15.000 views (Vimeo) op 8 uur tijdMrvanilla schreef:Ik zie het ja! Goed man, dat gaat een hoop traffic op jullie videopagina genereren.

We hebben op voorhand geen toestemming gevraagd. Enerzijds omdat mijn zoon op de NPS-websites gezien had dat er enkel bij Grand Canyon NP expliciet vermeld staat dat het gebruik niet toegelaten is, en anderzijds omdat "vragen" in veel gevallen en zonder enige reden/verklaring, gelijk staat aan een "no". "I didn't know" is voor ons dan trouwens een betere optie....NenE schreef:Vet hoor dat je op de GoPro facebook staat.
Maar misschien hebben jullie gewoon permissie gehad hoor.
Maar ik denk ook dat de meesten niet weten hoe het in de NP is in de winter :
- in Arches waren we helemaal alleen, behalve een 5-tal mensen bij Delicate Arch en die vonden het allemaal "awesome".
- Canyonlands : helemaal alleen, echt niemand gezien.
- Valley of the Gods : niemand.
- The Wave : wij 3 en nog n 3-tal anderen die het helemaal "great" vonden en er van alles kwamen over vragen.
- In Bryce was er enkel een ouder koppel en die waren al meer foto's aan t maken van de DJI dan van de scenery...

- Monument Valley : enkel wij 3 en onze Navajo-vriend die inmiddels een kopie gevraagd heeft van de video en foto's.
Velen (meestal onwetenden) kunnen nogal eens moeilijk doen over het gebruik van dergelijke toestellen, maar wij zijn de eersten om hem in de rugzak te laten zodra we ook maar vermoeden dat iemand er problemen zou kunnen over maken.