Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tent/camperplaats
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Tent/camperplaats
Hallo,
Weet iemand of je met een camper op een tentplaats kan staan?
Ik heb namelijk een tentplaats geboekt omdat de camperplaatsen niet meer beschikbaar waren, het systeem accepteerde de boeking wel toen ik aangaf dat we met een camper komen.
Het gaat om een plekje op de north beach camping in Pismo Beach, Californië
Groetjes
Monique
Weet iemand of je met een camper op een tentplaats kan staan?
Ik heb namelijk een tentplaats geboekt omdat de camperplaatsen niet meer beschikbaar waren, het systeem accepteerde de boeking wel toen ik aangaf dat we met een camper komen.
Het gaat om een plekje op de north beach camping in Pismo Beach, Californië
Groetjes
Monique
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Tent/camperplaats
Soms zijn tentplekken echt alleen voor tenten, soms kan een kleine of mid-size RV prima, maar je hebt geen hookup.
Ik vrees dat je misschien niet wordt toegelaten:
Dat het systeem je accepteerde kan best, want wellicht heb je de plek nodig om een tent voor de kinderen neer te zetten. Of gaan ze er vanuit dat je je camper bij de entree parkeert maar ter plaatse liever echt in de natuur slaapt (of zo). Ik zou kijken of er nog een echte RV plek vrijkomt de komende maanden, want het zou toch erg zuur zijn als je op de dag zelf nog verder moet rijden.I made a reservation for a tent-only nonelectric campsite but have an RV or other vehicle I sleep in. Can I still use the campsite?
RVs are not allowed in tent-only campsites. These sites only have space for tents and, in many cases, the parking is a short distance away from the campsite (and you're required to camp in the campsite). You should always read the site alerts and book a site that is appropriate for the equipment you will be camping in. If you arrive with different equipment than allowed in the site you reserved, we will not be able to accommodate you.
bron: nps.gov
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Oké, dank je wel!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zit ook wel wat in. Ik zou met mijn tentje niet dicht naast een RV willen staan. Nu is "dicht" wel betrekkelijk in de VS, meestal heb je alle ruimte, maar die aggregaten, Airco's en afvoersystemen hoor ik dan liever niet. Ook stonden wij vaak op keurig afgebakende tentplaatsen, waar je met een camper niet kon komen. De ene keer op een soort grindvak, de andere keer rustig aan de rand van de camping op een mooi stukje gras.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida