Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tent op RV Site (Yosemite)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Tent op RV Site (Yosemite)
Goeieavond (na-middag),
Ik kon helaas geen duidelijk antwoord vinden op mjn vraag: Ik heb (na een paar minuten zweten en klikken) een plek campingplek bemachtigd op de Upper-Pines campsite waar wij deze zomer 2 nachten verblijven. Alleen is deze site een RV-site. Mijn vraag was of het een probleem is om met alleen een tent te staan? Ik hoop dat iemand me wijzer kan maken.
Alvast hartelijk bedankt
Groetjes
Ik kon helaas geen duidelijk antwoord vinden op mjn vraag: Ik heb (na een paar minuten zweten en klikken) een plek campingplek bemachtigd op de Upper-Pines campsite waar wij deze zomer 2 nachten verblijven. Alleen is deze site een RV-site. Mijn vraag was of het een probleem is om met alleen een tent te staan? Ik hoop dat iemand me wijzer kan maken.
Alvast hartelijk bedankt
Groetjes
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Tent op RV Site (Yosemite)
Geen probleem je kunt prima met een tent op eenrv plek staan. De RV plek is volgens mij wel verhard maar iets verder naar achter of opzij kun je prima nog een tent kwijt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3453 Weergaves
-
Laatste bericht door PieterMayke
-
- 1 Reacties