Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
annemietje
Amerika-ontdekker

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door annemietje »

Ik denk dat ik het sheraton ook zie op priceline voor 527 euro, nadeel is dat ze enkel internet in de lobby hebben :D
Dat hotel voor 413 trekt me wel aan, zeer aantrekkelijke prijs, maar er staat zo weinig info bij...
1 ste x USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door 1 ste x USA »

Hoe komt het als ik op hotwire zoek naar een hotel nabij de luchthaven van LA ,dat als ik rechtsboven de landkeuze op USA zet ik prijzen krijg van rond de 70 euro, als ik het verander naar bv. UK dat er dan plots prijzen verschijnen van 235 tot 350 euro?
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Is het niet zo dat je dan de totaal prijs voor je gehele verblijf te zien krijgt?
Dat is op mijn mobiel wel, de EU-versie laat de totaalprijs zien (€), de USA-versie laat de prijs per nacht zien ($).
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
1 ste x USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door 1 ste x USA »

Ja ,sorry voor de vraag ,is inderdaad een aanduiding per verblijf of per dag,dat had ik naastgekeken.
mindcircus
Amerika-ontdekker

Bericht door mindcircus »

Ik ben voor het eerst bezig met hotwire voor een hotel in las vegas. Nu staat er een 5 sterren condo op voor 285 euro, op de strip en met zwembad en fitness center. Voordat ik bij hotwire terecht kwam las ik al veel over resort fees, recreatie fees, taxes en dergelijke. Allemaal extra kosten die nog bovenop de prijs gaan komen. Weet iemand of dit bij hotwire hotels extra hoog is? Via booking bijvoorbeeld staat er al vaak bij dat de resort fee inbegrepen is, maar dat kan ik hier op hotwire allemaal niet vinden.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Bij priceline komt dat er na de boeking nog bij. Ik veronderstel ook bij hotwire.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

mindcircus schreef:Ik ben voor het eerst bezig met hotwire voor een hotel in las vegas. Nu staat er een 5 sterren condo op voor 285 euro, op de strip en met zwembad en fitness center. Voordat ik bij hotwire terecht kwam las ik al veel over resort fees, recreatie fees, taxes en dergelijke. Allemaal extra kosten die nog bovenop de prijs gaan komen. Weet iemand of dit bij hotwire hotels extra hoog is? Via booking bijvoorbeeld staat er al vaak bij dat de resort fee inbegrepen is, maar dat kan ik hier op hotwire allemaal niet vinden.
als je doorklikt (net alsof je boekt) zie je het totaalbedrag bij hotwire.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

In dat 'totaalbedrag' zit de resort fee NIET (als ik het mij goed herinner), maar deze wordt wel altijd vermeld.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door beabert »

Wanneer kan je ongeveer het beste boeken om de beste rates te krijgen bij Hotwire ? Ik denk dat het voor 21 oktober nog een beetje te vroeg is .
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

In het verleden hebben wij erg veel gebruik gemaakt van Hotwire,
we "wonnen" hele goede hotels, voor een prikkie!
Maar sinds vorig jaar vind ik de prijzen omhoog gegaan,
zoveel zelfs dat je heel vaak als je goed zoekt
hetzelfde betaalt bij online boeken.
En dan weet je dus wél waar en wat je boekt.
De bijkomende kosten bij Hotwire vind ik ook best hoog.

Voor ons dus geen Hotwire meer,
maar dat komt misschien wel weer!
Hoop ik,
want het was best spannend om te wachten tot er op je scherm
verscheen welk hotel je had geboekt
en of dat hetzelfde was als je had gedacht!
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

deze ervaring heb ik niet
heb bijna l onze hotels voor komende vakantie via hotwire geboekt en scheelt toch aanzienlijk met prijzen op andere sites of op eigen website vind ik
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik heb ook hele goede deals gescoord met Hotwire. Geboekt in oktober voor komende juli/augustus, dus erg vroeg geboekt.

Elly
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

ik 2 boekingen in oktober , 1 in november, 1 in december , 2 in january en 1 in maart allemaal voor deze zomer juli en augustus
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik zie op Hotwire het Trump in Las Vegas voor $108 (11 juli)
Maar de goedkoopste kamers hebben een kingbed en ik wil eigenlijk 2 queens.
Als ik op hun website kijk is een kamer met 2 queens duurder.
Als ik aan de balie of via een mail om 2 queens vraag zou ik dan kans hebben dat ze dat doen?
In andere steden nooit problemen gehad met Hotwire en Priceline. Kreeg altijd 2 queens als ik dat vooraf gevraagd had.
Maar daar waren het geloof ik ook altijd dezelfde prijzen voor een kamer met kingzise of 2 queens.
Het is voor het eerst dat ik dat nu zie, misschien is het wel iets specifieks voor LV.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
johnvb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4 Las vegas

Bericht door johnvb »

Hallo,

Heeft iemand via priceline/Hotwire nog iets leuks voor Las vegas in augustus?
'91 N.Y.
Fl. + Cruise
'92 Cal.
'95 Cal.
'98 Fl.
'10 Fl.
'12 NY. Fl. + Cruise
'13 Fl. + Cruise
'14 Cal.
'15 Fl. + Cruise
'16 Fl.
'17 Fl, Miss., Alab.
Cal.
'18 Cal. Nev., Utah
'19 Cal. + Nev.
' 23 Cruise ABC-eil.+ Deep South
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Graag wil ik voor de eerste keer gaan bieden op hotels via Priceline.
We gaan pas volgend jaar lente op vakantie, heeft het al nut om nu al te bieden of nog niet?

Stel we winnen een hotelkamer :P, worden we dan in een achteraf kamertje gestopt of krijgen we gewoon een hotel zoals je ook zou krijgen wanneer je via de site van het hotel zelf boekt?
Laatst gewijzigd door dhg2000 op 06 aug 2014, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je wint nooit een heel hotel, slechts een kamer :lol: Mijn ervaring is dat veel hotels aparte 'Priceline' kamers hebben. Deze zitten meestal op Murder Central. Maar goed, er moet toch iemand daar slapen :)

Mocht de kamer niet naar wens zijn dan kun je altijd om een andere vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ook bij een viersterrenhotel? Dat klinkt niet echt goed.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ook een 4-sterren hotel heeft een 'mindere' kamer. Met de kamer zelf was niks mis mee hoor. Je slaapt er altijd nog beter dan in een 2* Motel 6 moet je maar denken. Zie hier een ervaring uit 2013:
We krijgen kamer 287 toegewezen, op de eerste verdieping dus. Beetje saai, als het zo’n hoog gebouw is natuurlijk. Maarja… via Hotwire krijg je natuurlijk niet hun allermooiste kamer aangeboden. Als we de koffers opgehaald hebben en we naar de lift lopen, zien we waarom we niet hoog kunnen zitten. De onderste verdiepingen (t/m de 7e) is van Grand Sierra Resort (3,5* bij hotwire) en de verdiepingen daarboven, t/m de 27e is Summit at the Grand Sierra Resort (4* bij hotwire). Wellicht hadden we dan toch beter de 4* kunnen boeken. We dachten hierdoor namelijk uit het betaald parkeren en internet te komen, maar uiteindelijk betalen we nu ook Resort Fee (waar bv ook het internet van wordt betaald en verder nog wat dingen welke we niet gaan gebruiken, zoals de Health Club, airport shuttle en lokale telefoontjes).

We lopen naar onze kamer en wederom wordt bevestigd dat we in een Hotwire-kamer slapen. Het is namelijk naast een exit. Echt, 9 van de 10 keer zit je daar als je via hotwire boekt. Martijn noemt het ‘murder central’, maar wellicht hij gewoon teveel CSI gekeken… (of het is naast de lift, zoals we gisteravond tot de conclusie kwamen). Dan doen we de deur open en zien we een vrij grote kamer. Top! Maar wel met vrij standaard meuk erin. Een grote ouderwetse televisie (wel van het merk Philips overigens) en verder eikenhouten meubels. We weten dat er vele nieuwere kamers zijn, gerenoveerde kamers met wél een flatscreen enzo, maarja… hotwire he. Ach, we kunnen slapen en ook nog eens voor niet zo heul veul. Dus we zeuren niet :) Normaal betaal je hier een kamer voor 148 dollar en wij betalen er nu dus 63 dollar voor.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Raziel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Raziel »

Ik heb in een hotel ook wel eens gehoord dat ze altijd de "wel-roken" kamers voor Priceline bewaren....
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer