Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

usareisen.de: prijzen beschikbaar + advies gevraagd

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Percussive
Amerika-ontdekker

Bericht door Percussive »

Super, bedankt! Ja die one way fee zullen we niet ontglippen, we rijden van washington naar San Francisco...
Nog een paar vragen, wie het weet mag altijd antwoorden...:

- zit er bij boekingen bij usareisen.de ook verzekering bij in de prijs? En zo ja, tegen wat ben je verzekerd dan? (kan het niet meteen op hun site terugvinden; of mijn duits laat het tijdelijk afweten.) Ik krijg in elk geval de indruk dat USAreisen.de wel betrouwbaar is en vooral goedkoper.

- Er staat ook bij in het overzicht op de site: 'Kaution vor Ort: Mit Kreditkarte des Fahrers; Bargeld oder Travellerschecks auf Anfrage,
USD 25 / Tag bzw. USD 100 / Woche ' , is dit een waarborg die je aan het einde terugkrijgt?

- Stornierung / Umbuchungskosten:
Pauschal EU 30,00 zzgl. EU 15,00 Reisebüroentgeld pro gebuchten Mietwagen.
Voraussetzung: Die Stornierung / Umbuchung liegt uns mindestens 48 Stunden vor Anmietung schriftlich vor. : zijn dit 15 euro boekingskosten?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Vriendelijke groeten,
Sam :)
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

de verzekeringen zijn echt in orde, Je hebt een All-risk en een een uitgebreide BA. hier moet je echt geen zorgen maken.

Waarborg: Er wordt een bepaald bedrag op je kredietkaart blokkeert en bij aflevering als alles io is weer vrijgegeven.

Als je 48 uur vooraf storneert, kost je dat nog 45 euro. Later wordt de volle pot aangerekend.

Groetjes,

luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Percussive
Amerika-ontdekker

Bericht door Percussive »

Bedankt Luc, da's duidelijke taal.. Lukt me beter dan Duits! :?

Grts
Sam
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer