Nee, inderdaad niet. Verkoudheid is een ziekte die wordt veroorzaakt door een virus. Maar sommige mensen krijgen van drogere lucht verschijnselen die hierop lijken, en dan wordt al snel geroepen dat je van een airco ziek wordt. Niet dus. Koelen verlaagt de luchtvochtigheid, koudere lucht kan immers minder vocht bevatten. Maar een airco creert geen virus of ziekte, evenmin als de wat drogere lucht in een vliegtuig dat doet.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Corona virus / Travel ban
Re: Corona virus / Travel ban
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Je kunt wel degelijk klachten krijgen van airco's; Het probleem zijn de luchtfilters waar vooral bacteriën zich ophopen en die niet altijd regelmatig worden gereinigd.
Tuurlijk, filters moet je schoonhouden, net als de luchtfilters in elk ander luchtbehandelingssysteem (denk maar eens aan de interieurfilters in je auto). Maar in een vliegtuig hoef je denk ik niet bang te zijn voor vieze filters, in hotels daarintegen:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ik ben zo iemand die aan het eind van een vliegreis een loopneus heeft (alhoewel ik het een renneus noem want tis heftig), tranende ogen heeft en danig aan het niezen is. Ik mik er dan ook standaard anti-histamine in en zo kom ik nog enigszins fris het vliegtuig uit. Vraag me af of die reactie op een droge lucht dan vergelijkbaar is met allergie. Enfin. Mijn tip dus. Antihistamine dr in
.

89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ja, maak er maar een "wens" van....alleen de wens uitspreken getuigd al van enorme domheid. Verder je doet al net wat hij ook doet, alles wat ie gezegd heeft verdraaien.TommyGun schreef: ↑16 apr 2020, 12:24Gelukkig was mijn post maar 2 regels
Tja, zei de Nederlandse overheid niet dat het virus niet hier zou komen? (om er ook maar even subtiel een draai aan te geven)
Dat met Pasen weer draaien was overigens een wens, geen belofte. Anders zie ik graag de persco waarin die dat belooft (niet geïnsinueerd) heeft.
https://edition.cnn.com/2020/03/24/poli ... index.html
En waarom kom je met de Nederlandse overheid aanzetten, die snap ik niet helemaal....ook een "Trumpje" ?
Je verdedigt een man waar heel veel Amerikanen zich dood voor schamen dat deze man hun president is, en weet je.....ik snap dat best

Reageer maar niet meer, is een reis-forum hier

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Almere vak V schreef: ↑16 apr 2020, 10:56[...]
Maar op moment helpen we de economie in een razend snel tempo naar de verdommenis. Dan is het fijn dat we een paar oudere, ziekere mensen een paar extra maanden te leven hebben gegeven. Maar ten koste van wat?
[...]
Terwijl juist die doelgroep er 'schijt aan' heeft. Houden geen rekening met de 1.5m want "als het zo ver komt dan hoeft het van mij toch niet meer". Prima dat we in een land wonen waar je kunt aangeven dat je niet verzorgt wil worden, maar het is juist die doelgroep waar we deze "intelligente" lockdown voor doen. Waarom doen we dat dan (nog).
Laatst gewijzigd door TommyGun op 16 apr 2020, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het inreisverbod naar het Schengengebied is verlengd tot en met 15 mei
https://www.nu.nl/coronavirus/6045128/i ... 15-mei.htm
En United gaat ook in Mei veel minder vliegen. 90% minder.
https://www.aerospace-technology.com/ne ... -suspends/
https://www.nu.nl/coronavirus/6045128/i ... 15-mei.htm
En United gaat ook in Mei veel minder vliegen. 90% minder.
https://www.aerospace-technology.com/ne ... -suspends/
Laatst gewijzigd door dejong89 op 16 apr 2020, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Nou snel is het niet maar wij staan voor 18 mei op de lijst en alles is nog te boeken. We hebben wel een mail gekregen waarin staat dat alle e credits automatisch geldig zijn tot mei 2022 en dat je zelf geen verdere actie hoeft te ondernemen.JackyJ schreef: ↑16 apr 2020, 10:13Zijn er hier ook mensen waarvan de vlucht nog niet geannuleerd is maar die wel snel reizen? Mijn vriend zou op 24 april naar Florida reizen maar zijn vlucht is geannuleerd, ik ga op 7 mei maar mijn vlucht staat er nog gewoon. Beide vluchten met Delta. Het lijkt erop dat ik nu alleen naar Florida ga (vindt mijn vriend vast niet leuk). Maar dat is bizar toch?

-
- Amerikakenner
Wat een domme opmerking.
Denkt dat ouderen bewuster met de 1,5 meter omgaan dan heel veel jongeren.
Wij zijn bijna 70 en zitten al weken binnen zonder direct contact met kinderen en kleinkinderen. Willen graag gezond blijven om hopelijk ooit nog weer es naar USA te kunnen.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Toevallig vandaag nog de discussie met een bejaard stel in de supermarkt. Allebei een winkelwagentje, want anders mogen ze er samen niet in. Dan denk ik al, wat heb je nou niet begrepen? Keurig netje handschoentjes aan. De aardbeien zijn in de reclame. Ik denk dat ze van de 100 doosjes er 98 vast hebben gehad. Dus ik zeg licht geïrriteerd, je moet alleen die 2 nog vastpakken, dan heb je ze allemaal gehad. Ja maar, we hebben handschoenen aan. En hebben jullie die handschoen voor mijn bescherming of jullie bescherming aan? Nou meneer, u bent wel heel direct. Wij komen hier voor de gezelligheid! Waarop ik vraag, hoezo kom je samen? Je mag alleen met 2 in de supermarkt als de tweede persoon onder de 12 is. Mijn vrouw kan niet alleen boodschappen doen, meneer. Kunt u ze dan in deze tijd niet beter helemaal thuis laten?? Wij vinden u niet aardig...
En dat trek ik dus niet. Ook mensen die nog steeds gezellig staan te ouwehoeren in de supermarkt. Paps en mams die gezellig met twee kinderen in twee karren achter elkaar aan lopen. Wat heb je nou niet begrepen?? Of is het wekelijkse uitje het hoogtepunt van je gezinsleven?? Doe normaal!!
Wat mij betreft gaan we het volgende doen. De leeftijdsgroep vanaf 60 is de kritische groep. Die zorgen grotendeels voor de drukte op de ICs en in de ziekenhuizen. Deze mensen worden per direct in volledige lockdown gezet. Op het moment dat ze in volledige lockdown zitten is de kans op besmetting nihil. En dus ook de kans dat ze in het ziekenhuis komen nihil. Daarmee verlichten we de druk op de ziekenhuizen. Om de mensen die thuiszitten goed te kunnen faciliteren is het niet meer mogelijk om boodschappen te bestellen als je dat gewoon zelf kunt doen. Je kunt alleen nog maar boodschappen bestellen via je DigiD. Die kan je leeftijd controleren. Maar kan er bijvoorbeeld ook voor zorgen dat mensen in kritische beroepen dit nog wel kunnen.
Iedereen onder de 60, zonder gezondheidsproblemen kan weer "gewoon" aan het werk. Daarmee helpen we ook de economie weer op gang.
Wat mij betreft kunnen we de 60ers ook al vast tegemoet komen tijdens deze vervelende tijd door de pensioengerechtigde leeftijd naar beneden bij te stellen. Met de griepepidemie in 2018 ging de leeftijd met 4 maanden naar beneden. Als ik iedereen mag geloven met deze sterftecijfers, kan de pensioengerechtigde leeftijd met jaren naar beneden. Bedenk er maar iets leuks van als overheid zijnde...
Ik zeg niet dat het een volmaakt plan is. Maar als we nog een paar maanden in deze spagaat blijven zitten. Kunnen we de volledige economie in de prullenbak gooien. En hoeven we onszelf de komende jaren helemaal niet meer druk te maken wanneer we naar Amerika vliegen.
- Wanderlust
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Nou, nee hoor. Het komt zeer regelmatig voor dat ik te maken heb met een zgn. 'oudere' die compleet lak heeft aan de 1,5 meter en nog even snel over je heen duikt bij een supermarkt schap, éénrichtingsverkeer negeert in winkels waar dit is ingevoerd, aan de verkeerde kant van de weg loopt en geen afstand neemt tov tegemoetkomend verkeer. Volgens mij zitten er in elke leeftijdsgroep wel mensen die lak hebben aan de regels, of het onbewust doen, óf het gewoon niet begrijpen. Sorry, hartstikke off-topic dit, maar toch.
@Almere vak V ik sluit me compleet aan bij wat jij zegt,

Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
@Almere vak V
Hoewel ik niet denk dat het gaat werken, vind ik het een prima plan. Wij zijn allebei net 60 en zitten toch al thuis we komen er alleen uit om boodschappen te doen. Als die boodschappen dan ook nog voor ons gedaan worden en we ook nog een paar jaar eerder met pensioen mogen, ben ik er helemaal voor! Stel maar een petitie op!
Hoeveel maanden moeten we opgesloten blijven denk je, zodat er niemand meer in Nederland rondloopt die ons kan besmetten? Ik hoop dat we in ieder geval na ons vervroegd pensioen wel weer naar buiten mogen, anders worden onze laatste jaren wel erg saai.
Oh, en mocht ik dan toch op de één of andere manier nog besmet raken en op de IC komen, zou ik het wel fijn vinden als ze me in leven proberen te houden. Moet ik daar dan een wel-reanimeren verklaring voor invullen?
Hoewel ik niet denk dat het gaat werken, vind ik het een prima plan. Wij zijn allebei net 60 en zitten toch al thuis we komen er alleen uit om boodschappen te doen. Als die boodschappen dan ook nog voor ons gedaan worden en we ook nog een paar jaar eerder met pensioen mogen, ben ik er helemaal voor! Stel maar een petitie op!
Hoeveel maanden moeten we opgesloten blijven denk je, zodat er niemand meer in Nederland rondloopt die ons kan besmetten? Ik hoop dat we in ieder geval na ons vervroegd pensioen wel weer naar buiten mogen, anders worden onze laatste jaren wel erg saai.
Oh, en mocht ik dan toch op de één of andere manier nog besmet raken en op de IC komen, zou ik het wel fijn vinden als ze me in leven proberen te houden. Moet ik daar dan een wel-reanimeren verklaring voor invullen?
-
- Amerikakenner
Wat een belachelijke ideeën. Wij blijven allang thuis, zoals ik hiervoor al aangaf. Bdschppn laten we bezorgen zodat we niet naar de winkel hoeven. De kleinkinderen krijgen elke dag een video met een voorgelezen verhaaltje van oma. Heb ze al weken niet live gezien.
En kijk es wie er in de weekenden lekker op uit trekken? En tussen de bollen gaan zitten? Juist. Niet onze generatie. Wie krijgen de meeste boetes? Juist, niet onze generatie. Wij zitten niet met 17 mensen op het dakterras te bbqen. Wij vallen geen boa's lastig met 16 mensen zodat ze in het ziekenhuis belanden. Wij gaan niet massaal in grote groepen op de wielrenfiets of op de motor.
Maar ik denk dat in elke leeftijdsgroep mensen zitten die het niet snappen en de hersenen van een visstick hebben.
Zo, ik ben klaar met deze discussie.
En kijk es wie er in de weekenden lekker op uit trekken? En tussen de bollen gaan zitten? Juist. Niet onze generatie. Wie krijgen de meeste boetes? Juist, niet onze generatie. Wij zitten niet met 17 mensen op het dakterras te bbqen. Wij vallen geen boa's lastig met 16 mensen zodat ze in het ziekenhuis belanden. Wij gaan niet massaal in grote groepen op de wielrenfiets of op de motor.
Maar ik denk dat in elke leeftijdsgroep mensen zitten die het niet snappen en de hersenen van een visstick hebben.
Zo, ik ben klaar met deze discussie.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
@Almere vak V
Je idee klinkt niet zo gek ware het niet dat COVID-19 niet alleen ouderen treft. Als je dus alles los laat onder de 60 dan zit je nog steeds met honderden doden en een overbelast zorgsysteem. Je bent er wel eerder vanaf, de hele pandemie duurt dan ongeveer 35 dagen, ervan uitgaande dat groepsimmuniteit werkt.
Eigenlijk zouden we jouw theorie eens moeten testen in het model wat de Volkskrant publiceerde: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/20 ... miepuzzel/#/
Je idee klinkt niet zo gek ware het niet dat COVID-19 niet alleen ouderen treft. Als je dus alles los laat onder de 60 dan zit je nog steeds met honderden doden en een overbelast zorgsysteem. Je bent er wel eerder vanaf, de hele pandemie duurt dan ongeveer 35 dagen, ervan uitgaande dat groepsimmuniteit werkt.
Eigenlijk zouden we jouw theorie eens moeten testen in het model wat de Volkskrant publiceerde: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/20 ... miepuzzel/#/
- Almere vak V
- Amerika-expert
Heb begrepen dat ze die vraag sowieso al aan je gaan stellen. Mijn ouders, allebei dik in de 70 hebben al gezegd en vastgelegd, ik wil niet naar een IC en al helemaal niet gereanimeerd worden. En helemaal niet dat die mensen er geen zin meer in hebben. Genieten nog elke dag van elkaar en van hun kinderen en kleinkinderen. Trekken er op uit als het kan. Maar blijven nu met evenveel plezier thuis om in de tuin te zitten of whatever te doen.
Dan wil ik jou de vraag stellen: en kijk is wie er ziek zijn, en kijk is wie er in het ziekenhuis liggen, en kijk is wie er op de IC liggen, en kijk is wie er dood gaan?covri schreef: ↑16 apr 2020, 15:46En kijk es wie er in de weekenden lekker op uit trekken? En tussen de bollen gaan zitten? Juist. Niet onze generatie. Wie krijgen de meeste boetes? Juist, niet onze generatie. Wij zitten niet met 17 mensen op het dakterras te bbqen. Wij vallen geen boa's lastig met 16 mensen zodat ze in het ziekenhuis belanden. Wij gaan niet massaal in grote groepen op de wielrenfiets of op de motor.
Ik wil geen bejaarden (of welke doelgroep dan ook) pesten. Ik wil dat we straks nog een economie hebben waarin we (iedereen...) er uberhaupt nog gezond op uit kunnen. Hoe langer we met zn allen thuis blijven zitten. Hoe langer die periode straks gaat duren voordat dit weer mogelijk is. Hoeveel vliegtuigmaatschappijen denk je gaan dit overleven? Hoeveel reisbureaus gaan dit overleven? Hoeveel vliegvelden gaan dit overleven? Of dichter bij huis, kappers, winkels, sportclubs, enz, enz. Er is straks niks meer om naartoe te gaan...
Ook wij ontvingen 2 weken geleden het (automatisch?) mailtje van Vliegtickets.nl met de boodschap dat onze vlucht bij United gecancelled was zonder de mogelijkheid tot restitutie (maar wel een reiscredit bij vliegtickets.nl). Op dat moment waren mijn vluchten in de klantenzone van United nog helemaal niet geannuleerd. Leek mij dus een smerige poging om er voor te zorgen dat we zelf alles zouden cancellen en voor een reiscredit te kiezen. Ik had dit ook zo laten weten zonder reactie.
Sinds gisteren werd de vlucht (23/05 A'dam - Houston - Denver - 10/06 Denver - Washington - A'dam) ook door United zelf geannuleerd: This reservation has been canceled. To use any remaining value toward a future flight, please select the button below.
Bij United geen knop om een restitutie te vragen gezien de boeking via Vliegtickets is gegaan, vermoed ik?
Vandaar gisteren een nieuwe mail gestuurd naar Vliegtickets.nl met de boodschap dat mijn vlucht nu wel geannuleerd is door United en ik volgens hun voorwaarden wel degelijk in aanmerking kom voor een refund (annulatie door United zelf). Vandaag een mailtje gehad dat mijn vraag werd doorgestuurd naar de backoffice en dat ze contact zullen opnemen met United om na te gaan of ik in aanmerking kom voor een refund of niet. Uiteraard met de boodschap dat het even kan duren.
Even in spanning afwachten dus (aangezien vakantieplannen in 2021 er ook niet in zullen zitten).
Sinds gisteren werd de vlucht (23/05 A'dam - Houston - Denver - 10/06 Denver - Washington - A'dam) ook door United zelf geannuleerd: This reservation has been canceled. To use any remaining value toward a future flight, please select the button below.
Bij United geen knop om een restitutie te vragen gezien de boeking via Vliegtickets is gegaan, vermoed ik?
Vandaar gisteren een nieuwe mail gestuurd naar Vliegtickets.nl met de boodschap dat mijn vlucht nu wel geannuleerd is door United en ik volgens hun voorwaarden wel degelijk in aanmerking kom voor een refund (annulatie door United zelf). Vandaag een mailtje gehad dat mijn vraag werd doorgestuurd naar de backoffice en dat ze contact zullen opnemen met United om na te gaan of ik in aanmerking kom voor een refund of niet. Uiteraard met de boodschap dat het even kan duren.
Even in spanning afwachten dus (aangezien vakantieplannen in 2021 er ook niet in zullen zitten).
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
@Moderatorteam
Is het een idee om aparte topics te openen voor afhandeling van annuleringen door Corona? Bijvoorbeeld:
- Annuleringen AF/KLM
- Annuleringen Lufthansa Group
- Annuleringen United Airlines
- Annuleringen Delta
- Annuleringen BA/ Virgin
- Annuleringen overige vliegmaatschappijen en brokers
- Annuleringen Pakketreizen
- Annuleringen Hotel en andere verblijven
- Annuleringen auto en camperhuur
Dan kan dit topic een algemeen discussietopic blijven en blijft de rest overzichtelijk informatief en eenvoudig terug te zoeken.
Is het een idee om aparte topics te openen voor afhandeling van annuleringen door Corona? Bijvoorbeeld:
- Annuleringen AF/KLM
- Annuleringen Lufthansa Group
- Annuleringen United Airlines
- Annuleringen Delta
- Annuleringen BA/ Virgin
- Annuleringen overige vliegmaatschappijen en brokers
- Annuleringen Pakketreizen
- Annuleringen Hotel en andere verblijven
- Annuleringen auto en camperhuur
Dan kan dit topic een algemeen discussietopic blijven en blijft de rest overzichtelijk informatief en eenvoudig terug te zoeken.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Over de terugreis maak ik me geen zorgen, ook heb ik een reisverzekering die dat soort dingen dekt, al zal ik zeker contact opnemen met ze er over, mochten we in september kunnen vliegen.Erving schreef: ↑16 apr 2020, 12:17Als de travelban voor Europeanen zou worden opgeheven denk ik dat Nederland Amerika meteen code oranje (misschien wel rood) geeft (zie het USA-kaartje op https://www.nytimes.com/interactive/202 ... -maps.html). Al was het alleen maar omdat Blok zich dan niet hoeft druk te maken over jouw repatriëring.
Dat kon je voorzien en moet je dan zelf verzekeren dus als je gaat, hou dan heel goed de voorwaarden van je reisverzekering in de gaten. Zelf zou ik vooraf een schriftelijke verklaring van de verzekering willen hebben dat ik voor alle gevolgen van Corona verzekerd ben.
Verder lijkt het me wel stiekem wel lekker om de winter bij vrienden in Californië door te brengen, mijn werkgever heeft daar ook het hoofdkantoor, dus er is vast wel wat te regelen als we niet terug mogen.

-
- Amerikakenner
Ik weet welke groep je bedoelt. Maar weet je hoe dat komt? Omdat de jongeren denken dat zij niet besmet raken. Dat raken ze wel, ze worden misschien niet ziek maar besmetten de ouderen door hun gedrag wél. Omdat zíj de 1,5 meter niet zo nauw nemen en hijgend en puffend vlak langs mij rennen als zij aan het joggen zijn en ik mijn hondje uitlaat.Almere vak V schreef: ↑16 apr 2020, 16:01Dan wil ik jou de vraag stellen: en kijk is wie er ziek zijn, en kijk is wie er in het ziekenhuis liggen, en kijk is wie er op de IC liggen, en kijk is wie er dood gaan?
En ik ben het met je eens: ik wil ook heel graag dat het leven weer terug naar normaal gaat. En dat de economie zo snel mogelijk weer op gang komt.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik heb ook absoluut de wijsheid niet in pacht. Heb alleen verstand van gescheurde enkel- en kniebanden heel kort door de bocht gezegd.Superdork1 schreef: ↑16 apr 2020, 15:56Je idee klinkt niet zo gek ware het niet dat COVID-19 niet alleen ouderen treft. Als je dus alles los laat onder de 60 dan zit je nog steeds met honderden doden en een overbelast zorgsysteem.
Die doden krijgen we toch. De mensen die nu veelal doodgaan zijn mensen op leeftijd, mensen die wat mankeren, of mensen op leeftijd die wat mankeren. Die mensen gaan sowieso dood. Elke dag overlijden er gemiddeld 420 mensen per dag. Aan van alles en nog wat.
Wat ik probeer te zeggen is dat je moet voorkomen dat mensen boven de 60 besmet raken. Als ze niet besmet raken belanden ze niet in een ziekenhuis. En als ze niet in het ziekenhuis belanden gaan ze ook niet dood.
Als je naar dit model kijkt, zie je een aantal interessante zaken:Superdork1 schreef: ↑16 apr 2020, 15:56Eigenlijk zouden we jouw theorie eens moeten testen in het model wat de Volkskrant publiceerde: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/20 ... miepuzzel/#/
- 90% van de doden is ouder dan 60.
- 96% van de besmette personen onder de 60 hersteld, 4% komt te overlijden.
- 78% van de besmette personen boven de 60 hersteld, 22% komt te overlijden
Alleen ga je in dit model dus een enorme piek krijgen. Die piek waar we met zn allen zo bang voor zijn omdat we die niet aankunnen.
Nogmaals, ik wil dus geen bejaarden pesten. Maar ze juist beschermen. Door te voorkomen dat ze besmet raken, ziek worden, overlijden, kan je de druk weghalen bij de instanties die hier nu onder gebukt gaan. Er zullen zeker nog steeds mensen ziek worden. ook onder de 60 zijn er genoeg mensen met geen optimale gezondheid. Ook die mensen moet je wellicht in bescherming nemen. Maar ik denk dat je op deze manier de overbelasting voorkomt.
En met als positief bij-effect. Dat mensen weer gaan werken. En dat we hiermee de schade aan de economie kunnen beperken.
Dan zijn we het volgens mij eens. Jullie blijven binnen. Die ander kan zn rondjes rennen. Jullie raken niet besmet. Economie kan zich herstellen en dan kunnen we binnenkort weer met zn allen van onze vrijheid genieten. In plaats van dat we nu met zn allen gaan zitten navelstaren.covri schreef: ↑16 apr 2020, 16:17Ik weet welke groep je bedoelt. Maar weet je hoe dat komt? Omdat de jongeren denken dat zij niet besmet raken. Dat raken ze wel, ze worden misschien niet ziek maar besmetten de ouderen door hun gedrag wél. Omdat zíj de 1,5 meter niet zo nauw nemen en hijgend en puffend vlak langs mij rennen als zij aan het joggen zijn en ik mijn hondje uitlaat.
Laatst gewijzigd door Almere vak V op 16 apr 2020, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 7775 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens