Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yoghurt?!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Gewone, normale yogurt heb ik hier ook nog niet gevonden, wel yogurt met vruchtjes erin. En vanilevla of blanke vla of iets wat er op lijkt kun je vergeten, dat is er gewoon niet.
(Ik ben al 3 jaar op zoek LOL)
**Klaas** http://dutcheagle.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig hebben we hier in het zuiden de Publix Super Market keten. Die hebben wel gewone yoghurt in de schappen. Bovendien voeren ze een grote sortering buitenlandse producten waaronder Nederlandse, Belgische en Duitse. Zo nu en dan tracteer ik mijzelf dus op een een 'tidbit' uit mijn voormalige vaderland.UsaDutch schreef:Gewone, normale yogurt heb ik hier ook nog niet gevonden, wel yogurt met vruchtjes erin. En vanilevla of blanke vla of iets wat er op lijkt kun je vergeten, dat is er gewoon niet.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
- Amerikafan
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Stonyfield yoghurt vind ik nog het meest op de Nederlandse yoghurt lijken. En vla inderdaad niet. Gelukkig ben ik niet zo'n yoghurt/vla persoon, dus ik mis het absoluut niet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith