Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Foto's ROADBEAR RV C23-C26
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Foto's ROADBEAR RV C23-C26
Beste forumleden,
heeft er iemand van jullie recente foto's van deze Roadbear RV. Op hun site staan piepkleine foto's maar zou graag wat grotere bekijken. Heb hun ook al gemaild, maar ze stuurden enkel een link naar hun eigen site.
Alvast dank bij voorbaat
Michaël
heeft er iemand van jullie recente foto's van deze Roadbear RV. Op hun site staan piepkleine foto's maar zou graag wat grotere bekijken. Heb hun ook al gemaild, maar ze stuurden enkel een link naar hun eigen site.
Alvast dank bij voorbaat
Michaël
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Re: Foto's ROADBEAR RV C23-C26
Het is soms erg makkelijk dat youtube bestaat: " onclick="window.open(this.href);return false;
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
-
- Amerika-ontdekker
alvast bedankt voor deze link.
deze had ik ook reeds gevonden op hun site hoor. Dit is beeld en ik wil nl graag foto's. zou deze graag gebruiken in mijn voorbereidingen. foto's maken van deze beelden geeft ook niet het gewenste resultaat.
mvg
michaël
deze had ik ook reeds gevonden op hun site hoor. Dit is beeld en ik wil nl graag foto's. zou deze graag gebruiken in mijn voorbereidingen. foto's maken van deze beelden geeft ook niet het gewenste resultaat.
mvg
michaël
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Op onze site staan wel foto, s van de grotere maat. Die zijn wel van langer geleden, want vorig jaar hadden wij de bus. Ik ben ook wel benieuwd naar de uiTvoering van dit jaar.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Al eens op de site van Coachman gekeken daar worden de Roadbears volgens mij gebouwd:
http://www.coachmenrv.com/products/freelander.aspx
http://www.coachmenrv.com/products/free ... e=gallery#
http://www.coachmenrv.com/products/freelander.aspx
http://www.coachmenrv.com/products/free ... e=gallery#
-
- Amerika-ontdekker
Is er al iemand die mij aan een recente foto(foto's) kan geraken van deze camper/RV. Op de website van roadbear staan enkel foto's van een Roadbear Coachmen Freelander. In mijn recente mail antwoorden ze mij dat er bij hen enkel Coachmen Leprechaun zijn in deze classe. Zou graag weten waarin deze verschilt met hun Freelander. Op de website's die ik vond staat er steeds een versie van deze MET slideout maar volgens hun zeggen (roadbear) heeft deze bij hen GEEN slideout.
Kan iemand me verder helpen?
alvast dank
Michaël
Kan iemand me verder helpen?
alvast dank
Michaël
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Heb je het al op de site van Coachmen geprobeert, ik ga er van uit dat een fabricant toch wel foto's en een vloerplan van zijn campers online zal hebben.
-
- Amerika-ontdekker
heb inderdaad al gekeken op die site, alleen zijn dat enkel de Luxe edities, niet te vergelijken met de basis-versie. ze laten enkel het grondplan zien en daar zie je bij alle versies een Slideout. Aangezien Roadbear zegt dat deze GEEN slideout hebben kan ik dat niet vergelijken.
michaël
michaël
-
- Amerika-ontdekker
Zit inmiddels reeds 3 dagen hier in de roadbear camper. Op hun site staan nog steeds de coachmen freelander maar deze zijn ondertussen allemaal vervangen door Coachmen Leprechaun. We hadden ook geluk want ik rij in de iets modernere versie met een slideout TV en GPS. dit terwijl ik de gewone versie had gereserveerd. Het zijn bij roadbear L.A. blijkbaar allemaal 2015 modellen, heb er nog geen andere tegengekomen. Hij valt reuze mee en is erg makkelijk te besturen. Wel op letten dat hij 8,5 meter lang is.
Mvg
Michaël
Mvg
Michaël
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1471 Weergaves