Tsja dat waren enthousiaste teksten van
@dejong89 over de Delta Sky club op MSP ....
Dan kan ik niet achterblijven en is een bezoekje voor de hand liggend...
Dat deed ik dan ook op een late donderdagmiddag /begin avond dd 02 october.
als je elders op het net kijkt naar reviews van lounges zie je uitgebreide beschrijvingen over ontvangst de aankleding en het culinaire niveau van een lounge.
dat heb ik niet te bieden.
Voor mij is een lounge een wachtruimte met meer voorzieningen waar ik ook kan eten zodat ik het vliegtuigeten aan me voorbij kan laten gaan.
Ondertussen heb ik wekl wat lounge voorkeuren opogebouwd ; de SAS lounges met hun gezonde en toch lekkere eten.
Simpel op kwaliteit.
De Delta lounge s vanwege hun omvang , de solide uitstraling en de vriendelijkheid van het personeel...
Op naar Minneapolis waar ik rond 17: 30 aankwam ; net voor de grote drukte ....
Ook hier uitleg van de man aan de balie dat de systemen van de Sky Team maatschappijen niet op elkaar zijn afgestemd en ik dus mannueel moet worden ingevoerd.
Terwijl ik binnen kwam met de Delta App waarin staat wat mijn status is...
Maar toen ik binnen was , ben ik meteen doorgelopen naar het door deJong 89 genoemde buitenterras ....
De eerste keer voor mij dat een deur opengaat door er naar te zwaaien...
Met als referentie LAX is dit buitenterras wat klein . maar wij hadden het met twee een uur lang voor onszelf
Een uitgestrekte lounge in drie delen plus klein buiten en vergaderzaaltje .
Daarnaast de gangbare eenpersoons boxen om te bellen en werkdesk voor de laptop .
Ruim voldoende toiletten met zware deuren , douches en slaapgelegenheid a $15 per uur
Laatste niet getest want onze vlucht naar Amsterdam vertrok om 20:00 uur
De slaapruimtes mogen ook maar door een persoon tegelijkertijd gebruikt worden...
Eten & Drinken
Warm buffet met ruime keuze.
Koud maar wel erg lekker zijn de wraps
Ruime sortering charcuterie
Drinken ; alle alcoholhoudende dranken aan de bar...
Debasis ; bier , wijn is gratis .
Lekkere margarita moet betaald worden ; prijslijst met fotoos van de bedoelde dranken ligt op de bar...
Tip je een barman in een lounge ?
Alles alcoholvrije soda 's en hoeveel watersoorten met komkommer en sinaasappel en citroen etc etc ruim voor handen
Fijne plek : bedankt voor de tip
@dejong89