Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tarp?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Bitje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Tarp?

Bericht door Bitje »

Ik heb van de week in de campingwinkel in Nederland met een tarp in mijn handen gestaan. Toch teruggelegd, want misschien kunnen we dat zo bij bijv. de Wallmart kopen en het scheelt weer een hoop gewicht in het vliegtuig. Nu kijk ik op de website van Wallmart, en ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik zie veel, maar vraag me af, of dat wat ik zoek er wel is. Bestaat er iets dergelijks zoals hier in Nederland die je bijvoorbeeld met stokken en scheerlijnen kunt opzetten, of vastmaken aan de camper? We hebben er helaas geen een met luifel..
Ik zou graag toch wel wat schaduw willen creeeren tijdens onze stops met de camper in het Mid-/Zuidwesten (we starten in Dallas en eindigen in Denver). Heeft hier iemand ervaring mee?

Bedankt!

Bianca
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tarp?

Bericht door sharon-vb »

Ik ben echt geen kampeerder en moest dus ook even googlen wat een tarp is....
Misschien kan je kijken op campingworld.com of een andere soortgelijke site.
Wellicht is anders een partytent een optie? Ik zeg maar wat hoor want nogmaals, ik ben alles behalve een kampeerder.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben er hier een gekocht en nemen hem mee. We zijn benieuwd of we hem een beetje makkelijk aan de camper kunnen vastmaken. We hebben wel stokken voor de voorkant.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Je zou even naar een Bass Pro shop kunnen gaan (www.basspro.com)
Er zit er een in Grapevine (25 min. rijden vanaf Dallas).

Grapevine, TX
2501 Bass Pro Drive
Grapevine, TX 76051
(972) 724-2018

Sowieso leuk om zo'n winkel eens te bezoeken.
Bitje
Amerika-ontdekker

Bericht door Bitje »

Ja, dat is een winkel waar we wat aan hebben. We moeten de camper ophalen in Plano, dus deze winkel wordt onze eerste stop. Wie weet wat voor handige spullen ze nog meer hebben..

Bedankt!

Bianca
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

:thumbup:

kWeet zeker dat je het er erg naar je zin zult hebben.
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Een tarp kan je gewoon bij WalMart kopen. Loop naar de outdoor afdeling en je kan een redelijk grote voor paar dollar kopen
http://www.walmart.com/search/search-ng ... nstraint=0
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Overal tarps te verkrijgen. Walmart k mart target etc
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Wij hebben er hier één gekocht bij de "Tarpshop" online. We hebben er 2 carbon stokken bijgekocht van Vaude. Deze zijn licht en stevig. We liepen tegen hetzelfde probleem aan. We hebben ook in de VS gezocht maar alles wat we tegen kwamen leek op partytenten. Te groot en te zwaar dus. We waren blij dat we hem bij ons hadden voor zowel zon als regen.

groetjes,
Monique
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Is een vierhoekige of zeshoekige tarp het handigst? Een dochter wil deze al in NL gebruiken voordat we naar USA met camper gaan. De vierhoekige tarp nu 18 euro, lichtgewicht bij het Kruidvat en de zeshoekige tarp volgende week 20 euro bij de Aldi.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ben toch wel heel benieuwd wat voor winkels partytenten als tarp aanduiden? Is toch niet echt te vergelijken, een Easy-up of een tarp. Allebei handig, trouwens, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand je naar de partytenten stuurt als je om een tarp vraagt.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Ik denk dat een vierhoekige handiger is. Je kan dan met twee stokken aardig uit de voeten.
LittlePhoenix schreef:Ben toch wel heel benieuwd wat voor winkels partytenten als tarp aanduiden? Is toch niet echt te vergelijken, een Easy-up of een tarp. Allebei handig, trouwens, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand je naar de partytenten stuurt als je om een tarp vraagt.
:shock: We keken naar iets waar we onder konden zitten en kwamen geen tarp tegen maar wel allerlei partytenten in alle soorten of maten. De overeenkomst is dat je eronder kan zitten. We hebben ons scheel gezocht in 2011 en eindigden met een plastic zeiltje (het was regenachtig dus we wilden echt iets om onder te zitten), daarom hebben we besloten er in Nederland één aan te schaffen. Afgelopen zomer hebben we er erg veel plezier van gehad.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

zo iets....Canopy

Afbeelding
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Misschien helpt het om te zoeken naar een tarp voor een tarp shelter?

Lol, of vraag een Girl Scout om hulp. Onze meiden moesten op de camporee o.a. een 'tent' maken met een tarp en touw enz. Was onderdeel van de survival training voor de Hunger Games die ze de tweede dag deden. Heb toen ook geleerd dat tarps in redelijk veel kleuren te krijgen zijn, o.a. in het roze :lol:
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Harbor Freight zit onder andere ook in Dallas. Daar koop je een tarp al voor $4.99. Zie hier. Leuke winkel om even in rond te lopen. Ik ga er altijd kwijlen...
Bitje
Amerika-ontdekker

Bericht door Bitje »

Hallo Loek,

dank je wel voor de link. Deze winkel zullen we zeker even binnenlopen. Ik moest lachen om wat er bij de omschrijving stond:

"Extra tough waterproof tarp won't crack under freezing temperatures"

We gaan nl in augustus :lol:

Bianca
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Loek schreef:Harbor Freight zit onder andere ook in Dallas.
Leuke winkel om even in rond te lopen. Ik ga er altijd kwijlen...
Haha ja, dat heb ik ook altijd in dat soort winkels, van de week was ik ook in een filiaal tijdens mijn vakantie.
De kwaliteit is niet altijd even geweldig, zie hier een recensietopic van het gereedschap van Harbor Freight op de site van Garagejournal. http://garagejournal.com/forum/showthread.php?t=27192
Crisis ? What Crisis ?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer