Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online aankopen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
djvince
Amerika-newbie

Online aankopen

Bericht door djvince »

Volgend jaar is het eindelijk zover dan vertrekken we voor onze eerste keer naar de USA. Ik ben van plan om voor ik vertrek al bepaalde zaken online aan te kopen en naar ons verblijfadres te laten leveren.

Ik vroeg me alleen af hoe je online aankopen zou kunnen laten leveren naar een bepaald punt (in Florida) of dit ophalen in een soort box. Meestal ben je namelijk niet thuis als je op reis bent :). Zelf heb ik al enkele website gevonden zoals viadress.com, maar dat lijkt me toch te duur.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Online aankopen

Bericht door US-fanboy »

Je geeft een beetje weinig informatie (bijv. in wat voor verblijf je zit tijdens je vakantie), maar je zou eens kunnen beginnen met dit topic te lezen.
djvince
Amerika-newbie

Bericht door djvince »

US-fanboy schreef:Je geeft een beetje weinig informatie (bijv. in wat voor verblijf je zit tijdens je vakantie), maar je zou eens kunnen beginnen met dit topic te lezen.
Bedankt voor de snelle reactie. We zijn er nog niet uit waar we gaan verblijven en voor hoelang. Echter zal het wel al zo goed als vastliggen dat we een weekje een villa huren, maar dan ben je vaak ook niet thuis.

De link helpt me alvast aardig op weg. Thanks
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Pakjes worden behalve in echt slechte wijken gewoon voor de voordeur gelegd. Sterker nog, er wordt vaak niet eens aangeklopt (in veel Amerikaanse huizen stap je direct door de voordeur de woonkamer in en hebben mensen geen bel, alleen een klopper of zelfs dat niet :shock:), want dan moeten ze een praatje met je gaan houden terwijl je niks hoeft te ondertekenen en dat kost hen (en jou) tijd.

Alternatief is laten afleveren op het lokale hoofdpostkantoor. Is gratis, zie eerder topic.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Wat ik afgelopen jaar gedaan heb: laten afleveren bij het lokale postkantoor. Werkt perfect.
Het heet General Delivery
https://www.usps.com/manage/forward-mail.htm

JOHN DOE
GENERAL DELIVERY
ANYTOWN NY 12345-9999

Ze houden je pakket na ontvangst 30 dagen vast. Ophalen op vertoon van ID (zoals Rijbewijs).
Dus even goed vooruit plannen en het lokale hoofdpostkantoor opzoeken.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Nog even. Nooit viadress gebruiken. Dat zijn een stelletje oplichters. google complaints viadress maar eens
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer