Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pas op met autohuur !

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Pas op met autohuur !

Bericht door markgoestoamerica »

Chevrolet Cpativa, is gewoon een Deawoo... Koreaan dus. Trek de kap maar open, dan zie je gewoon nog steeds het oude Deawoo logo staan.
voor de rest best een leuke auto, echter niet mijn keuze...
If you can dream it...
agha
Amerika-ontdekker

Bericht door agha »

Mijn ervaring met Hertz : we waren volledig verzekerd en er werd toch geld van onze credit card genomen. Na een klacht van ons is het bedrag teruggestort.

Bij Hertz in Australië boden ze ons nog een extra verzekering aan voor we vertrokken en daar waren wij enorm blij om. 5 minuten later hadden we ze al nodig. Mijn reisgenoot heeft in de garage de auto in de prak gereden tegen de muur. Hetuitrij gat was niet groot genoeg voor hem. Kun je je voorstellen, onze eerste dag. Bij Hertz konden ze er uiteraard niet om lachen, wij waren enorm opgelucht dat we volledig gedekt waren, en we kregen een nieuwe auto. Ik had bewust mijn rijbewijs niet meegenomen vanwege het linksrijden, ik ken mezelf. Naderhand had ik daar spijt van want ik had het nooit slechter kunnen doen dan mijn reisgenoot. De ene wat onzeker, de andere te veel vertrouwen, en dan krijg je zulke toestanden.
Kortom, onze trip is afgelopen, we leveren de tweede auto gelukkig zonder schade terug binnen. Toch werden we nadien voor een 1000 euro gecrediteerd. Een geluk dat mijn reisgenoot zijn rekening controleerde. We hebben toen al onze verzekeringpapieren gemaild en gezegd dat dit niet klopte. Ze hebben ons daarna terugbetaald. Was dit een manier om het toch te proberen, of slordigheid van hun kant….maar ik haat zulke toestanden. Maar goddank voor die extra verzekering.
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

markgoestoamerica schreef:Chevrolet Cpativa, is gewoon een Deawoo... Koreaan dus. Trek de kap maar open, dan zie je gewoon nog steeds het oude Deawoo logo staan.
voor de rest best een leuke auto, echter niet mijn keuze...
Daewoo Windstorm (origineel doch enkel in Zuid-Korea onder die naam verkocht tot 2011)
-> Chevrolet Captiva
-> Holden Captiva 7

Daewoo Windstorm MaXX (idem dito, enkel in Zuid-Korea, is een kortere versie van de Windstorm)
-> Opel Antara
-> Vauxhall Antara
-> Chevrolet Captiva Sport
-> Saturn Vue
-> GMC Terrain
-> Holden Captiva 5 (Holdeon Captiva MaXX)

We hebben hier in het bedrijf zo'n Captiva rijden en dat valt wel mee maar we zullen niet snel eentje bijkopen met de nieuwe wetgeving in België (VAA toestanden). Veel te gulzig (kleine 10 liter diesel per 100km).
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Nu betreffende Dollar in JFK:

Dollar in JFK heeft inderdaad GEEN Dodge Charger's en zelfs GEEN Ford Taurus'en... De enige full size voertuigen die Dollar JFK heeft zijn de Nissan Altima en de Chevrolet Impala...
Je kan enkel geluk hebben (zoals ik) als er een auto van een ander verhuurbedrijf binnengebracht worden en je die dan kan krijgen.

Ik denk dat ik in de toekomst niet meer bij Dollar ga huren ondanks dat ze vaak stukken goedkoper zijn... Nissan Altima's ed zijn m'n ding niet :D
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Vond de Impala wel lekker rijden, en echt grote koffer.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

ik heb de impala ook al eens gereden, heerlijke auto. Daar zeg ik gewoon ja dank je tegen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer