Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Checklist vliegen naar Amerika vanaf 8 november 2021
Re: Checklist vliegen naar Amerika vanaf 8 november 2021
Goedemiddag! Ik ben nieuw op het forum. Op 18 juli vliegen wij voor het eerst naar de VS. Met onze 3 kinderen van 16,14 en 11 jaar. Heel veel zin in, maar door alle chaos op Schiphol begin ik me ook wel zorgen te maken of we het vliegtuig gaan halen....
Heeft iemand ervaring met het vliegen met United? Ik had ergens gelezen dat het vliegtuig wacht als ze weten dat mensen ingecheckt zijn. Weet iemand of dat klopt? Wij vliegen om 9.15 naar NYC. Kun je ook mbv een selfservice kiosk inchecken als online inchecken niet lukt? We gaan kijken of we dan geen koffers hoeven in te checken en zo wat tijd kunnen besparen....Of is vertrekhal 3 rond deze tijd rustiger dan vertrekhal 1 en zijn mijn zorgen ongegrond.....?
Heeft iemand ervaring met het vliegen met United? Ik had ergens gelezen dat het vliegtuig wacht als ze weten dat mensen ingecheckt zijn. Weet iemand of dat klopt? Wij vliegen om 9.15 naar NYC. Kun je ook mbv een selfservice kiosk inchecken als online inchecken niet lukt? We gaan kijken of we dan geen koffers hoeven in te checken en zo wat tijd kunnen besparen....Of is vertrekhal 3 rond deze tijd rustiger dan vertrekhal 1 en zijn mijn zorgen ongegrond.....?
Welkom. In de toekomst kijken is niet mogelijk. Waar het op dit moment goed loopt, kan het half juli vastlopen en andersom. Ik zou het forum regelmatig lezen en vanaf begin juli de boel in de gaten houden en met de nieuwste info je plan trekken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Allereerst mijn excuses als op deze vraag reeds een antwoord gegeven is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wij vertrekken zondagochtend naar Denver met luchtvaartmaatschappij Delta. Beide zijn we gevaccineerd en hebben onze booster gekregen. Zaterdagnamiddag hebben we een afspraak bij de apotheek om een snelle antigeentest (rapid antigen) te laten afnemen. Is dit voldoende qua testing of wordt dit type test niet geaccepteerd?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wij vertrekken zondagochtend naar Denver met luchtvaartmaatschappij Delta. Beide zijn we gevaccineerd en hebben onze booster gekregen. Zaterdagnamiddag hebben we een afspraak bij de apotheek om een snelle antigeentest (rapid antigen) te laten afnemen. Is dit voldoende qua testing of wordt dit type test niet geaccepteerd?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ja hoor dat is prima, die wordt geaccepteerd.
Wij hebben zo'n test eind maart gebruikt met Testifly, vlogen met Delta.
Zie de CDC website voor geaccepteerde tests
Wij hebben zo'n test eind maart gebruikt met Testifly, vlogen met Delta.
Zie de CDC website voor geaccepteerde tests
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ROEP OM TESTVERPLICHTING AMERIKA IN TE TREKKEN STEEDS GROTER
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... m=linkedin
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... m=linkedin
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Zegt de U.S. Travel Association... Wij van WC Eend
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Adviseren WC Eend.. Maar wie weet..
Vanaf aanstaande vrijdag is het niet meer mogelijk om meer dan 4 uur vooraf op schiphol aan te komen! Eerder wordt je niet meer toegelaten in de vertrek hallen.
Vanaf aanstaande vrijdag is het niet meer mogelijk om meer dan 4 uur vooraf op schiphol aan te komen! Eerder wordt je niet meer toegelaten in de vertrek hallen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Goede zaak en terecht. Hopelijk loopt het wat beter door en staan er geen mensen in je rij voor je welke jouw of mijn vlucht helemaal niet hoeven te hebben.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
Vanmorgen heb ik problemen met het klm ready to fly document. Ik kon prima mijn eigen gegevens uploaden. Toen ik de tweede passagier wilde toevoegen, kwam ik op een volgende bladzijde waar automatisch mijn naam stond en waar ik geen ticketnr enz. hoefde toe te voegen. Ik probeerde de gegevens van mijn vrouw te uploaden maar dat lukte niet.
Wat gaat er mis? Ik heb de automatische naam toevoeging weggehaald en de naam van mijn vrouw toegevoegd maar dan gebeurt er ook niets. Wie kan helpen?
Wat gaat er mis? Ik heb de automatische naam toevoeging weggehaald en de naam van mijn vrouw toegevoegd maar dan gebeurt er ook niets. Wie kan helpen?
Als je gewoon hier https://klforyou.force.com/s/covidform ... ted_States
(Via KLM website > Corona > Verenigde Staten)
Heen gaat in een private window, of zonder cookies of zelf ingelogd te zijn, lukt het dan wel?
(Via KLM website > Corona > Verenigde Staten)
Heen gaat in een private window, of zonder cookies of zelf ingelogd te zijn, lukt het dan wel?
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Zo technisch ben ik niet. Wat is een private window?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je browser op private zetten.
Dat heb ik nu gedaan maar dat veranderd niets.
Even wat ik doe:
-Ik vul al mijn gegevens in incl ticketnr enz en upload mijn documenten. Alles gaat prima.
-Ik vink aan dat ik akkoord ben met alle voorwaarden
-Ik druk op de knop om andere passagier toe te voegen
-De gegevens worden geupload
-Als ik naar boven scroll zijn mijn gegevens verdwenen. Alleen mijn voornaam en achternaam staan er
-Ik kan geen documenten van mijn vrouw uploaden
-Het maakt niet uit of ik mijn naam bovenaan dit formulier laat staan of vervang door die van mijn vrouw.
Inmiddels heb ik een afwijzing gekregen. Blijkbaar is het op de knop drukken van het toevoegen van de tweede passagier al genoeg om mijn gegevens naar KLM te versturen. Reden van afwijzen er zijn geen documenten toegevoegd.
Herkend iemand dit en hoe moet ik dit handelen?
Even wat ik doe:
-Ik vul al mijn gegevens in incl ticketnr enz en upload mijn documenten. Alles gaat prima.
-Ik vink aan dat ik akkoord ben met alle voorwaarden
-Ik druk op de knop om andere passagier toe te voegen
-De gegevens worden geupload
-Als ik naar boven scroll zijn mijn gegevens verdwenen. Alleen mijn voornaam en achternaam staan er
-Ik kan geen documenten van mijn vrouw uploaden
-Het maakt niet uit of ik mijn naam bovenaan dit formulier laat staan of vervang door die van mijn vrouw.
Inmiddels heb ik een afwijzing gekregen. Blijkbaar is het op de knop drukken van het toevoegen van de tweede passagier al genoeg om mijn gegevens naar KLM te versturen. Reden van afwijzen er zijn geen documenten toegevoegd.
Herkend iemand dit en hoe moet ik dit handelen?
-
- Amerika-expert
Probeer eens een andere browser en inderdaad even via privé modus of incognito modus
Op wat voor device doe je het uploaden? PC/Macbook/Ipad?
Je kunt ook nog een ander device proberen dan waar je het nu op probeert. Verder is het lastig om vanaf afstand mee te kijken.
Op wat voor device doe je het uploaden? PC/Macbook/Ipad?
Je kunt ook nog een ander device proberen dan waar je het nu op probeert. Verder is het lastig om vanaf afstand mee te kijken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik hoop dat je binnen mag blijven als je via een overstap meer dan 4u overstaptijd hebt op Schiphol?

Ik heb zowel via Edge als via Firefox geprobeerd. Maar hetzelfde resultaat.
En als je het los van elkaar doet? Dus geen extra passagier toevoegen, en in een aparte sessie de documenten van je vrouw invullen?
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Inmiddels contact gehad met KLM. Ze hebben flink meegedacht maar begrijpen het ook niet.
Ik heb het ook vanaf een tablet geprobeerd maar dat lukt ook niet.
Nu ga ik i.d.d. maar per persoon uploaden. Als dat ook maar geen probleem gaat geven omdat in de ontvangstmail niet gekoppeld wordt aan het ticketnummer maar aan het boekingsnummer.
Ik heb het ook vanaf een tablet geprobeerd maar dat lukt ook niet.
Nu ga ik i.d.d. maar per persoon uploaden. Als dat ook maar geen probleem gaat geven omdat in de ontvangstmail niet gekoppeld wordt aan het ticketnummer maar aan het boekingsnummer.
-
- Amerika-expert
Kan mij vergissen, immers nog nooit overgestapt op Amsterdam, ik woon er 35 minuten vandaanTimothy555 schreef: ↑03 jun 2022, 11:09Ik hoop dat je binnen mag blijven als je via een overstap meer dan 4u overstaptijd hebt op Schiphol?

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3420 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 6 Reacties