Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nederlandse TomTom bruikbaar in USA?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
TotosDawn
Amerikafan
Partner van: Rick-zonder-account
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Nederlandse TomTom bruikbaar in USA?

Bericht door TotosDawn »

Goede tips hier!!
Wij gaan ook onze eigen TT gebruiken en als ik niet had gelezen dat het zo lang kan duren had ik compleet in de stress geraakt, haha! :D
Jammer wel dat wij niet zoveel geheugen op onze TT hebben, waardoor we onze europakaart eraf moeten gooien voor de Amerikaanse erop kan.
Afbeelding
Volg ons op onze reis: *klik hier*
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

TotosDawn schreef:Jammer wel dat wij niet zoveel geheugen op onze TT hebben, waardoor we onze europakaart eraf moeten gooien voor de Amerikaanse erop kan.
Ik heb een los SD kaartje gekocht (€5/2GB) en daar de kaart van de USA op gezet. Werkt perfect op mijn TomTom One XL!
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
TotosDawn
Amerikafan
Partner van: Rick-zonder-account
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door TotosDawn »

Ja, maar helaas kan er bij ons geen SD kaartje in. Hij is daar niet geschikt voor. Geen idee hoe ik het anders voor elkaar zou moeten krijgen.
Via de USBkabelaansluiting (wauw, goed woord voor scrabbel!) denk ik niet dat er niets te regelen is
Afbeelding
Volg ons op onze reis: *klik hier*
Delphineds
Amerika-ontdekker

Bericht door Delphineds »

Bij onze tomtom hetzelfde! Wij moeten ook eerst onze europese kaart eraf gooien vooraleer we de amerikaanse erop te zetten
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Radarlove »

Mijn oude TT Go720 van onder het stof gehaald twee maanden terug en een kaart van de VS opgezet. Kost geen 40, 50 of 70 euro zoals ik hierboven zag, was dus 39,95 euro en op het internet een voucher gevonden van 10 euro dus maar 29,95 euro voor de laatste kaart. Meteen installeerde hij ook - gratis - de laatste versie West-Europa... Dus, fijntjes geregeld. Heb wel de core moeten updaten en ging niet zonder slag of stoot, maar uiteindelijk gelukt. Nog een SDHC-tje erbij van 7 euro, en klaar om te vertrekken :D
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

Ik heb ook de kaarten moeten wisselen op mijn tomtom
gewoon de Europese kaart op je pc opslaan en de amerikaanse erop. En achteraf nu terug wisselen :)
Geen enkel probleem gehad trouwens in de USA met mijn tomtom en Amerikaanse kaart
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer