Makkelijk voor sokken, ondergoed of ijsblokjes. Het hoeft allemaal niet duur te zijn

Saskia
De tas heeft in de klep/deksel (of hoe je dat noemt) een netje met een rits. Verder geen vakken binnenin.iertje007 schreef:En dat soort delsey-reistassen hebben dus vakken van binnen?
wij gaam met hetzelfde reisgezelschap maar wij komen toch op 4 koffers en waarschijnlijk ook 4 handbagage uit.Angimoonen schreef:Nou, die reistassen luken we wel wat. Ga er eens induiken (letterlijk en figuurlijk).
Maar: welk formaat als we bijna 4 weken op vakantie gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen (11 en 13 jaar).
Willen maar 2 koffers ruimbagage meenemen en 2 handbagage. In het algemeen nemen we niet veel mee, is toch warm in juli/augustus.....
Dacht zelf aan 2x ca. 70 liter.
O ja, vliegen met United Airlines: max. 23 kilo.
Angeline
Nu vier keer met een grote tas op en neer geweest, zonder dat er iets kapot is gegaan. De laatste keer zelfs haastig mijn See-Buy-Fly parfum bovenop in mijn tas gestopt. Was allemaal nog heelIk vraag me wel heel erg af hoe je bagage aankomt als je een zachte koffer of tas meeneemt???