michelly schreef:Wij komen zojuist van het reisburo en hebben daar de prijzen van de gidsen van Holland Int, Hotelplan en Kuoni bekeken wb. de autohuur. We hadden al eerder een mailtje van het reisburo gehad dat de tarieven van Holl. Int. bekend waren. Dit zou voor ons 1586 euro worden (voor 5 weken, minivan, Alamo gold).
Dit blijkt nu niet te kloppen en het moet iets van 1635 euro zijn. Ook de tarieven van Hotelplan en Kuoni zijn niet goedkoper.
Ik denk dat het bij ons dan toch Usareisen wordt (1505 euro)
Het verschil is dan toch 135 euro.
Het reisburo zou nog proberen iets te regelen en bellen morgen terug.
Maar als het verschil zo groot blijft dan gaan we toch voor Usareisen.
Ook ik zit nog een beetje met die hoogseizoentoeslag. Er staat op hun site dat vanaf 15 juli 23 euro per week aan toeslag gerekend wordt maar ik kan dit in het tarief niet terug vinden. Ik heb Usareisen gebeld en het antwoord was dat de aangegeven prijs (dus 1505 euro) incl alles is.
Heeft iemand hier ervaring met die hoogseizoentoeslag? Moet die alsnog betaald worden?
Elly
Het Mysterie is opgelost m.b.t. de prijzen van Alamo bij Holland International:
In de prijslijst staat dat het vooreizoen eindigd op 14-
06-2007 dit moet 14-
07-2007 zijn. Dit is ook zo in de computers geprogrammeerd. Dus vanaf 15-
06-2007 wordt al de hoogseizoens toeslag berekend i.p.v. 15-
07-2007!! Dus 4 euro per dag teveel..... reken maar uit.
Vanaf 27-12-2007 kan dit pas door ons reisburo worden rechtgetrokken via het hoofdkantoor die nu dicht is.
En met de €75 vroegboekkorting eraf is dit net zo duur voor de Minivan als bij usareisen.de, alleen met dit verschil dat we nu alleen de boekingskosten moeten betalen en pas 6 weken van tevoren de rest en bij de oosterburen nu al alles!!
Theo