Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
amerika in
amerika in
Ik ga volgende week een korte vakantie houden in Turkije.
Nu is er tegen mij gezegd dat als er een stempel van een moslimland in je paspoort staat .
je minimaal een 1/2 jaar amerika niet inkomt.
Wat is hiervan waar?.
Nu is er tegen mij gezegd dat als er een stempel van een moslimland in je paspoort staat .
je minimaal een 1/2 jaar amerika niet inkomt.
Wat is hiervan waar?.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Nee hoor daar doen ze niet moeilijk over, ik ben afgelopen zomer met familie naar turkije, syrië en jordanië geweest. Een maand later moest mijn vader naar de VS was helemaal geen probleem. Paspoort zat bijna helemaal vol met postzegels en andere stempel troep die ze daar gebruiken, en geen problemen gehad.
Turkije levert helemaal geen problemen op. Alleen is het verstandig om niet op een Amerikaans paspoort naar Syrië te reizen vanwege het embargo.
Turkije levert helemaal geen problemen op. Alleen is het verstandig om niet op een Amerikaans paspoort naar Syrië te reizen vanwege het embargo.
-
- Amerika-newbie
Re: amerika in
Bij mij doen ze nochtans vaak lastig door verschillende landen waar ik geweest ben, maar ik geraak er wel elke keer in. Nu is er echter ook Iran bijgekomen, maar dit zal op zich geen groot probleem zijn hoop ik?
Kreeg elke keer vragen over Syrië, Libanon en Vietnam. Over Afrikaanse landen, Turkije of andere Aziatische stempels geen enkele vraag.
Nu is er in juli een Iraans visum bijgekomen en ik ga over een maandje richting NYC. Kan ik hiervoor problemen krijgen zoals een weigering? Of wordt het gewoon weer het verplichte spervuur aan vragen en dan gewoon doorlopen? Ooit al iemand effectief niet binnengeraakt?
Weet wel dat de kans daar op erg klein is, maar vragen kan geen kwaad natuurlijk.
Kreeg elke keer vragen over Syrië, Libanon en Vietnam. Over Afrikaanse landen, Turkije of andere Aziatische stempels geen enkele vraag.
Nu is er in juli een Iraans visum bijgekomen en ik ga over een maandje richting NYC. Kan ik hiervoor problemen krijgen zoals een weigering? Of wordt het gewoon weer het verplichte spervuur aan vragen en dan gewoon doorlopen? Ooit al iemand effectief niet binnengeraakt?
Weet wel dat de kans daar op erg klein is, maar vragen kan geen kwaad natuurlijk.
In het verleden was het wel echt een probleem, en een goede reden voor een 2e paspoort. Nu staat de combi VS/Iran niet meer op de lijst van conflicterende landen, dus ik vermoed dat het geen probleem zal zijn. Al kun je misschien wel extra vragen krijgen als ze het zien.
Terug in Texas!
-
- Amerika-newbie
Ok! op hoop van zegen
maar het zal wel vlot lukken