Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Uitleg boeken Priceline/Hotwire

Bericht door RiverCola »

_reactie op mijn vorige bericht_

Ik heb inmiddels de demo bekeken en heb nu begrepen dat ik verder had moeten klikken. Dat heb ik nu gedaan met een belachelijk laag bedrag zodat ik zeker wist dat het niet aangenomen werd en ik eens even alles kon bekijken. Nadat mijn bod van $25,- ( :lol: ) werd afgewezen stond er dat ik iets moest veranderen aan mijn 'opties'. Aangezien ik niet uit meerdere area's kan kiezen en ik niet een 1-star economy hotel wil bleef alleen de mogelijkheid het bedrag te verhogen over. Dat deed ik: $30,- en daarna $35,-, maar kreeg steeds weer dat scherm dat ik tenminste 1 ding moet veranderen aan mijn original bid (het bod van $25,-). Vreemd....

Wat ik nu niet weet is hoe het daarna verder gaat: Gaat het bijvoorbeeld zo in het geval van Vegas: Je bod word 'geaccepteerd'
en daarna krijg je een overzicht van hotels welke je voor dit bedrag kunt boeken en daar staan dan de aminities bij zodat je eenigzins kunt gokken welk hotel dit is???
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Nee, bij Priceline werkt het niet zo. Als je bod geaccepteerd wordt dan zie je direct welk hotel het geworden is. Je kunt alleen opnieuw bieden als je ook een regio bij kunt voegen. Gaat dat niet dan ga je je sterren veranderen en dan krijg je waarschijnlijk een hotel in een mindere klasse waar je dan waarschijnlijk teveel voor betaald. Je opties zijn dus soms wat beperkter en in sommige regio's kun je dus maar 1 bod doen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Okey, dat begrijp ik. Maar 'jullie' schrijven altijd over de amenities, bijvoorbeeld dat jullie daaraan af proberen te leiden welk hotel dat is. Wanneer krijg je dat dan te zien? Want voor zover ik gekomen ben heb ik alleen maar een bod kunnen doen, mijn cc-informatie gegeven en dan werd het bod weer afgewezen (of het wordt aangenomen en dan heb je dus gelijk een hotel).

En nog een vraag: Hoe kan het dat ik geen optie heb om een 3 of 4 sterren hotel te kiezen, want die zijn er wel in Estes Park.
Bieden ze die dan gewoon niet aan? Of kan het zo zijn dat ze over een week, of meer, wel zulke hotels aanbieden?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Zij bieden die gewoon niet aan. Je kunt nog Hotwire proberen. Wat veel forummers doen(althans de priceliners) is bij de hotels kijken wat voor amenities ze hebben om vervolgens te filteren welk hotel in welke **** valt. Persoonlijk doe ik dat niet. Een 4 **** is een 4 **** en dat is wat ons betreft prima.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

het systeem van hotwire en of priceline is gewoon anders.Wil je alles goed begrijpen zul je de eerste paar posts van dit topic moeten lezen.Ik heb uren gelezen voordat ik het begreep.Ik raad je vooral bij priceline aan je goed in te lezen en niet zomaar gaan bieden.
Bij hotwire kun je aan de hand an de amenities zien welk hotel het waarschijnlijk is via de 2 bekende sites.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

RiverCola schreef:
En nog een vraag: Hoe kan het dat ik geen optie heb om een 3 of 4 sterren hotel te kiezen, want die zijn er wel in Estes Park.
Bieden ze die dan gewoon niet aan? Of kan het zo zijn dat ze over een week, of meer, wel zulke hotels aanbieden?
Priceline gaat heel goed in grotere steden maar in kleinere plaatsen is het haast onmogelijk om iets leuks te scoren. Estes Park zou ik dan ook "gewoon" boeken want daar heb je weinig kans om daar iets te "winnen".
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Ik heb nog een vraagje mbt dat forum(biddingfortravel).
Ik zie hier eigenlijk alleen maar mensen op bieden die in de eerst komende maand(en) gaan.
Heeft dit een reden? Accepteren ze sneller een bod dan als het pas voor over een half jaar is?

Kan ik dus beter nog wachten, of moet ik nu gewoon al lekker gaan proberen of het lukt??

Tnx!
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ik heb eind december een aantal overnachtingen via Priceline geboekt voor onze vakantie in mei, dus 5 maanden vantevoren.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ik heb in oktober al een paar hotels geboekt via Priceline voor juli 2009 en ook voor $45,00 al iets leuks gewonnen, dat is dus ruim 9 maanden vantevoren, je hoeft niet te wachten tot vlak voor je vertrek.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Vincent Morit schreef:Ik heb nog een vraagje mbt dat forum(biddingfortravel).
Ik zie hier eigenlijk alleen maar mensen op bieden die in de eerst komende maand(en) gaan.
Heeft dit een reden? Accepteren ze sneller een bod dan als het pas voor over een half jaar is?

Kan ik dus beter nog wachten, of moet ik nu gewoon al lekker gaan proberen of het lukt??

Tnx!
op die bekende fora komt deze vraag ook vaak terug.Maakt niets uit ! Op deze site http://www.usa-reise.de/forum/index.html wordt ook veel wins bijgehouden die vaak ook wat verder in de toekomst liggen.Het zou leuk zijn als op dit forum ook een dergelijk topic zou bestaan.Maar de duitse site wordt wellicht door wat meer mensen bezocht.
je moet dan kijken bij unterkunfte daar staan een topic van 35 pagina's over priceline wins.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik zou gewoon lekker gaan bieden. Kun je vast oefenen. Niet te hoog gaan zitten(wel redelijk natuurlijk) en dan maar proberen wat je krijgt.
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Ik heb gisteren nog een 4 sterren hotel geboekt in Phoenix voor slecht 42$ per kamer. Periode oktober 2009.
Marriot Mesa Phoenix

En afgelopen week, Hyatt Fisherman's Wharf voor 65$ per nacht.

Zijn beide toch kamers waarvoor je minimaal 150 euro voor betaald via de verschillende boekingsites.

Dus het kan wel voordelig zijn, ver van te voren. Al heb ik met het boeken in San Diego in Los Angeles meer moeite.

Gr. Stefan
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

stefan9 schreef:Ik heb gisteren nog een 4 sterren hotel geboekt in Phoenix voor slecht 42$ per kamer. Periode oktober 2009.
Marriot Mesa Phoenix
Echt? sh*t ! Ik heb 93 dollar betaald! Ik ben begonnen met 45 of zo, maar hij nam het nooit aan.
Nu moet ik wel zeggen dat we daar 22/5 zijn en dat is in de periode van (ik weet niet welke juist) feestdag.
Dat weekend hebben ook alle Amerikanen vrij.

Is dat bedrag met tax in? Bij mij wel. Nu niet dat dat zo veel is, maar soit.
Groetjes,
Carine
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

sachasenne schreef:Is dat bedrag met tax in? Bij mij wel. Nu niet dat dat zo veel is, maar soit.
Nee, excl. de tax. Ik kom op 50$ uit per kamer, niet slecht dacht ik zo. Misschien was het mij nog wel goedkoper gelukt, was namelijk mijn eerste bod. Het hotel heeft ook nog een goede beoordeling op tripadvisor met gemiddelde prijs van $223.

Ik ga nu Los Angeles, en San Diego weer eens proberen.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

het systeem van hotwire en of priceline is gewoon anders.Wil je alles goed begrijpen zul je de eerste paar posts van dit topic moeten lezen.Ik heb uren gelezen voordat ik het begreep.Ik raad je vooral bij priceline aan je goed in te lezen en niet zomaar gaan bieden.
@Karin: Ik had dit hele topic al doorgelezen maar zie nu dat ik dat 'gokken nav de amenities' Hotwire/Priceline door elkaar gehaald had. Het is ook zoveel informatie!!
Maar ik begrijp het nu aardig! Ik ben al bezig geweest met Priceline. Mijn doel is nu om een hotel in Downtown Denver te vinden voor een redelijke prijs. Hotel maakt me niet uit, wel de prijs en de kwaliteit. Ik had me wel verkeken op die stad, ik dacht dat het niet al te duur zou zijn. Maar de meeste 3,5 tot 4 * hotels kosten er algauw 190 tot 270 dollar. We overnachten daar op 22 juli, maar dat is wel op een woensdag....
Ik heb nu geboden met bedragen van 85 tot 93 dollar. Denken jullie dat ik gewoon vol moet houden of moet ik echt omhoog met het bedrag?

Ik zal ook hotwire eens gaan bekijken voor de overnachting in Estes Park. Ik heb namenlijk geen zin om straks de hele vakantie in Cabins te gaan overnachten :wink:

In ieder geval bedankt voor alle informatie!!
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

RiverCola schreef:Mijn doel is nu om een hotel in Downtown Denver te vinden voor een redelijke prijs. Ik had me wel verkeken op die stad, ik dacht dat het niet al te duur zou zijn. Maar de meeste 3,5 tot 4 * hotels kosten er algauw 190 tot 270 dollar. We overnachten daar op 22 juli, maar dat is wel op een woensdag....
Ik heb nu geboden met bedragen van 85 tot 93 dollar. Denken jullie dat ik gewoon vol moet houden of moet ik echt omhoog met het bedrag?
Misschien een sterretje zakken? vaak krijg je dan toch een hogere ster toegewezen, ik heb een aantal hotels via Priceline in en rond Denver geboekt en dat is toch echt wel een stukje goedkoper.
Voor 2 juli (aankomstdatum) het Courtyard by Marriott Denver Airport voor $ 45,00
Voor 21 juli in Longmont, Denver-Noord, Courtyard by Marriott Longmont $ 60,00
Voor 22 en 23 juli Denver centrum, het Red Lion Denver Central voor $ 47,00 per nacht.
Misschien eens 3 * invoeren.
In Estes Park kan je het denk ik wel vergeten, daar heb je trouwens wel hele leuke cottages die je kan huren.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Wij hebben voor Denver het Westin Tabor Center via Priceline geboekt. € 75.- per nacht.(inclusief tax) Op de website kosten de kamers $ 217.-`(incl. tax)
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Mariott Denver airport gateway voor 48 $ ! Prijs via het hotel 260$ .
Groetjes,
Carine
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Heeft iemand ervaring met New York begin november???
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

jeetje, hoe krijgen jullie het voor elkaar!! :D

Als ik mn eerste succes(je) geboekt heb laat ik het gauw weten......
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer