Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

London voor 40 eu

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Ilyasftw
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

London voor 40 eu

Bericht door Ilyasftw »

Hoi,

Toen ik op cheaptickets, vliegtickets, arkefly etc. ging zoeken zag ik alleen maar tickets van rond de 130 euro.
Maar ik ging dus op ryanair.com, klikte daar op juli 31 tot aug 03 eindhoven-londen en weet je hoeveel de tickets kosten?
19,99 heen
22,99 terug

Hoe kan het zo goedkoop zijn?
mtl
Amerika-expert

Re: London voor 40 eu

Bericht door mtl »

Weinig personeel die ook schandalig lage lonen krijgen en vliegtuigen die continu vliegen en nauwelijks aan de grond staan. Dat is het geheime recept van lowcost airlines. En die 40 euro waar je het nu over hebt, is dat inclusief alle kosten zoals taxes en kredietkaart kosten? Geldt dat tarief elke dag van het jaar? Om maar te zwijgen van bagage inchecken? Ryanair is er berucht om dat ze veel kosten niet vermelden.
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Mooi, Budapest € 69, maar we gaan hier naar de USA :wav:
Afbeelding
[/url]
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik dacht dat Ryanair gestopt was met de creditcard kosten te verrekenen, maar ik ben er bijna zeker van de je voor de normale bagage gewoon moet betalen. Handbagage (zorg voor de kleinste maat als je zo'n koffertje hebt) is volgens mij tot op zekere hoogte nog gratis. Dus voor mensen die bv vanaf London naar de USA reizen komen er voor de koffers zeker nog flinke kosten bij als je met ryanair naar london vliegt.
Ilyasftw
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Ilyasftw »

Als je met een creditcard betaald, dan betaal je 2-3 euro's meer,
Je mag max. 10 kilo meenemen, wil je 15 kilo betaal je 25 eu.
En aan het einde, waar je moest betalen kwamen er geen onverwachte kosten bij kijken
Ik verwachtte dit jaar niet op vakantie te gaan maar nu ik de prijzen van de tickets naar londen heb gezien heb ik me toch nog bedacht :)
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik vlieg volgende week voor 50 euro naar Porto met Ryanair, vergelijkbaar met een retourtje Groningen met de NS :lol:
Geen extra kosten, mits je handbagage van de juiste afmetingen is en minder dan 10 kilo weegt en je geen stoelen koopt.

Voor een intercontinentale vlucht zou ik Ryanair nooit gebruiken om op luchthaven van vertrek te komen. Ze vragen enorme bedragen voor ingecheckte bagage, waardoor je net zo goed KLM had kunnen vliegen.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Waarschijnlijk komen daar nog kosten bij. Ik herinner me trouwens van jaren geleden dat het treinticket om in London te komen, twee keer zo duur was als het vliegticket.
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Welke luchthaven in Londen is het dan, meestal zijn hun luchthavens wat meer afgelegen van de uiteindelijke bestemming.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ryanair vliegt vooral op Stansted als ik het goed heb. Zeker niet op Heathrow.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik vlieg volgende week naar Marseille om mijn zoon op te gaan zoeken voor 48 euro.
Die tarieven vind je heel regelmatig. In juni ga ik daarom nog een keer.
Als je weinig bagage bij hebt dan kun je heel voordelig vliegen met Ryanair.

Elly
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Ik ben mijn dochter eens gaan opzoeken in Berlijn voor €60 met easyJet vanuit Brussel. Is perfect als je geen ruimbagage bij hebt, je wandelt gewoon de luchthaven uit en de S bahn op, je koopt meestal toch een ticket voor enkele dagen openbaar vervoer.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

harryvanrooy schreef:Welke luchthaven in Londen is het dan, meestal zijn hun luchthavens wat meer afgelegen van de uiteindelijke bestemming.
Vorig jaar van Eindhoven naar Stansted gevlogen. Moest volgens mij iets van 20 pond pp betalen voor de train naar London en daar nog een overstap op de metro naar het centrum.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

De trein naar Liverpool Street Station kost 30,60 en je bent er in 45 minuten. De trein gaat elk kwartier vanaf Stansted, hartstikke handig!
Tizzy90
Amerika-ontdekker

Bericht door Tizzy90 »

Off topic, een tip om redelijk goedkoop vanaf Stansted naar het centrum te gaan is met de 'coach'.
Toen ik voor stage een paar maanden in Londen woonde kon ik met nationalexpress voor £8,- van Stansted naar Stratford. Vanaf Stratford gaat de Central Line (metro) naar het centrum.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ik vloog 2 jaar geleden voor 20 euro naar Stansted.
Met de bus was het geloof ik iets van 20 pond (retour). Lekker goedkoop tripje.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21

Bericht door katrienenluc »

Wij zijn in februari met z'n vijven naar Milaan gevlogen met Ryanair, voor 200 euro, alles inbegrepen!
We hadden elk een trolley bij, die overigens NIET gewogen werd.
Wij vonden het prima, én meer beenruimte dan op de meeste andere vluchten.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Dat klinkt geruststellend. Ik vlieg binnenkort met Ryanair, voor de eerste keer, en kreeg echt horrorverhalen te horen; over dat ze heel strict zijn met de afmetingen van je handbagage en het gewicht. Nu heb ik een tas gekocht die net iets kleiner is dan de maten die zij hanteren voor handbagage en ga het echt wel even wegen voordat ik vertrek, maar toch fijn om te weten dat ze niet (altijd) zo ontzettend strict zijn als mij verteld werd.
Rob Klooster
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Rob Klooster »

Diverse malen gevlogen met RyanAir, nooit problemen gehad. Houd je qua bagage gewoon aan de regels (Formaat) en dan gebeurd je niks. Mijn trolly is nog nooit gewogen voor een vlucht.
2011: Zuid-West USA
2013: New York + 'Deep South'/West Florida
2014: Florida
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik vlieg ook geregeld met Ryanair. Niks aan de hand, zolang je de regels kent, is het prima. Beenruimte is meer dan bij Transavia. En de verkoopshows aan boord negeer ik gewoon. Ik moet wel zeggen dat Transavia vaak goedkoper is naar en van Alicante dan Ryanair.
Tizzy90
Amerika-ontdekker

Bericht door Tizzy90 »

Ik heb een andere ervaring met Ryanair. In december 2011 (dus inmiddels 2,5jr geleden) vloog ik retour Stansted-Eindhoven.
Op de heenweg (Stansted) werd er niet gewogen, maar moest ik mijn trolley in een 'mal' doen om te zien of hij aan de afmetingen voldeed. Op de terugweg in Eindhoven werd de trolley gewogen, en die 300 gram teveel moest er toch echt uit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer