Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beste reisoperator voor rondreis

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Beste reisoperator voor rondreis

Bericht door pumi1000 »

Wij hebben ook goede ervaringen met American Estates.nl. Daar hebben wij ook ooit vliegtickets en auto gehuurd. Ook Disneytickets. Hotels heb ik echter altijd zelf geboekt, meestal gewoon op de hotelsite zelf of booking.com en expedia.
Een offerte kun je zo opvragen en soms hebben ze weleens een mooie prijs icm met huurauto, daarna kun je altijd nog beslissen of je het via reisorganisatie wil doen of wellicht zelf.
Americanestates.nl
Americanvacation.nl
Usafunvacation.nl
Tioga tours
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Free Bird
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Free Bird »

Doe het ook altijd zelf, maar iemand die ik ken heeft al een aantal rondreizen geboekt via AmerikaOnline (http://www.amerikaonline.nl/) van Riksja Travel en heeft daar naar wat ik ervan heb gehoord goede ervaringen mee. Volgens mij kun je daar ook losse delen van je reis regelen, zodat je wellicht stukken zelf kunt doen, en stukken via het reisbureau...
rdesmense
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door rdesmense »

Hallo,
Wij op hebben onze eerst reis naar de USA in 2008 ook geboekt bij Tiogatours. En ja die reis zat erg vol maar wij hebben toen zoveel onvergetelijke indrukken opgedaan en er eigenlijk geen moment spijt van gehad! Een tweede keer doe je de dingen anders en misschien ook wel helemaal zelf, maar mijn ervaring met Tiogatours zijn goed, zij doen niet moeilijk als jij het een en ander aangepast wil hebben. Wij vonden het prima toen! Het voordeel van boeken bij een organisatie kan ook zijn dat wanneer je onverhoopt je reis moet annuleren met een telefoontje alles geregeld wordt en je zelf niets meer hoeft te doen. Ik vind dat als jij je er goed bij voelt om bij een reisorganisatie te boeken je dat gewoon moet doen!
In ieder geval veel plezier in de USA, onvergetelijk gaat het zowiezo worden!

Groet Rieky
Rocket
Amerika-newbie

Bericht door Rocket »

Ik heb hier nog even een vraag over. Je kan bij Tioga Tours toch ook gewoon zelf je reis samenstellen? Je bent toch niet verplicht een reis te kiezen die hun hebben? Dit kan volgens mij heel goed kunnen mocht je niet zelf willen boeken of er geen tijd voor hebben. Of heb ik het verkeerd?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je kan bij Tioga Tours ook zelf je reis samenstellen ja.
Ik kan niet meepraten over camperreizen en waar je dan allemaal overnacht als hun het voor je boeken. Maar voor autoreizen zou ik alles toch goed controleren voor je te ver van bepaalde highlights af komt te zitten of gewoonweg te veel op een dag voor je kiezen krijgt. Dan is het leuk om alles te laten boeken, maar ik zou er dan toch altijd nog tijd insteken om het goed te controleren. Volgens mij zijn ze overigens wel altijd meewerkend als je een ander hotel wilt hebben. Maar ik ben dan altijd benieuwd wat het prijsverschil is met wat iemand die alles zelf boekt is. Ze moeten toch ergens op verdienen namelijk.
jillmaeve
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door jillmaeve »

Wij hebben bij tioga afgelopen jaar geboekt.
Hebben zelf de route samengesteld en dat was geen enkel probleem.
Ook konden we de hotels zelf aanpassen.
Wij hebben de hotels en vlucht ook nagekeken wat het ons zou kosten als we het zelf zouden boeken en gek genoeg waren we bij Tioga maar iets duurder uit.
Wij boeken normaal gesproken alles zelf maar voor zo weinig prijsverschil vonden we het wel erg makkelijk dat alles geregeld werd.
NatasjaB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door NatasjaB »

Wij hebben in september een rondje zuidwesten gemaakt. Dit was onze eerste keer in de USA. Via Connections hebben we onze vliegtickets en de autohuur geregeld. De rest hebben we zelf gedaan.
Maar met dit forum heb je inderdaad helemaal geen reisoperator nodig. Hier vind je alles! :-D
Blog: http://michaelnatasjawestusa.blogspot.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
AngelBiezeman
Amerika-ontdekker

Bericht door AngelBiezeman »

Toen ik nog in Nederland woonde deed ik veel groepsreizen via Djoser, Boabab en zo. Wat ik er heerlijk van vond was dat bijna alles voor je geregeld was: vervoer, verblijf, uitstapjes, etc. In Amerika kun je makkelijk zelf dingen regelen die bijvoorbeeld in derde wereld landen niet zo makkelijk zelf te doen zijn. Ook ben ik in Afrika, Azie en Zuid-Amerika op plaatsen geweest waar iemand in z'n eentje heen gaat, de verborgen schatten, zeg maar. Er is niet zo veel verborgen in Amerika...

Het hangt er helemaal vanaf wat je zelf wilt doen en wat niet. Wil je je eigen gang gaan, dan kun je makkelijk info krijgen over hoe/wat/waar en het zelf allemaal regelen. Maar als je best wat gezelschap wilt van andere mensen en eht wel makkelijk vindt als dingen voor je geregeld worden, dan zijn die organisaties als Djoser een goede keuze. Je kunt vaak zelf ter plekke dingen beslissen (bijvoorbeeld als je in een stad bent kun je er in je eentje op uit gaan, en dingen als waar te eten is je eigen keuze), maar hotels en zo zijn in ieder geval voor je geregeld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer