Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mobiel Internet en SIM-kaart
Re: Mobiel Internet en SIM-kaart
Hi Girley,
Nog een vraag: als je de telefoon koopt zit er dan al beltegoed bij? Volgens mijn man niet.( Ik dacht van wel)
Ik zie op hun site dat je voor 20 dollar beltegoed kunt kopen , dan mailen ze de pin naar je.
Dat is weer onhandig voor ons, tenzij we ergens op wifi kunnen en de mail zien.
Maar we gaan eiegelijk meteen na de eerste boodschappen bij de walmart naar Valley of Fire met de camper.
Weet je nog hoe dat zat?? Gr Rian
Nog een vraag: als je de telefoon koopt zit er dan al beltegoed bij? Volgens mijn man niet.( Ik dacht van wel)
Ik zie op hun site dat je voor 20 dollar beltegoed kunt kopen , dan mailen ze de pin naar je.
Dat is weer onhandig voor ons, tenzij we ergens op wifi kunnen en de mail zien.
Maar we gaan eiegelijk meteen na de eerste boodschappen bij de walmart naar Valley of Fire met de camper.
Weet je nog hoe dat zat?? Gr Rian
- girliecathy
- Amerikakenner
Hoi Rian,
Er zat geen bel tegoed bij. Maar die verkopen ze ook bij de Walmart.
Dat is met een code die onder zo'n kraslaag zit dus daar heb je geen internet voor nodig.
Ik kan me niet meer herinneren of je met $ 20 moest opwaarderen of met $ 10 maar dat zie je vanzelf.
Er zat geen bel tegoed bij. Maar die verkopen ze ook bij de Walmart.
Dat is met een code die onder zo'n kraslaag zit dus daar heb je geen internet voor nodig.
Ik kan me niet meer herinneren of je met $ 20 moest opwaarderen of met $ 10 maar dat zie je vanzelf.
Dank je, lijkt me prima!!
- CherokeeWarrior
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik reis zelf al een aantal jaar door Southwest USA, inclusief camperen in de afgelegen gebieden van Utah.
Ik gebruik een tweetal AT&T Data-cards in onze Galaxy S3's. Voor 5GB betaal ik rond de 25 dollar voor een maand.
En ik moet zeggen dat ik nagenoeg altijd bereik heb, 3G en hoger.
Zelfs in Canyonlands en andere uitgestrekte gebieden waar je totaal geen bereik zou verwachten. Het werkt IMHO fijner en beter dan wifi points omdat je gewoon een search kan doen op google, maps, email, facebook etc. wanneer je dat wilt. Ik ben een continue internet/datagebruiker dus zie ook continue of ik wel of geen bereik heb. En het komt dus zelden voor dat ik lange tijd geen bereik heb en ik ga ook nog eens regelmatig van de reguliere wegen af.
Mijn laptop sluit ik ook af en toe aan via de hotspot functie van Android, werkt perfect.
Ik gebruik een tweetal AT&T Data-cards in onze Galaxy S3's. Voor 5GB betaal ik rond de 25 dollar voor een maand.
En ik moet zeggen dat ik nagenoeg altijd bereik heb, 3G en hoger.
Zelfs in Canyonlands en andere uitgestrekte gebieden waar je totaal geen bereik zou verwachten. Het werkt IMHO fijner en beter dan wifi points omdat je gewoon een search kan doen op google, maps, email, facebook etc. wanneer je dat wilt. Ik ben een continue internet/datagebruiker dus zie ook continue of ik wel of geen bereik heb. En het komt dus zelden voor dat ik lange tijd geen bereik heb en ik ga ook nog eens regelmatig van de reguliere wegen af.
Mijn laptop sluit ik ook af en toe aan via de hotspot functie van Android, werkt perfect.
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
5GB voor 25 dollar? Damn! Das al een pak beter dan de 70dollar voor 1gb die ik vind 
gewoon kaartje daar gekocht?

gewoon kaartje daar gekocht?
Laatst gewijzigd door markro op 05 mei 2013, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
@CherokeeWarrior
Is dat nou een simcard met een nieuw telefoonnummer met bel- en datategoed of zet je gewoon datategoed bij op je huidige simcard?
Heb je een linkje?
Is dat nou een simcard met een nieuw telefoonnummer met bel- en datategoed of zet je gewoon datategoed bij op je huidige simcard?
Heb je een linkje?
- CherokeeWarrior
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Deze ATT sim-kaarten komen uit een tweetal Ipads die ik ooit heb gekocht in de VS. Ik activeer het abonnement dan ook voor een maand via mijn Ipad (doe ik al in Nederland via Wifi), Het abonnement is per maand opzegbaar dus ik betaal dan ook gewoon voor 1 maand gebruik. Bij de Best buy heb ik eind 2012 navraag gedaan of deze sim- kaarten ook los verkrijgbaar zijn, en de salesrep vertelde mij dat ze die tegenwoordig ook gewoon verkopen. Ik merk ook dat de tarieven elke paar maanden weer zakken... eerst betaalde ik 35 dollar voor 3gb....
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Is deze telefoon bij elke Walmart te koop? Niet heel ver bij ons hotel in Chicago vandaan zit een Walmart Express. Deze heeft waarschijnlijk een beperkt assortiment. Of valt dat wel mee?girliecathy schreef:@rian Ik heb al een paar keer een Tracfone gekocht voor $9,95 bij de Walmart.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht