Ja, ik kreeg na mijn reservering een bevestiging per e-mail, met gespecificeerde rekening.Opweg schreef:Kunnen jullie mij vertellen of je een 'officiele' rekening krijgt van airbnb ivm annuleringsverzekering?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AIRBNB ervaringen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: AIRBNB ervaringen?
Je krijgt gewoon een bevestiging, net zoals je bij een hotel krijgt. Sommige kun je ook nog gewoon annuleren, dan ben je volgens mij alleen je kosten die je aan AIRBNB betaalt kwijt.
Re: AIRBNB ervaringen?Esta form.
Heeft iemand ervaring met het invullen van het Esta formulier: eerste adres in Amerika waarbij je via airbnb een kamer of app gehuurd hebt.
Is het geen probleem om dit adres op te geven als eerste verblijfadres? Of moet het per se een hoteladres zijn?
Iemand hier ervaring mee?
Is het geen probleem om dit adres op te geven als eerste verblijfadres? Of moet het per se een hoteladres zijn?
Iemand hier ervaring mee?
Gewoon invullen waar je verblijft. Hoeft echt geen hotel te zijn.
-
- Amerika-newbie
Wat zijn jullie algemene ervaringen?
Wordt er belasting nog extra gevraagd buiten prijs op de site?
Vb. een stedenbelasting
Eveline
Wordt er belasting nog extra gevraagd buiten prijs op de site?
Vb. een stedenbelasting
Eveline
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
nee, alle betalingen gebeuren via de site, tenzij mss uitzondelijk schoonmaakkosten, maar dan moet dat ook uitdrukkelijk in de advertentie staan.
stedenbelastingen zijn niet van toepassing
PS.
ik vind het soms heerlijk om gewoon op airbnb weg te dromen bij sommige unieke accomodaties, zoals dit huis in Toscane, daar wil ik wel eens een weekje uitblazen!
https://www.airbnb.be/rooms/482745?locale=nl
stedenbelastingen zijn niet van toepassing
PS.

https://www.airbnb.be/rooms/482745?locale=nl
Algemene ervaringen: uitsluitend positief! We waren in de USA in San Francisco en in Chicago, en twee weken geleden in Londen.
Er komt nooit zomaar iets bij.
Er komt nooit zomaar iets bij.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Op Hawaii 3x goede ervaring en in Barcelona.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1841 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 4 Reacties