Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
praktische tips
praktische tips
Hoi allemaal! We zijn volop aan het aftellen voor onze eerste USA reis. 3 juli vertrekken we. We reizen rond met de auto en zoeken onderweg toch wel vaak te picknicken. Wat zijn hiervoor de dingen die we van thuis uit best meenemen en wat moeten we ons zeker ter plaatse aanschaffen? Ik denk aan een picknickdeken, een goed mes,... Zijn er nog praktische zaken die zeker in onze koffer horen te zitten? We dachten om 2 reistassen op wieltjes mee nemen ipv een harde koffer. Dit lijkt me praktischer voor in de koffer van de wagen?
Kortom, alle tips zijn welkom!
bedankt!
Kortom, alle tips zijn welkom!
bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: praktische tips
Wij nemen ons campingsetje mee, ook als we niet kamperen: plastic borden, bestek en bekers. En een schilmesje. We hebben de borden eens thuisgelaten, maar in de supermarkt konden we toen niets anders vinden dan een pak met 100 plastic borden.
Ziplock zakjes zijn ook wel handig om de spullen in je koelbox droog te houden. Of om het ijs in te doen.
In de VS hebben we ooit een plastic tafelkleedje gekocht voor de picknicktafel en dit gaat elke keer weer mee terug.
Wij gebruiken zachte koffers, maar afhankelijk van welke klasse auto je hebt kunnen harde koffers natuurlijk ook wel.
Marianne

In de VS hebben we ooit een plastic tafelkleedje gekocht voor de picknicktafel en dit gaat elke keer weer mee terug.
Wij gebruiken zachte koffers, maar afhankelijk van welke klasse auto je hebt kunnen harde koffers natuurlijk ook wel.
Marianne
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: praktische tips
Dit is vaker besproken... Door de regel heen zijn zachtere tassen efficienter bij het inpakken van je auto.Martin & Marianne schreef: Wij gebruiken zachte koffers, maar afhankelijk van welke klasse auto je hebt kunnen harde koffers natuurlijk ook wel.
Marianne
Dingen om mee te nemen weet ik zo niet, ligt eraan waar je zelf van houd. Ik neem altijd 2 pakken Dauwe Egberts mee

Voor je eigen vermaak zou je hier ook eens kunnen kijken: http://www.picknickshop.nl/
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 3753 Weergaves
-
Laatste bericht door 1N9R1D
-
- 2 Reacties