Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pakje laten leveren bij postkantoor.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Cornelis87
Amerika-ontdekker

Pakje laten leveren bij postkantoor.

Bericht door Cornelis87 »

Wie heeft hier al ervaring mee en hoe werkt dit nu eigenlijk? Kan er op de USPS site op het eerste zicht niks over vinden. Laat elke webshop dit toe om dit te doen?
Vind er bijzonder weinig info over maar wou dit toch doen omdat het me een veiligere oplossing lijkt dan levering bij het hotel.

Alvast bedankt, Cornelis
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Pakje laten leveren bij postkantoor.

Bericht door LittlePhoenix »

Heb je daar geen PO Box voor nodig? Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat in sommige afgelegen gebieden de postbodes geen pakjes bezorgen omdat de brievenbussen te klein zijn (brievenbus kan een flink eind rijden van het huis zijn) en dat pakjes dan altijd op het postkantoor afgehaald moeten worden. Maar of je ze daar ook kan laten bezorgen zonder plaatselijk adres? Echt geen idee maar wel benieuwd.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Heette dat vroeger niet 'poste restante'?

Weet niet of ze dat nog doen, maar bij een hotel laten afleveren lijkt me niet echt onveilig, er zijn in ieder geval altijd mensen aan de balie. En die kennen de postbodes vaak persoonlijk, dus het is niet zo, dat de post gewoon op de balie blijft liggen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Er is niets onveiligs aan af laten leveren bij het hotel.
Ik heb dit heel regelmatig laten doen.
- pakje laten afleveren (1 of 2 dagen voor de aankomst) met het hotel als adres en als toevoeging "Attn. Guest XXXXXXX arriving MM/DD/YYYY"
- bij inchecken werd er dan altijd netjes gemeld dat er ook een pakketje was aangekomen en dan hing het van het hotel af of je daarvoor naar de concierge moest of dat je het bij de balie kreeg
- tip geven aan concierge of medewerker aan balie
- geen probleem en easypiecie

Van alles laten bezorgen : van cookies tot laptops.
Het enige probleem waar je tegen aan kan lopen is dat de verkoper/webshop het niet wil verzenden naar een hotel (maar dan willen ze ook niet naar een postkantoor of postbus verzenden).
Maar dan zijn er zat andere verkopers/webshops :thumbup:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Hoeveel fooi? Altijd interessant ;)
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

LittlePhoenix schreef: Ik weet wel dat in sommige afgelegen gebieden de postbodes geen pakjes bezorgen omdat de brievenbussen te klein zijn (brievenbus kan een flink eind rijden van het huis zijn) en dat pakjes dan altijd op het postkantoor afgehaald moeten worden. Maar of je ze daar ook kan laten bezorgen zonder plaatselijk adres? Echt geen idee maar wel benieuwd.
Niet alleen pakjes,al je post kun je laten bezorgen op een plek waar mail services geleverd worden.
Bijv bij een UPS Store.
De postbode komt nou eenmaal niet overal.
En er zijn onmetel veel " huizen " zonder officieel adres.
Laat staan een postadres.

Dus je neemt een abo op een mailservice.
Geen postbus, maar een straat adres.
Dat kan door aan te tonen wie je bent , ( indien mogelijk incl adres) maar in ieder geval met SSN
En door op te geven voor welke te naam stelling jij de post wilt ontvangen.
Alleen voor Little Phoenix of ook voor L.Phoenix ??
En dan komt zo je postadres er uit te zien

Little Phoenix
1961 MAIN ST # 197
Wherever 12345 FL

En 2 keer per week of zo kom jij kijken of er post is.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Je vindt dit als je zoekt op "general delivery":
General Delivery

Get your mail even if you’re on the road, new to town, or between permanent addresses. Mail addressed to you at General Delivery will be held at the area’s main Post Office™ for up to 30 days. All you have to do is pick it up.

General Delivery is a great choice if you don’t have a permanent address. People can send you mail by using the town name and ZIP Code™, like this...

JOHN DOE
GENERAL DELIVERY
ANYTOWN NY 12345-9999

In medium to large cities with multiple ZIP Codes, you’ll want to make sure senders use the ZIP Code for the area’s main Post Office. The ZIP+4® extension 9999 indicates general delivery.

To find the main Post Office in an area, speak to any Post Office associate or call 1-800-ASK-USPS® (1-800-275-8777).
Zijn geen kosten aan verbonden, ook geen contract nodig, je moet alleen zeker weten dat je het juiste postkantoor in de stad te pakken hebt (meestal is het er maar een die dit aanbiedt). En neem "suitable identification" mee bij het ophalen van je pakje, waarbij de adressering en je paspoortgegevens overeen zouden moeten komen. Bron: https://www.usps.com/manage/forward-mail.htm
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Wij hebben afgelopen maand opnieuw 2 pakjes laten afleveren in het hotel, 1 in de VS en 1 in Canada. Werkt perfect en geen gedoe met postoffices.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

bedeve schreef:
LittlePhoenix schreef: Ik weet wel dat in sommige afgelegen gebieden de postbodes geen pakjes bezorgen omdat de brievenbussen te klein zijn (brievenbus kan een flink eind rijden van het huis zijn) en dat pakjes dan altijd op het postkantoor afgehaald moeten worden. Maar of je ze daar ook kan laten bezorgen zonder plaatselijk adres? Echt geen idee maar wel benieuwd.
Niet alleen pakjes,al je post kun je laten bezorgen op een plek waar mail services geleverd worden.
Bijv bij een UPS Store.
De postbode komt nou eenmaal niet overal.
En er zijn onmetel veel " huizen " zonder officieel adres.
Laat staan een postadres.

Dus je neemt een abo op een mailservice.
Geen postbus, maar een straat adres.
Dat kan door aan te tonen wie je bent , ( indien mogelijk incl adres) maar in ieder geval met SSN
En door op te geven voor welke te naam stelling jij de post wilt ontvangen.
Alleen voor Little Phoenix of ook voor L.Phoenix ??
En dan komt zo je postadres er uit te zien

Little Phoenix
1961 MAIN ST # 197
Wherever 12345 FL

En 2 keer per week of zo kom jij kijken of er post is.
# moet zijn PMB (voor private mailbox)
Ook moet je dan USPS form 1583 invullen (als je post ontvangt)

Je kan ook post laten afleveren bij het postkantoor zonder mail box

John Doe
General delivery
123 ABC street (Locatie postkantoor)
nomanstown PA 23456

Vroeger zo gedaan toen ik hier op college zat (er was een postkantoor op het college)
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ik heb afgelopen juni ook een bestelling bij een Amerikaanse webshop bij het postkantoor laten afleveren. Scheelde ruim €35 verzendkosten !
Thuis besteld (en betaald met CC) en bij aankomst op de vakantiebestemming direct opgehaald. Binnen 5 minuten gepiept. Ideaal!

Met General Delivery kan je je post/pakket naar het lokale -hoofd-postkantoor laten sturen. Veel webshops geven aan niet naar PO-boxes te versturen maar general delivery ben ik niet tegengekomen als uitsluiting.
Het werk eigenlijk redelijk eenvoudig: zoek via de website van de usps (usps.com) naar het hoofdpostkantoor in de buurt en vermeldt dit adres incl de four-digit extensie van de ZIP-code.
Na ontvangst houden ze je post 30 dagen vast. Dus even uitmikken hoe lang de webwinkel doet over de verzending voor je gaat bestellen. Met een ID kan je vervolgens je pakket afhalen.

JOHN DOE
GENERAL DELIVERY
ANYTOWN NY 12345-9999

https://www.usps.com/manage/forward-mail.htm
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Cornelis87
Amerika-ontdekker

Dus als ik het goed begrijp kan ik naar dit psotkantoor:
https://tools.usps.com/go/POLocatorDeta ... sWithin=20

Ik moet dan gewoon als adres
Mijn naam
GENERAL DELIVERY
CHICAGO, IL 60622-2257

Ik wil zeker zijn dat mijn pakket bij dit postkantoor kan aangenomen worden en of het op het juiste kantoor aankomt.
Bedankt voor de hulp
Cornelis87
Amerika-ontdekker

Iemand?
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Zie Bello's antwoord.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Probleem is dat er heel wat postkantoren zijn in chicago
Je moet er dus het adres van hetpostkantoor bijzetten
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Geen adres; om die reden moet je de extensie 9999 van de ZIP code toevoegen. Er is maar één (hoofd)postkantoor met deze code.
Dus m.b.v. USPS.com en evt. Google Maps kom je precies bij het juiste postkantoor uit.

https://www.usps.com/manage/forward-mail.htm

General Delivery
Get your mail even if you’re on the road, new to town, or between permanent addresses. Mail addressed to you at General Delivery will be held at the area’s main Post Office™ for up to 30 days. All you have to do is pick it up.
General Delivery is a great choice if you don’t have a permanent address. People can send you mail by using the town name and ZIP Code™, like this...
JOHN DOE
GENERAL DELIVERY
ANYTOWN NY 12345-9999
In medium to large cities with multiple ZIP Codes, you’ll want to make sure senders use the ZIP Code for the area’s main Post Office. The ZIP+4® extension 9999 indicates general delivery.
To find the main Post Office in an area, speak to any Post Office associate or call 1-800-ASK-USPS® (1-800-275-8777).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer