Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door ludwig »

Hoe groot is de kans dat ik bij Hotwire een kamer krijg met maar 1 king als ik voor 4 personen boek ? Er zijn hotels waar je met 4 personen kunt kiezen voor een kamer met alleen een king bed. Vinden mijn man en ik iets te krap voor ons samen met onze twee puberzonen erbij :roll:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

In mijn ervaring zijn er dan altijd 4 slaapplekken. Soms is dat een kingbed met een sofabed, meestal 2 queensbedden maar we hebben het ook wel eens gehad dat we gewoon 2 kamers kregen.
Antinous62
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Antinous62 »

Als ik twee kamers boek via Hotwire in dezelfde stad, en op dezelfde dagen, kan het dan voorkomen dat een kamer in het ene, en de ander kamer in een ander hotel is?
Of is dit een hele gekke gedachte?
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Lijkt me niet als je in dezelfde boeking kiest voor 2 kamers.
Maar vraag het eens op betterbidding.com
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
terralinda
Amerikafan

Bericht door terralinda »

Je kan toch bij die boeking selecteren dat je twee kamers wilt,
dat heb je natuurlijk 2 kamers in het zelfde hotel!
Zou wel raar zijn als bv je kids dan in een kamer zitten in een hotel 10 km verder,
wel lekker rustig :D
Antinous62
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Antinous62 »

That's funny :lol:
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Nee dit kan niet.
Op het moment dat jij gewoon kiest voor 2 kamers, al je altijd in hetzelfde hotel terecht komen.
Ook zullen ze natuurlijk in het hotel altijd kijken voor 2 kamers naast elkaar!
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

ludwig schreef:Hoe groot is de kans dat ik bij Hotwire een kamer krijg met maar 1 king als ik voor 4 personen boek ? Er zijn hotels waar je met 4 personen kunt kiezen voor een kamer met alleen een king bed. Vinden mijn man en ik iets te krap voor ons samen met onze twee puberzonen erbij :roll:

Ze geven altijd aan dat het een kamer voor 2 is, dus je zal eigenlijk altijd 2 kamers moeten gaan boeken!
Soms komt het voor dat je inderdaad wel 2 queensize bedden hebt, maar of het nou leuk is om de hele vakantie met je puberzonen op een kamer te liggen??
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Bij Hotwire kun je voor 4 personen boeken en hoef je dus helemaal geen 2 kamers te nemen. Of je dat wilt is een tweede, wij vinden dat iig geen enkel probleem.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hebben ook altijd met 4 personen 1 kamer geboekt en altijd 2 Queens gekregen. Ik moet wel zeggen dat de laatste keren dat we bij Hotwire boekten de hotels wat tegenvielen dus ik boek nu meer het hotel wat ik ook daadwerkelijk wil bij bijv. Expedia of rechtstreeks .
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Ik heb de meeste hotels ook gewoon rechstreeks geboekt bij het hotel. Alleen voor de 1e nacht JFK kwam ik voor mijn gevoel op veel te hoge prijzen uit. Gaat echt alleen om overnachting en redelijk ontbijt.Gekregen wat ik verwachtte voor een veel lagere prijs dan rechtstreeks.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Ik kan dit met de zoekfunctie niet vinden, dus maar even hier de vraag gesteld: als je via Priceline een hotel in Europa wilt boeken, moet je dan ook de taxes & fees betalen? Of is dat alleen in Amerika het geval (omdat daar sowieso bij iedere hotelboeking en aanschaf die je doet nog tax bij de prijs komt)?
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

bij al hun aanbiedingen tellen ze tax & fees bij en deze kunnen zelfs heel hoog zijn (zodat ze wat ze met de ene hand weggeven met de andere hand wel terugnemen...)
let dus steeds op het totaalbedrag voordat je op "accept" klikt en staar je niet blind op het bedrag voor de kamer alleen
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
GJ
Amerika-expert

Bericht door GJ »

Nou, dit kan nog leuk worden... ik heb gisteren dus een hotel geboekt voor komend weekend in Dusseldorf, via Hotwire. Vijfsterrenhotel, 142 euro voor twee nachten (vier sterren was 85 euro, maar het leek ons zo leuk om eens in een echt vijfsterrenhotel te slapen dat we die extra 57 euro hebben betaald). Maar welk hotel krijgen we? Het Nikko hotel. Vast een prachtig hotel hoor, maar vier sterren en geen vijf.

Ik heb er al een paar mailtjes tegenaan gegooid en krijg als antwoord die hele riedel van dat ze de sterren baseren op Expedia en reviews (trouwens best bijzonder dat dit hotel inderdaad op Expedia vijf sterren krijgt, maar op bijvoorbeeld Booking.com én de eigen hotelwebsite gewoon de vier sterren die het hotel heeft). En nog mooier: "i understand you have observed a different star rating for the Hotel Nikko Duesseldorf than the star rating listed on the Hotwire site. While there is no standard star ratings system in the US, we work hard to offer clear and accurate star ratings." Ja, leuk en aardig, dat er in Amerika geen standaard sterrensysteem is. In Amerika weet ik dan ook dat het Hotwire-sterrensysteem niet waterdicht is en neem ik dus genoegen met het hotel dat Hotwire me aanbiedt, omdat het allemaal nogal arbitrair is. Maar in Duitsland is dat systeem er dus wél. En een gestandaardiseerd, objectief en verifieerbaar systeem moet prevaleren boven hun eigen nattevingerwerk. Ik heb hen daar nu al tot twee keer toe op gewezen en gevraagd om het prijsverschil gecompenseerd te krijgen, maar tot twee keer toe nul op het rekest gekregen.

Iemand dit al eens aan de hand gehad? Tips voor welke wegen te bewandelen?
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Wat een domper zeg! Ik weet ook niet precies welke weg nu te bewandelen.
Heb je al op betterbidding gekeken hoe dit hotel daar op de lijst staat als 4* of 5*.
Je kunt daar ook zien of het al vaker gewonnen is.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
naranya
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door naranya »

Heeft iemand ervaringen met Priceline biedingen op hotel kamers in Las Vegas en of de prijzen omlaag naar naarmate de datum dichterbij komt?
Ik probeer een 4* kamer te winnen voor 17 - 19 juni voor rond de $40 maar dit wil niet lukken. ($50 was ook rejected)
Is dit een onrealistische prijs of moet ik gewoon nog even wachten tot de kamers goedkoper worden?
GJ
Amerika-expert

Bericht door GJ »

Op BetterBidding staat voor Düsseldorf centrum geen hotel in de lijst en het Nikko is blijkbaar nog nooit eerder gewonnen. Ik heb ze nog maar eens gemaild... vind dit echt niet kunnen.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

GJ schreef:In Amerika weet ik dan ook dat het Hotwire-sterrensysteem niet waterdicht is en neem ik dus genoegen met het hotel dat Hotwire me aanbiedt, omdat het allemaal nogal arbitrair is. Maar in Duitsland is dat systeem er dus wél. En een gestandaardiseerd, objectief en verifieerbaar systeem moet prevaleren boven hun eigen nattevingerwerk.
Het is een Amerikaanse website. Dus succes maar dat gaan ze nooit toegeven.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik heb bij priceline erg positieve ervaringen met het 'sterrensysteem'. Zo hadden wij vorig jaar een bod gedaan op een 3* hotel maar 'wonnen' we een hotel wat volgens hun eigen website slechts 2,5* was.
Even via de chat contact met priceline opgenomen en we konden een volledige refund krijgen, of het hotel nemen met een kortingsvoucher voor een volgende aankoop. Aangezien we nog meer hotels moesten boeken, daar maar voor gekozen :thumbup:.

We hebben dit jaar voor het eerst alles via priceline geboekt en kregen keurig de hotels met de juiste aantal sterren. We hebben wel alles geboekt via biddingtraveler.com :D
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
GJ
Amerika-expert

Bericht door GJ »

Dat klinkt beter inderdaad! Ik geloof dat ze bij Hotwire nu op de silent treatment zijn overgegaan...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer