Shampoo, zeep en zonnebrand kopen we ter plekke. Bij Walgreens kost de shampoo die ik hier in thuis gebruik nog niet een kwart van wat ik in Nederland betaal maar het zijn wel vaak grote flessen. Die prop ik dan op de terugweg toch zoveel mogelijk in de tas, Nederlandse zuinigheid denk ik
Washpods hebben we de laatste keer van huis meegenomen, we draaiden gemiddeld 1x per week een machine en om dan zo'n groot pak te kopen...dus maar 7 van die dingen in een goed afsluitbaar bakje gedaan en in de inchecktas gestopt. Maar ze verkopen het ook altijd wel bij de wasserette, van die kleine pakjes ,voor $1. Daar doe je ook twee keer mee, de helft is echt genoeg voor één was.
De tip van
@Martin & Marianne, zeep e.d. uit hotels meenemen, is ook een goeie. Moet je alleen wel in hotels komen en ik heb de indruk dat jullie dat niet veel gaan doen. Bovendien gaan ze ook in de USA steeds meer over op één grote fles bij de wastafel.
Groenten, fruit, zuivelproducten zijn allemaal duur. Daarom eten ook zoveel mensen daar het ongezonde fastfood, voor $0,60 heb je een hamburger. Maar met een beetje bewust inkopen waren we toch niet veel meer kwijt dan in een gemiddelde kampeervakantie in Frankrijk.
Saskia