thebes schreef:Kunnen jullie voor mij ook een routekaartje maken, graag met rijtijden/miles er bij? Deze kaartjes zijn fijn om aan familie te laten zien.
Ik zie in de andere routes dat men niet overnacht in Monument Valley en men voornamelijk terug gaat naar Page om te overnachten.
Kan je niet overnachten in Momument Valley?
In Monument Valley kun je met de camper overnachten in Gouldings.
Coyote schreef:
In Monument Valley kun je met de camper overnachten in Gouldings.
Of op de campground bij de ingang van MV, deze is wel heel erg basic en kan zeker zomers erg stoffig zijn.
Goulding is een full hook-up met laundry en zwembad.
joske schreef:hallo ik ben joske heb ik soms mijn aanvraag voor een route kaartje verkeerd geplaast
Nee hoor, staat nu in het juiste topic.
Maar aangezien Marjan op dit moment in Amerika zit en ik niet altijd even snel de tijd heb, is je routekaartje nog niet gemaakt. Maak je geen zorgen, ruim voordat jullie op vakantie zijn is het routekaartje klaar hoor.
Van Lake Havasu naar Los Angeles heb ik de route via Twentynine Palms laten lopen. Op dit manier kun je nog mooi een bezoek brengen aan Joshua Tree NP. De snelste route gaat via I-40. Volgens mij heb je bij Djoser eigen inbreng betreffende de te rijden route. Een bezoek aan Joshua Tree kan ik zeker aanraden.
Verder moest ik nog een aantal extra punten invoeren om de route juist te laten lopen. O.a. Death Valley (tussen Lee Vining en Las Vegas), Boulder. SR-12 (tussen Bryce Canyon en Moab), Williams (tussen Grand Canyon en Lake Havasu) en Santa Maria (tussen Los Angeles en Big Sur) voor de kustweg.
Het is jammer dat je niets met de adviezen gedaan hebt die in dit topic gegeven zijn. Ik vind de route ook vrij onlogisch op sommige punten. Vana (Marjon) en Henriëtte gaven hier enkele nuttige tips.
Door de vele stopplaatsen die je opgaf, is het niet altijd even duidelijk.
Voor de goede orde, het is niet de bedoeling om straks een nieuw routekaartje te vragen indien je nu veel wijzigingen gaat aanbrengen.
Hopelijk komt het overeen met wat jullie gereden hebben. Eventueel kan ik hier en daar nog kleine aanpassingen doen omdat er toch geen afstanden en tijden bij vermeld hoeven worden.
joske schreef:Ik weet het. Maar kon niet meer veranderen omdat de hotels al vast lagen
Als je zelf hebt geboekt is het vaak geen probleem om weer te annuleren. Meestal gaat dat kosteloos, zeker als het meer dan 24 uur van te voren gebeurt, een enkele keer betaal je een klein bedrag. Het wordt natuurlijk lastig als je alles gaat verschuiven, maar als je zef ook het idee hebt dat iets beter zou kunenn, zou ik dat gewoon doen.
Het verschilt per motel, of per keten. Soms wordt de eerste nacht al afgeschreven, maar dat zou gewoon teruggestort moeten worden. Om te weten of het kan zul je naar de reservation policies (of cancelation policies of terms & conditions of zoiets) op de websites moeten kijken.
Ik weet dat ze bij Yosemite wel een bedrag inhouden, 10 dollar, en je moet daar minstens 7 dagen van te voren cancelen.
Waarschijnlijk hebben jullie ook iets via Xanterra geboekt: ik zie daar niets staan over kosten, het lijkt erop dat je daar gewoon online je reservering kunt aanpassen of afzeggen.
Kijk eerst eens of je iets zou willen veranderen en of je een alternatief kunt vinden. Gooi het in de groep zou ik zeggen!
Omdat er toch aanvragen voor routekaartjes gedaan worden terwijl er niet aan de voorwaarden gedaan wordt, zal ik die hier ook eens posten:
• Routekaartjes kunnen alleen aangevraagd worden door forumleden. De voorwaarde die wij hierbij stellen is dat je minimaal 10 (nuttige) postings op het forum hebt gedaan en je netjes voorstelt in het voorstel forum. Aanmelden voor een bepaalde datum is dus niet meer noodzakelijk. Op deze manier kunnen we iedereen een kans geven een routekaartje aan te vragen.
• Het mogen complete routes en/of dagtrips zijn, maar ook aanvragen voor detailkaarten van bepaalde punten in een bepaalde stad of streek zijn welkom.
• Wil je ook afstanden en/of reistijden, vermeld dit dan duidelijk.
• Het is niet de bedoeling dat wij een route bedenken en/of samenstellen. De aanvrager dient zelf de gegevens voor een route of dagtrip op te geven.
• Open geen nieuw topic voor je routekaartje maar doe je aanvraag d.m.v. "Nieuw Antwoord/Post Reply" in dit draadje.
• Dit topic is uitsluitend bedoeld voor de aanvragen van routekaartjes. Voor vragen en opmerkingen kun je hier terecht.
• Afhankelijk van onze eigen beschikbare tijd, kunnen we elk moment besluiten dit topic (tijdelijk) te sluiten.
Aanvragen die niet aan de voorwaarden voldoen zullen niet in behandeling genomen worden. Het heeft dus geen zin om dan toch een aanvraag te doen. De (2) aanvragen die er nu staan zal ik laten staan om de forumleden de kans te geven zich voor te stellen en/of om het aantal minimum posts te halen. Nieuwe aanvragen die niet voldoen aan de voorwaarden zullen voortaan verwijderd worden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.