Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Bericht door jokaluma »

misschien het beste om hotwire te mailen niet geschoten is altijd mis.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Katja schreef:Als je de omschrijving boven de jouw gekozen area ziet dan wordt daar genoemd dat het tot 17,7 mijl van het centrum kan zitten dus de area die je gekozen hebt is gewoon heel erg groot. Als je daarvoor kiest dan loop je dus het risico om zo ver uit het centrum te komen en ik vrees dat je daar weinig aan kunt doen.
North Charleston en Goose Creek zijn verschillende area's via Hotwire:
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Maar je zit niet verder weg dan je volgens Hotwire had kunnen zitten dus ik vrees dat je niet echt een punt hebt. Maar mailen en melden dat je niet blij bent kan altijd en met een beetje mazzel hebben ze net zo'n goede klantenservice als Priceline en annuleren ze je reservering.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Katja schreef:Maar je zit niet verder weg dan je volgens Hotwire had kunnen zitten dus ik vrees dat je niet echt een punt hebt. Maar mailen en melden dat je niet blij bent kan altijd en met een beetje mazzel hebben ze net zo'n goede klantenservice als Priceline en annuleren ze je reservering.
idd dat bedoel ik ook,desnoods dik je het een beetje aan met een klein smoesje.Niet geschoten is altijd mis.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Smoesje ben ik niet zo van maar bij dit soort gevallen zeg ik vooral dat ik enorm teleurgesteld ben :wink:
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Het gewonnen hotel is conform beschrijving, dus waarom zou je achteraf klagen? Het hotel voldoet immers wel aan de eisen, maar niet aan je verwachtingen ... dat blijft altijd het grote risico bij Hotwire & Priceline.

Ik zou zelf gewoon het hotel aanhouden, en als het helemaal niks is ter plaatste een goedkoop hotel dichterbij het centrum boeken. Hotwire & Priceline kunnen goedkoop hotels aanbieden, juist omdat je behalve een paar richtlijnen (waaronder locatie) niet weet wat je krijgt.
Afbeelding
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

guinevere schreef:Het gewonnen hotel is conform beschrijving, dus waarom zou je achteraf klagen? Het hotel voldoet immers wel aan de eisen, maar niet aan je verwachtingen ... dat blijft altijd het grote risico bij Hotwire & Priceline.
Het probleem is niet dat het buiten het centrum was, dat wist ik toen ik North Charleston selecteerde, een gebied dat overigens behoorlijk uitgestrekt is. Wij krijgen nu een hotel in een ander gebied, dat gebied heb ik niet geselecteerd en daar ben ik teleurgesteld over. In mijn ogen is het hotel niet conform de beschrijving van locatie.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zupafly
Amerika-ontdekker

Bericht door zupafly »

delamar schreef:
LT-- schreef:Ja ik ben inderdaad ook hartstikke blij met de prijs (binnen budget), het hotel en de locatie (loopafstand van Venice beach, uitzicht op de haven, gratis parkeren)! Maar al doende leert men, dus het is voor volgende keer wel handig om te weten :)
Ik heb hem uiteindelijk ook voor $80 gewonnen, wij waren er begin april. Strand is trouwens niet op loopafstand, tenminste, niet de afstand die ik prettig vind om te lopen :P Met de auto is het 15 min tot Venice/Santa Monica, erg leuk om ook savonds te zijn en lekker te eten. Parkeren in Santa Monica is ook makkelijk, zijn een aantal parkeergarages die $5 per avond kosten (na zessen arriveren, vertrektijd maakt niet uit), dat is er goed te doen!
Handig bij dit hotel is de supermarkt die bij het winkelcentrum daar in de buurt zit, dat is prima te lopen. Even de pier van het hotel uitlopen en dan naar rechts, dan zie je het aan de linkerkant.
Hey leuk om te horen, Heb dit hotel ook gewonnen, voor twee nachten in juli (11 en 12) aan 70 dollar :-) eerste keer geboden en meteen geaccepteerd...
ben blij dat het goed meegevallen is delamar. als je nog tips hebt voor in de buurt? laat zeker weten! Wanneer ga jij LT?

Groetjes Kristof
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door LT-- »

Hey leuk om te horen, Heb dit hotel ook gewonnen, voor twee nachten in juli (11 en 12) aan 70 dollar :-) eerste keer geboden en meteen geaccepteerd...
ben blij dat het goed meegevallen is delamar. als je nog tips hebt voor in de buurt? laat zeker weten! Wanneer ga jij LT?

Groetjes Kristof
Fijn dat bij jullie 70 dollar wel geaccepteerd is! Bij ons toen niet, dus jullie zijn toch een tientje goedkoper uit :thumbup: :wink:
Onze reis begint in september en we zijn pas rond 12 oktober in LA, dus helaas heb je aan onze ervaring dan niet zoveel meer. In het lonely planet boekje van LA staat een hoop per wijk, misschien heb je daar iets aan!
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
dinne
Amerikafan

Bericht door dinne »

Kan iemand helpen, ben nu al een uur aant zoeken opt forum, maar vind het niet goed :shock:

We zouden de Wynn willen boeken. Las Vegas Strip North + 5 sterren. Kan er veel misgaan? Nee toch e?

Thx voor de respons!
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Op Bidding For Travel kun je kijken welke hotels ook in die zone vallen.

Hier kun je zien dat dus ook het Palazzo en Venetian in deze zone zitten.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Ja, als je bij Priceline 5* hotels neemt in Las Vegas Strip North heb je kans op Wynn, Encore, Venetian en Palazzo.
Bij Hotwire zit hier ook nog eens Trump bij, maar die is meestal te herkennen aan het Condo-logo.

Voor wanneer zoek je het?
dinne
Amerikafan

Bericht door dinne »

4 dagen in September 27 tem 30 september
Belenos
Amerika-ontdekker

Bericht door Belenos »

Het lijkt erop dat het Venetian nu aan het 'stunten' is met zijn prijzen. Ze hebben een aanbieding op smartervegas en bij hotwire staat bij het enige 5 sterrenhotel in de strip-north area (afgezien van condo = Trump) dat het een suite betreft, wat een grote kans geeft op het Venetian. Ik denk dan ook dat als je gaat bieden op priceline dat de kans aanwezig is dat je dat hotel krijgt in plaats van Wynn.
dinne
Amerikafan

Bericht door dinne »

ok bedankt voor het advies, dan wacht ik nog even om te proberen. Kzou echt alleen maar de Wynn willen!
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Eerlijk gezegd heb ik recentelijk niet lage biedingen (rond de $ 80) voor de Venetian zien langskomen. Voornamelijk de Wynn in deze zone die ze winnen met een bod tussen de $ 80 en $ 85. Daarnaast is de SmarterVegas prijs van de Wynn wel lager dan Venetian. Het risico dat je een ander hotel zal krijgen i.p.v. de Wynn zit er altijd in. That's the risk.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Hou de codes op Smartervegas en andere sites in het oog. Zo hebben wij vorig jaar toch voor een schappelijke prijs in de Wynn geboekt.
VillaUtopia
Amerika-ontdekker

Bericht door VillaUtopia »

Mag ik vragen of iemand kan checken of priceline nog wel werkt? Het is de enige site die hier nu niet wil laden, ook niet via biddingtraveler.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Op dit moment kan ik ook niet op http://www.priceline.com komen.

Lijkt erop dat de site eruit ligt.

Roland

Edit: 21:24 uur, kan de site weer openen. :D
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Heb een nieuwe visa kaart met een ander nummer .Als ik bij priceline inlog met mijn naam komt daar altijd mijn oud nummer te voorschijn. Hoe kan ik deze nummer veranderen ?
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer