Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werkt NL iPhone 4s wel in USA?
Werkt NL iPhone 4s wel in USA?
Goedemorgen allemaal.
Ik lees menig vraag over het importeren van een Iphone naar Europa. En of deze dan wel hier werken ivm verschillende bandbreedtes e.d.
Maar wat als ik de vraag nu eens omdraai?
Doet mijn NL Iphone 4s het wel in de USA?
Heb namelijk de app TOMTOM USA gekocht en wil als ik daar ben een sim kaart/bundel kopen.
Iemand die dit uit de doeken kan doen?
Mvg,
Anton
Ik lees menig vraag over het importeren van een Iphone naar Europa. En of deze dan wel hier werken ivm verschillende bandbreedtes e.d.
Maar wat als ik de vraag nu eens omdraai?
Doet mijn NL Iphone 4s het wel in de USA?
Heb namelijk de app TOMTOM USA gekocht en wil als ik daar ben een sim kaart/bundel kopen.
Iemand die dit uit de doeken kan doen?
Mvg,
Anton
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Werkt NL Iphone 4s wel in USA?
TomTom werkt sowieso Offline dus zonder databundel. Fileinformatie ed zijn Premium services.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Anton,
Specifiek voor de TomTom app, hoef je niet speciaal een sim kaart te kopen.
Deze werkt middels de GPS functie van je telefoon, niet via 3G (data) verbinding.
Je iPhone 4s werkt gewoon. Zodra je het vliegtuig uitstapt en hem aanzet, zal ie
even tijd hebben het netwerk te zoeken/vinden, maar dan schakelt ie automatisch
over op bv AT&T.
heb je perse een sim kaart + bijbehorende (data) bundels nodig?
Want bijna overal is gratis wifi (Starbucks. McDonalds, Malls, vliegvelden...)
En als je een abonnementsvorm hebt, kun je dus ook meteen gaan bellen...al is dat vaak
wel buiten je bundel en dus duurder. Maar het zijn echt geen woekerprijzen en als je even
snel het thuisfront wil laten weten dat je veilig bent aangekomen, zal het geen rib uit je lijf kosten.
En verder.....ach....hoe vaak moet je nu bellen? Je hebt vakantie toch?
Er zijn overigens wel topics over dit onderwerp geweest...bv deze http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... lit=iphone
Specifiek voor de TomTom app, hoef je niet speciaal een sim kaart te kopen.
Deze werkt middels de GPS functie van je telefoon, niet via 3G (data) verbinding.
Je iPhone 4s werkt gewoon. Zodra je het vliegtuig uitstapt en hem aanzet, zal ie
even tijd hebben het netwerk te zoeken/vinden, maar dan schakelt ie automatisch
over op bv AT&T.
heb je perse een sim kaart + bijbehorende (data) bundels nodig?
Want bijna overal is gratis wifi (Starbucks. McDonalds, Malls, vliegvelden...)
En als je een abonnementsvorm hebt, kun je dus ook meteen gaan bellen...al is dat vaak
wel buiten je bundel en dus duurder. Maar het zijn echt geen woekerprijzen en als je even
snel het thuisfront wil laten weten dat je veilig bent aangekomen, zal het geen rib uit je lijf kosten.
En verder.....ach....hoe vaak moet je nu bellen? Je hebt vakantie toch?
Er zijn overigens wel topics over dit onderwerp geweest...bv deze http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... lit=iphone
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
En ter aanvulling wat re1gnman zegt, je kan als je bv naar de uitgang van het vliegveld loopt (niet doen bij immigrations of douane) even snel met de gratis airport Wifi even een whatsappje sturen naar huis, dan kost het je helemaal niets.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 13523 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 14 Reacties