Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
esta vraag
esta vraag
Hallo,
Ik ga eind april naar New York. mijn esta heb ik al in december geregeld en betaald met visa. Nu heb ik van visa wegens mogelijke fraude een nieuwe visa kaart gekregen. Kan dat dadelijk problemen geven als ik naar New York ga of maakt het niets uit dat ik met een andere visa kaart ga dan waarmee ik de esta heb betaald?
Ik ga eind april naar New York. mijn esta heb ik al in december geregeld en betaald met visa. Nu heb ik van visa wegens mogelijke fraude een nieuwe visa kaart gekregen. Kan dat dadelijk problemen geven als ik naar New York ga of maakt het niets uit dat ik met een andere visa kaart ga dan waarmee ik de esta heb betaald?
Re: esta vraag
Is geen enkel probleem, ze kijken niet naar het betaalmiddel, alleen naar de ESTA zelf
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Re: esta vraag
Je hebt immers al betaald dus geen enkel probleem 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht