Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gekke vraag: naar welke stad de goedkoopste tickets
Gekke vraag: naar welke stad de goedkoopste tickets
Gewoon een gekke vraag uit nieuwsgierigheid.
We kennen alle maal de "populaire" steden om naar toe te vliegen. Maar zijn er ook minder populaire steden om naar toe te vliegen, waardoor de tickets goedkoper zijn?
We kennen alle maal de "populaire" steden om naar toe te vliegen. Maar zijn er ook minder populaire steden om naar toe te vliegen, waardoor de tickets goedkoper zijn?
Re: Gekke vraag: naar welke stad de goedkoopste tickets
Vliegen naar de minder populaire steden is juist duurder 

Hahaha...toch wel dus....voor de populaire steden zijn er natuurlijk vaker aanbiedingen.
Juist, en het is niet te zeggen welke bestemming altijd het goedkoopst is.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Phoenix en Las Vegas zijn vaak goedkopere bestemmingen, vooral op PHX kan ik vaak goedkoop vliegen.
Wel altijd vluchten met overstap nemen, dat drukt de prijs behoorlijk.
Wel altijd vluchten met overstap nemen, dat drukt de prijs behoorlijk.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Mijn ervaring is ook dat de vluchten naar Phoenix vaak goedkoper zijn dan naar Denver, LA of San Francisco.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb de afgelopen 2 jaar heel veel sites bekeken en ik heb juist het idee dat LAX en Las Vegas vaak het goedkoopst zijn. San francisco is vaak net iets duurder met multicity tickets ijg.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zal ook wel seizoens afhankelijk zijn, maar ik heb zelf de afgelopen tien jaar gezien dat Phoenix vaak goedkoper is, en ben daar dus al meerdere keren aangekomen, juist vanwege de goedkope tickets.
Wel weer een punt is dat op andere luchthavens een huurwagen weer goedkoper kan zijn, zo ben ik weleens goedkoper uit gekomen met tickets naar Vegas die wat duurder waren, maar een auto die juist weer goedkoper was daar.
Wel weer een punt is dat op andere luchthavens een huurwagen weer goedkoper kan zijn, zo ben ik weleens goedkoper uit gekomen met tickets naar Vegas die wat duurder waren, maar een auto die juist weer goedkoper was daar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 640 Weergaves
-
Laatste bericht door Jacque73
-
- 4 Reacties