Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lang parkeren Schiphol
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Lang parkeren Schiphol
Over 14 dagen vliegen we vanaf Schiphol naar Amerika. Wij willen onze auto parkeren op Lang Parkeren P4. Dit is iets verder verwijderd van Schiphol, maar qua prijs is dit voor 22 dagen ca. 50 euro voordeliger. Wij hebben hier al eerder gestaan. Nu wil ik dit reserveren maar op de site van Schiphol kan ik wel reserveren voor P3 (smartparking) maar vind geen optie voor P4. Iemand ervaring met reserveren op P4 ?
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Lang parkeren Schiphol
Is het niet zo dat je gewoon P3 de goedkoopste optie reserveert en dat je dan bij P4 of 5 terecht komt als P3 vol is? Dit hebben wij tenminste een keer gehad. De transfer duurde zo lang dat ik dat niet meer wil. Daarom kun je volgens mij ook gegarandeerd P3 kiezen en betaal je wat meer.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Klopt, P4 en P5 worden gebruikt als P3 vol begint te raken. Je wordt dan bij P3 verwezen naar P4 en P5.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Wij doen al paar jaar Holiday Valet Parking, dit is vrij goedkoop nog als ik soms prijzen voorbij zie komen. Voordeel is dat je je auto voor de hoofdingang afgeeft en medewerkes van Schiphol vervolgens je auto (vast verrr weg) parkeren. Als je weer land staat op de afgesproken tijd je auto voor de hoofdingang klaar en kan je je weg vervolgen. Minder gezeul en gezeur met koffers voor (in ons geval) geringe meerprijs.
Hebben deze week voor 31 dagen parkeren 140euro betaald.
Hebben deze week voor 31 dagen parkeren 140euro betaald.
-
- Amerika-expert
Ik had de laatste keer P1/P2 gedaan maar we moesten zo ver weg staan dat ik voor september ook weer Holiday Valet parking heb gekozen. Veel minder ver lopen, enige nadeel is dat je auto niet overdekt staat maar dat staat hij thuis ook niet.
http://www.centralparking.nl" onclick="window.open(this.href);return false;: € 99,50 + € 5 voor overdekt voor 37 dagen valet parking (juni/juli) betaald!
-
- Amerika-expert
Die is bij mij even duur als Schiphol holiday valet parking en dan ga ik liever met Schiphol zelf in zee. Net iets te veel ellende gelezen en gezien van al die andere organisaties.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Als je al voor valet parking kiest, kies dan voor de officiële valet parking van Schiphol zelf. Zelfde geldt voor parkeren, als je al met de auto naar Schiphol gaat in plaats van met de trein, gewoon via Schiphol Smart Parking je plek boeken. Kost meestal wat meer, maar betrouwbaar.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... o/speel/1/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... m/speel/1/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... p/speel/1/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... o/speel/1/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... m/speel/1/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... p/speel/1/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
Hebben inmiddels gekozen voor Centralparking. Ik ga ervan uit dat ze betrouwbaar zijn. De site ziet er in ieder geval goed uit (al zegt dat natuurlijk niet alles) Scheelde voor onze periode wel 40 euro vergeleken met Schiphol Valet Parking.
2011: Zuidwesten
-
- Amerikakenner
Wij hebben ook geboekt bij Centralparking voor onze vakantie half juni. Kwam mij ook goed over, ook al mailcontact met ze gehad en steeds netjes en snel reactie. Ik had bij het boeken redelijk goede reviews gezien, maar dat was blijkbaar een andere pagina. Maar als ik deze reviews lees ga ik toch ernstig twijfelen. http://ervaringen.langparkerenschiphol. ... arking-nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: net besloten om de reservering te cancellen.
Edit: net besloten om de reservering te cancellen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ben ik de enige die werkelijk waar niet snapt waarom mensen hun auto uit handen gaan geven aan een stel sjappies die je auto misschien wel eens kunnen gebruiken voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen of met de kans op dikke schades om bijvoorbeeld 40 euro te besparen op een reis van vele duizenden euroos? Ongelofelijk!
maar ja, het is maar een auto he
mensen, boek gewoon via Schiphol zelf, zelf je auto een plekje geven en hij staat relatief veilig voor een schappelijk bedrag 

Holidat Valet parking van Schiphol heb ik afgelopen 3x als prima ervaren. Weet niet meer precies maar kilometerstand bij inleveren en ophalen was niet erg hoog opgelopen. Hier ben ik uiteraard alert op. Maar persoonlijk ga ik ook niet in zee met externe partijen en heb bewust altijd gekozen voor de service van Schiphol zelf.
-
- Amerikakenner
Tja, voor mij ging het niet om de besparing, maar het gemak. Reizen is voor mij erg vermoeiend en slepen met koffers en transfers helpen daar niet bij. En in Amerika heb ik geen enkele moeite om van valet parking gebruik te maken, hele goede ervaringen mee. In Vegas doe ik niet anders. Door die ervaringen heb ik niet direct aan sjappies gedacht. Heb blijkbaar iets meer/teveel vertrouwen in de mensheid.RemcoUSA schreef:Ben ik de enige die werkelijk waar niet snapt waarom mensen hun auto uit handen gaan geven aan een stel sjappies die je auto misschien wel eens kunnen gebruiken voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen of met de kans op dikke schades om bijvoorbeeld 40 euro te besparen op een reis van vele duizenden euroos? Ongelofelijk!maar ja, het is maar een auto he
mensen, boek gewoon via Schiphol zelf, zelf je auto een plekje geven en hij staat relatief veilig voor een schappelijk bedrag
Tot een paar jaar terug parkeerde ik altijd in Weesp (gratis) en nam van daaruit de trein naar Schiphol. De auto staat daar in een woonwijk en net zo (on)veilig als op Schiphol.
Maar na een paar problemen te hebben gehad met het terug reizen met de trein (vertraging, spoorwerkzaamheden) maar naar een andere oplossing gezocht en gevonden.
Reis nu een dag eerder af en boek een kamer bij Ibis Schiphol inclusief parkeren voor 115 euro. Aangezien ik uit Groningen kom scheelt dat sochtends veel tijd en kan de dag ervoor in alle rust en zelf weten wanneer ik weg ga afreizen naar Schiphol. En de prijs inclusief overnachting is niet veel duurder dan parkeren op Schiphol.
Zelf zou ik nooit kiezen voor die dubieuze bedrijven die valet parking aanbieden.
Maar na een paar problemen te hebben gehad met het terug reizen met de trein (vertraging, spoorwerkzaamheden) maar naar een andere oplossing gezocht en gevonden.
Reis nu een dag eerder af en boek een kamer bij Ibis Schiphol inclusief parkeren voor 115 euro. Aangezien ik uit Groningen kom scheelt dat sochtends veel tijd en kan de dag ervoor in alle rust en zelf weten wanneer ik weg ga afreizen naar Schiphol. En de prijs inclusief overnachting is niet veel duurder dan parkeren op Schiphol.
Zelf zou ik nooit kiezen voor die dubieuze bedrijven die valet parking aanbieden.
Goede tip Gompie. Ook wel eens gedaan maar volgens mij een van de beperkingen is dat je max 21 dagen mag parkeren. Dat was destijds toen ik naar Thailand ging wel het geval bij Ibis.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Diverse malen met Centralparking gewerkt: onberispelijke service!
Ja hoor central parking werkt prima. Al wel 6 x gebruik van gemaakt. Overdag en in de nacht. Altijd prima.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
- bedeve
- Amerika-expert
Zo doe ik het ook al jaren.gompie schreef: Reis nu een dag eerder af en boek een kamer bij Ibis Schiphol inclusief parkeren voor 115 euro. Aangezien ik uit Groningen kom scheelt dat sochtends veel tijd en kan de dag ervoor in alle rust en zelf weten wanneer ik weg ga afreizen naar Schiphol. En de prijs inclusief overnachting is niet veel duurder dan parkeren op Schiphol.
Net als jij gestart bij Ibis.
Daar staat je auto veilig; ik ben er wel eens om 5.30 am een beveiliger tegen het lijf gelopen.
De afgelopen 3 jaar door Vakantieveilingen.nl een keer of 10 vreemdgegaan.
Bij Radisson Blu en Park Inn
voor € 55 3 weken auto stallen en overdekt parkeren is top
http://www.vakantieveilingen.nl/hotels/ ... erdam.html
Die hotels gebruiken de shuttles van Quick Parking.
https://www.quickparking.nl/?gclid=cj7x ... wgodxyeabq
Door de shuttles heb ik hun service en hun parkeerterreinen leren kennen; TOP !!
Aanrader voor degenen die anders dan Gompie en ik alleen maar een betrouwbare parkeergelegenheid nodig hebben.
Gompie; een alternatief voor die Ibis is het Mercure hotel in Sloten.
Net wat dichter bij Schiphol.
De shuttle vanuit IBIS maakt tegenwoordig wel een hele omweg.
Dan is Mercure heel wat dichter bij.
En Mercure is een heel plezierig hotel,met een veilige parkeergelegenheid
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Je park,sleep,fly arrangement in Badhoevedorp is inclusief 21 dagen parkeren.JimiW schreef:Goede tip Gompie. Ook wel eens gedaan maar volgens mij een van de beperkingen is dat je max 21 dagen mag parkeren. Dat was destijds toen ik naar Thailand ging wel het geval bij Ibis.
Als je wilt kun je tot 6 weken parkeren.
Extra dagen € 5 per dag
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1728 Weergaves
-
Laatste bericht door TonSimone
-