Ik heb mijn post aangepast want die suggereerde dat je altijd bij nwa moet zijn als je klm hebt geboekt. Dat is natuurlijk alleen als het een nwa-operated vlucht is...
Dat moet je goed in de gaten houden door regelmatig je boeking te checken.Iris_1982 schreef:Overigens zegt zo'n stoelkeuze ook niet alles
tot 2 keer toe hadden wij vorige zomer blijkbaar een ander toestel waardoor rij 36 niet de rij was met de extra beenruimte, maar dat was opeens rij 35 geworden.
Zaten we dus 1 rij naar achteren maar waren we wel onze beenruimte kwijt. Dit terwijl we op het seatplan onze stoelen hadden aangeklikt. Gebeurde zowel op de heen- als de terugweg.
Over twee weken om precies te zijn. Dan worden de systemen van DAL en NWA volledig geintegreerd.Clint schreef:ATL-LVS zal operated by Delta zijn met een KL codeshare nummer. De NW website zal trouwens binnenkort ook verdwijnen, de laatste fases van de merger tussen DL en NW zijn in gang. Nog even en NW zal overal verdwenen zijn.
Ja flying blue heb ik in bezit. Dus als ik dan inlog komt het er vanzelf te staan als ik die vlucht aanklik?Dikkie schreef:Staat 90 dagen van te voren automatisch bij "manage mijn boeking" Iris of als je Flying Blue hebt staat het automatisch ook in dat account.
Het gekke was dus dat ik het tot op de dag voor vertrek nog had gechecked.vana schreef:Dat moet je goed in de gaten houden door regelmatig je boeking te checken.Iris_1982 schreef:Overigens zegt zo'n stoelkeuze ook niet alles
tot 2 keer toe hadden wij vorige zomer blijkbaar een ander toestel waardoor rij 36 niet de rij was met de extra beenruimte, maar dat was opeens rij 35 geworden.
Zaten we dus 1 rij naar achteren maar waren we wel onze beenruimte kwijt. Dit terwijl we op het seatplan onze stoelen hadden aangeklikt. Gebeurde zowel op de heen- als de terugweg.
ik keek vorige week toevallig even op mijn boeking en toen bleken twee van onze vluchten ineens met een ander toestel uitgevoerd te worden. Niet zo heel erg, we hebben nu een 767 i.p.v. een 757 van Philadelphia naar Amsterdam dus een groter toestel.
Maar omdat ze dezelfde stoelnummers aangehouden hadden zaten we ineens niet meer naast elkaar maar zat er een gangpad tussen.
En op de binnenlandse vlucht zaten we ineens op een hele ongunstige plaats. Ik kon gelukkig mijn stoelen zelf wijzigen (had via Cheaptickets geboekt) en er was nog voldoende plaats dus nu hebben we weer mooie plaatsen.
Maar ik ga het nog heel regelmatig checken voor we op reis gaan.
Marjon
vana schreef: We vliegen nu heen met Continental met een 767 i.p.v. een 777.
Ik had de vlucht speciaal uitgezocht omdat het met een 777 wasGelukkig zitten we nog wel naast elkaar en hebben we een eigen schermpje, hoewel met veel minder kanalen.
Bedankt Harry, je hebt me weer gerustgesteld.Harry schreef:
Die 767-400 van Continental is een mooi toestel hoor Marjon, en het IFE is een behoorlijk uitgebreid systeem met ook spelletjes en zo, het is misschien ietsje minder dan in de 777 van Continental, maar veel uitgebreider dan het simpele systeem zoals dat bv. in de 777 van United zit.