Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Icehockeywedstrijd

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
yarrah
Amerika-expert

Icehockeywedstrijd

Bericht door yarrah »

Wie gaat vaker naar een grote sportevenement?

Een lang gekoestere droom wordt werkelijkheid. We gaan in Calgary naar een icehockeywedstrijd Calgary flames vs LA kings in de saddledome... YESSSSS!!!!!!!! Gisteravond leek mijn vriend dat wel leuk...... Tuurlijk is dat LEUK! Gelijk de laatste tickets gekocht.. Althans zo leek dat.
De wedstrijd begint om 19.00. Hoelang van te voren is beste om daar aanwezig zijn, ik bedoel hoe gaat dat in zijn werk.
Ik zelf zit te denken dat 18.00 een hele mooie tijd is.
De auto zetten we op een park and ride, :lol: ergens, maar dat komt wel goed.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
suikerstuutje
Amerika-newbie

Re: Icehockeywedstrijd

Bericht door suikerstuutje »

Geen ervaring hiermee, maar kan me voorstellen dat een NHL wedstrijd bezoeken een hele happening is, ik zou minimaal 2 uur van te voren in het staion willen zijn, hoe is het weer daar nu bv?
In de tijden dat ik nog naar GIJS in Groningen ging was ik al een uur van te voren , met 1000 toeschouwers, nu ca 18000 in Calgary? duss
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou anderhalf uur van te voren doen. Geweldig dat je die kaarten kon krijgen want thuiswedstrijden van de Canadese NHL teams zijn vrijwel altijd uitverkocht.
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Anderhalf uur is ook vrij ruim. Ben er drie keer heen geweest (in US) en alle drie de keren ging het meer dan voorspoedig bij ticket controle. Ik neem aan dat je tickets met stoelnummers hebt? Als je er uur-drie kwartier van te voren bent kun je nog wat rondkijken in het stadion voordat de wedstrijd begint en heb je nog tijd genoeg om wat eten & drinken te halen.
Ik vond het erg leuke ervaring in ieder geval!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer