee dat Amerikaanse vrouwen zichzelf korter zien dan ze in werkelijkheid zijn. Een Amerikaanse vriendin die net zo lang is als ik maakte eens een opmerking over mijn kinderwagen en dat het zo lastig duwen was voor haar maar vast prima was voor mij omdat Hollanders zo lang zijn. Was trouwens een Graco wagen

O ja, ook al eens gehad, dat we, wachtend bij de bagageband, ineens een luchthavenbeambte met een grote kar bagage voorbij zagen komen waar we onze buggy tussen spotten. Je moet soms een beetje mazzel hebbenLittlePhoenix schreef:Hier ook flink schade aan buggies gehad, zelfs als we ze afgaven bij de gate. En ook een keer gehad dat we hem bij de gate hadden afgegeven en bij aankomst dat ding onvindbaar was. Blijkbaar was er iemand mee aan de wandel gegaan want we vonden hem toevallig zomaar ergens liggen.

Maar ach, het is (was) voor mij echt een gebruiksvoorwerp: balen als 'ie zoek of stuk raakt, maar meer ook echt niet

Zouden jullie met een baby van 13 maand naar Disneyworld gaan? Heb eens op de site gekeken en bij veel attracties in magic kingdom staat : any heights, dus het zou wel kunnen, niet?
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik het niet doen. Het is warm, lang wachten en naar mijn mening hebben ze er niet veel aan.
Wij hebben gewacht totdat ze wat ouder waren en zijn daar erg blij mee. Ze waren in 2012 4,5 en 2,5 jaar en vonden het heerlijk!
Wij hebben gewacht totdat ze wat ouder waren en zijn daar erg blij mee. Ze waren in 2012 4,5 en 2,5 jaar en vonden het heerlijk!
Eens met Dimple; onze dochter is afgelopen keer meegeweest naar Legoland en dat is over het algemeen echt voor kleine kinderen, maar zelfs daar werd zij er niet heel vrolijk van; Lang wachten in het zonnetje en dan na 2 a 3 minuten de attractie alweer moeten verlaten.....
Persoonlijk zou ik wachten tot op een wat oudere leeftijd, bij ons is een speeltuintje of zwembadje net zo goed favoriet!
Persoonlijk zou ik wachten tot op een wat oudere leeftijd, bij ons is een speeltuintje of zwembadje net zo goed favoriet!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Ik heb mijn jongste wel meegesleept toen hij bijna een jaar was (Parijs), en later nog een keer met 15 maanden (Florida), maar dat was eigenlijk meer voor zijn oudere broer en zus. Hij keek wel zijn ogen uit, en It's a small world vond hij wel mooi, maar je maakte hem nog veel blijer met een bezoekje aan de kinderboerderij op de hoek
Ik zou echt niet zoveel geld uitgeven voor Disney op die leeftijd, ze hebben gewoon echt nog niks aan de attracties.

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Denk dat je je vooral moet afvragen of je zelf zin hebt om te gaan.
Ze kunnen inderdaad op veel attractie 's in Disneyworld en uiteindelijk
hebben ze er op het moment zelf plezier aan, vind ik ook wel een pluspunt.
Dat ze zich het later niet meer herinneren ,tja dan moet je helemaal niks doen tot
ze 6 jaar zijn...
Disneyworld is ook niet zo duur in vergelijking met park in Californie.
Plus is dat ze veel voorzieningen hebben voor zo'n kleintjes,zoals babycarecenter.
Maar ja, dit is hier dan ook een Disneyfan die spreekt
Mijn zoon ging aan 11 maanden al mee naar Parijs,had het grootste plezier daar!
Ze kunnen inderdaad op veel attractie 's in Disneyworld en uiteindelijk
hebben ze er op het moment zelf plezier aan, vind ik ook wel een pluspunt.
Dat ze zich het later niet meer herinneren ,tja dan moet je helemaal niks doen tot
ze 6 jaar zijn...
Disneyworld is ook niet zo duur in vergelijking met park in Californie.
Plus is dat ze veel voorzieningen hebben voor zo'n kleintjes,zoals babycarecenter.
Maar ja, dit is hier dan ook een Disneyfan die spreekt

Mijn zoon ging aan 11 maanden al mee naar Parijs,had het grootste plezier daar!
Weet je wat je ook kunt doen? Naar Disneys Animal kingdom gaan. Een hele leuke disney-dierentuin met ook mooie shows en speeltuinen.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou ook gewoon gaan hoor! Dan ga je niet zozeer voor je kind, maar meer voor jezelf toch?
Mijn dochter was anderhalf toen ze meeging naar Disneyworld en ze vond het fantastisch.
Mijn dochter was anderhalf toen ze meeging naar Disneyworld en ze vond het fantastisch.
Het plan is om sowieso terug te gaan als hij wat ouder is. Hier ook serieuze Disneyfan
en oma en opa gaan ook mee. Die willen daar ook graag naartoe. Normaal februari 2014, dan is het toch ook niet superwarm he.

Nee hoor, dan is het lekker. Wij waren er in januari en toen was het een graadje of 18 - 20, dus het zal misschien iets hoger zijn dan dat, maar niet heel heet.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
Volg ons op:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012