Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kan geen hotel boeken via Mileage Plus van United
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Kan geen hotel boeken via Mileage Plus van United
Heeft er iemand ervaring met het boeken van een hotelovernachting d.m.v. het inwisselen van Miles via het Mileage Plus programma van United ?
Ondanks dat ik meer dan voldoende miles heb gespaard lukt het mij niet om een overnachting te boeken (er wordt ook niet vermeld waarom niet).
In de voorwaarden lees ik dat:
Hotel Awards are available to Premier members who in each case are also members with a MileagePlus account address in the following countries. Members must have sufficient miles in their MileagePlus account at time of redemption in order to redeem for the mileage portion of the transaction.
Ik kan echter nergens achterhalen dat het mogelijk zou moeten zijn als je in Nederland woont. Als ik echter wat oudere forumberichten doorlees kom ik een paar mensen tegen waarbij het wel gelukt is.
Heeft iemand ervaring met bovenstaande ?
Alvast bedankt,
Mark
Ondanks dat ik meer dan voldoende miles heb gespaard lukt het mij niet om een overnachting te boeken (er wordt ook niet vermeld waarom niet).
In de voorwaarden lees ik dat:
Hotel Awards are available to Premier members who in each case are also members with a MileagePlus account address in the following countries. Members must have sufficient miles in their MileagePlus account at time of redemption in order to redeem for the mileage portion of the transaction.
Ik kan echter nergens achterhalen dat het mogelijk zou moeten zijn als je in Nederland woont. Als ik echter wat oudere forumberichten doorlees kom ik een paar mensen tegen waarbij het wel gelukt is.
Heeft iemand ervaring met bovenstaande ?
Alvast bedankt,
Mark
Re: Kan geen hotel boeken via Mileage Plus van United
Wij hebben in 2010 2 nachten geboekt met united miles in Washington wij hadden zelfs niet genoeg punten maar konden dit met dollars bijbetalen.
Weet wel niet meer hoe we dit gedaan hebben .Maar moet zeker gaan
Weet wel niet meer hoe we dit gedaan hebben .Maar moet zeker gaan
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ben je Premier? Ik lees uit dat stukje dat je Premier status moet hebben om het te kunnen gebruiken voor hotels.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je moet inderdaad minstens Silver status hebben.
In 2012 hebben we meerdere hotels geboekt bij het mileage plus.
We dedendat door in teloggen bij je mileageplus account.
Hier stondt ergens een linkje naar hotelsboeken met je punten.
Misschien is het nu veranderd enanders zou ik united een mailtje sturen vanuit je account om te vragen hoe je een gratis nacht kan boeken met je mileages punten.
We dedendat door in teloggen bij je mileageplus account.
Hier stondt ergens een linkje naar hotelsboeken met je punten.
Misschien is het nu veranderd enanders zou ik united een mailtje sturen vanuit je account om te vragen hoe je een gratis nacht kan boeken met je mileages punten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zie nu dat de helft van mijn gespaarde miles niet in aanmerking komen voor premier miles.
Wist niet dat hier ook nog onderscheid in zat.
Dat wordt nog even doorsparen dus.
Wist niet dat hier ook nog onderscheid in zat.
Dat wordt nog even doorsparen dus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht