Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Internet aankoop laten bezorgen op postkantoor??
Internet aankoop laten bezorgen op postkantoor??
Beste forum leden
Kan iemand mij informeren hoe ik een internet aankoop die ik wil doen, bezorgt kan krijgen op het postkantoor.
Ik ga nm fietsen door Yellowstone en wil enkele goederen waaronder slaapmat en slaapzak kopen via internet koop Rei en of Walmarkt.
Graag uitleg hoe ik het moet regelen zodat ik het op mijn reis kan ophalen in Jackson Hole.
Met vr groet en alvast bedankt voor de info Addo Kruizinga
Kan iemand mij informeren hoe ik een internet aankoop die ik wil doen, bezorgt kan krijgen op het postkantoor.
Ik ga nm fietsen door Yellowstone en wil enkele goederen waaronder slaapmat en slaapzak kopen via internet koop Rei en of Walmarkt.
Graag uitleg hoe ik het moet regelen zodat ik het op mijn reis kan ophalen in Jackson Hole.
Met vr groet en alvast bedankt voor de info Addo Kruizinga
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Internet aankoop laten bezorgen op postkantoor??
Met de zoekfunctie gevonden (rechts naast die knop "Nieuw Onderwerp" waar je op hebt geklikt, dat zoekglas met de tekst Doorzoek Forum) met het woord postkantoor
En nog 1
en nog 1
Succes
En nog 1
en nog 1
Succes

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht