Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA

Bericht door kalaman »

Mrvanilla schreef:Ik zie het ja! Goed man :thumbup: , dat gaat een hoop traffic op jullie videopagina genereren.
15.000 views (Vimeo) op 8 uur tijd :wink:
NenE schreef:Vet hoor dat je op de GoPro facebook staat.
Maar misschien hebben jullie gewoon permissie gehad hoor.
We hebben op voorhand geen toestemming gevraagd. Enerzijds omdat mijn zoon op de NPS-websites gezien had dat er enkel bij Grand Canyon NP expliciet vermeld staat dat het gebruik niet toegelaten is, en anderzijds omdat "vragen" in veel gevallen en zonder enige reden/verklaring, gelijk staat aan een "no". "I didn't know" is voor ons dan trouwens een betere optie....
Maar ik denk ook dat de meesten niet weten hoe het in de NP is in de winter :
- in Arches waren we helemaal alleen, behalve een 5-tal mensen bij Delicate Arch en die vonden het allemaal "awesome".
- Canyonlands : helemaal alleen, echt niemand gezien.
- Valley of the Gods : niemand.
- The Wave : wij 3 en nog n 3-tal anderen die het helemaal "great" vonden en er van alles kwamen over vragen.
- In Bryce was er enkel een ouder koppel en die waren al meer foto's aan t maken van de DJI dan van de scenery... :wink:
- Monument Valley : enkel wij 3 en onze Navajo-vriend die inmiddels een kopie gevraagd heeft van de video en foto's.
Velen (meestal onwetenden) kunnen nogal eens moeilijk doen over het gebruik van dergelijke toestellen, maar wij zijn de eersten om hem in de rugzak te laten zodra we ook maar vermoeden dat iemand er problemen zou kunnen over maken.
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ik zou het ook gewoon doen hoor, maar weet niet in hoeverre ze daar moeilijk over kunnen gaan doen.

Is het trouwens een idee dat ik een Algemeen GoPro topic aanmaak voor al onze weetjes, verhalen, filmpjes, koop tips e.d.? Nu posten we veel GoPro dingen in verschillende topics, lijkt me makkelijk als we het bundelen toch?
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik heb er eentje aangemaakt: zie hier:

http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=6&t=53000
Groetjes,
Daniel
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

NenE schreef:Ik zou het ook gewoon doen hoor, maar weet niet in hoeverre ze daar moeilijk over kunnen gaan doen.
Eigenlijk, als het niet officieel, bij wet, verboden is dan kan men er volgens mij niets tegen doen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Die gast die boven de Efteling vloog moet wel voor de rechter verschijnen iig. Al moet ik zeggen dat ik dat nog wel iets anders vind als in een leeg natuurpark zoals Kalaman afgelopen winter.
Op het moment is vooral het probleem dat sommigen als idioten 'vliegen' en bv de DJI zo hoog laten vliegen dat deze naar beneden valt. Wat volgens mij met de nieuwe Phantom al verholpen kan worden door het te calibreren zodat het buiten bereik naar de beginpositie vliegt. Maargoed, er staan genoeg filmpjes van op youtube waarin die dingen dus naar de aarde vallen of tegen gebouwen vliegen. Hierdoor zal het alleen nog maar meer verboden gaan worden vrees ik en dat is weer slecht nieuws voor de mensen die wel normaal met zo'n quadcopter omgaan.
Aan de andere kant zou er misschien ook wel duidelijkere regelgeving mbt dit soort dingen moeten komen. Volgens mij was het nu al zo dat er een maximum hoogte was ingesteld?
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

PSVwally schreef:Aan de andere kant zou er misschien ook wel duidelijkere regelgeving mbt dit soort dingen moeten komen. Volgens mij was het nu al zo dat er een maximum hoogte was ingesteld?
Dit is inderdaad momenteel het probleem, het gebrek aan duidelijke regelgeving. Zoals met zoveel dingen wacht men allicht nog een beetje tot er genoeg zijn die daarin geïnvesteerd hebben, om het vervolgens aan banden te leggen... :evil: .
Nu is het inderdaad in België al zo dat er niet boven de 100m mag gevlogen worden. Men mag het ook niet voor "commerciële doeleinden" gebruiken, maar vorige week was er wel een reportage in het Journaal over het aanleggen van een volledig industriepark specifiek bedoeld voor alles wat met drones te maken heeft. Pal naast een oude landingsbaan van een luchtmachtbasis. Hoe knoop je dergelijke zaken aaneen :? ??? Verboden voor "commerciële doeleinden" maar wel een volledig industriepark uit de grond stampen omdat dit "de toekomst is"...
En wat bvb met de filmindustrie waar drones al bijzonder veel gebruikt worden? Maar misschien is dit niet voor "commerciële doeleinden"... :wink:
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Mrvanilla schreef:Ik zie het ja! Goed man :thumbup: , dat gaat een hoop traffic op jullie videopagina genereren. Al 191 likes! (Jullie mogen trouwens niet meedoen als ik een topic open over de mooiste GoPro filmpjes van AllesAmerika-leden. Da's namelijk niet eerlijk :lolno: )
wat een impact dergelijke vermelding als "Video of the day" op de pagina van GoPro met zich meebrengt : nu al meer dan 31.000 views op minder dan 24u tijd... :D
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ja, prachtig toch. Wat een fijne tijd leven we toch in. Nu nog zorgen dat je Video of the Week wordt, dan kom je zelfs in de mailbox van mensen. Ik zie dat ook veel mensen reageren en comments achter laten op op jullie Vimeo pagina. Leuk! Maar ook terecht, het is een prachtige film en goede reclame voor zowel de staat Utah alswel GoPro!
Groetjes,
Daniel
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

bedankt Daniel :thumbup: .
PS : de mail van GoPro met de video van de week, foto van de dag én video van de dag (die van mijn zoon) zat gisteren al in de mailbox.
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SarahB »

Momenteel op de Ibood Hunt (als ik het juist heb). Wel snel zijn want die zijn altijd snel weg. :mrgreen:
Edit: voor 349,95€ excl. verzendkosten.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

:thumbup: Isl
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Hey kalaman,
heb je film gezien op de site van de morgen. Super!!
Proficiat, dat is echt wel een opsteker :clap: :clap:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

@kalaman, :thumbup: :clap:
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Bedankt Harry en Ina :thumbup:
angelino
Amerikafan

Bericht door angelino »

Heel mooi gedaan, gefeliciteerd !!
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Supergaaf hoor @kalaman productions......

Theo
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

bedankt Theo en Angelino :thumbup:
Margret
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Margret »

Wauw wat schitterend.
BastiaanB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door BastiaanB »

ina schreef:Toch zijn er in de shops qua accessoires vaak veel dingen niet hebben wij ondervonden, met name Walmart heeft vaak weinig accessoires voor de gopro, ik hoop dat we binnenkort ergens het digitale schermpje kunnen vinden dat vind ik toch wel makkelijker dan blindelings ergens op te richten.
Je kan je iphone toch gebruiken als scherm?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer