Ik ben Jullian en 21 jaar oud en zit met een situatie waarbij ik even raad bij nodig heb. Ik weet dat dit al heel vaak besproken is in verschillende forums maar daar vind ik niet het antwoord/overtuiging die ik nodig heb

Ik vlieg in december naar Boston voor een korte vakantie!!! Nu heb ik het volgende probleem ik heb nog steeds de I-94 witte kaart in mijn paspoort. Ik heb in 2012 stage gelopen met een J-1 visa in South Carolina, ik ben op 27-09-2012 terug gevlogen. Dus ben al bijna 2 jaar terug. Maar kwam er nu achter dat die beruchte I-94 nog in mijn paspoort zit

Nu heb ik al mijn huiswerk een beetje gedaan en op de website van Homeland Security gekeken en daar stond dit: that if you depart by a commercial air or sea carrier your departure from the U.S. can be independently verified, and it is not necessary to take any further action.
Dus ik neem aan dat ik verder geen actie hoef te ondernemen omdat ik met Delta Airlines ben terug gevlogen en de Airline heeft doorgeven dat ik het land uit ben???? Toch zit het me niet lekker dus weer alle forums doorgelezen maar helaas niet de bevestiging die ik zoek. Ik wist pas na afloop dat ik dit papiertje zelf moest afgeven aan die Airline, dit werd voorheen altijd voor mij gedaan

Nu kun je ook je I-94 opsturen naar een adres in Amerika waar ze het als nog verwerken, zou ik dit moeten doen voor de zekerheid???? Nu heb ik de boarding pass niet meer in mijn bezit maar wel verschillende boarding passen van vluchten die ik na mijn terug komst heb gemaakt. Tevens heb ik mijn diploma gehaald en ben ik een nieuwe HBO studie gaan volgen waarvan ik een inschrijfbevestiging heb. Creditcard/pin transacties heb ik ook en belasting aangifte papieren van mijn werkgever ook. Zou dit voldoende zijn???? Ik neem sowiso alle kopietjes mee naar het vliegveld voor een just in case situatie

Ben ik te overbezorgd of zou ik me niet zo'n zorgen moeten maken? Ik gooi het niet graag op geluk. Heb al geprobeerd te bellen naar Homeland Security maar dat lukte niet. Tevens consulaat geprobeerd maar die hebben geen optie voor als je vragen hebt. Ook heb ik gemaild maar daar kreeg ik een standaard mailtje op terug met ‘’kijk op onze website ‘’.
Wat moet ik doen???
Alvast many thanks
Groetjes Jullian