Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
POI campings, winkels en dergelijke
POI campings, winkels en dergelijke
Hallo reizigers,
Als we in Europa gaan camperen wordt de TomTom geladen met een hele serie poi-bestanden: verschillende soorten campings van Archies (héél handig), allerhande winkelketens en dergelijke. Zijn die er ook van Amerika? Ik heb al gezocht maar nog weinig gevonden voor de regio Nevada en Utah. Weet iemand of ze bestaan en zo ja waar vind ik ze?
Bedankt, Annette
Als we in Europa gaan camperen wordt de TomTom geladen met een hele serie poi-bestanden: verschillende soorten campings van Archies (héél handig), allerhande winkelketens en dergelijke. Zijn die er ook van Amerika? Ik heb al gezocht maar nog weinig gevonden voor de regio Nevada en Utah. Weet iemand of ze bestaan en zo ja waar vind ik ze?
Bedankt, Annette
Re: POI campings, winkels en dergelijke
http://www.poi-factory.com/poifiles dus.
Bedankt Cees!
Bedankt Cees!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: POI campings, winkels en dergelijke
Fijn dat je het even met ons deelt Annettew, ik was er namelijk ook benieuwd naar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1682 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 8 Reacties