Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
- cadarora
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
Dank je wel voor het delen.
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
http://www.cadarora.com
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
@T1m thanks. Ik kan nog veel leren 

Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Hoe zijn jullie erin geslaagd om fietsen te reserveren mbv die Groupon? Ik vind het niet dadelijk op de website...
Tof dat ik hier net nu nog eens kwam kijken trouwens! Fietsen stond sowieso op het programma, fijn dat het voor een erg goed prijsje kan!
Tof dat ik hier net nu nog eens kwam kijken trouwens! Fietsen stond sowieso op het programma, fijn dat het voor een erg goed prijsje kan!
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zie hier.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Reserveren niet noodzakelijk, ook niet in de zomer of in September volgens de vriendelijke vrouw aan de telefoon een paar dagen terug. Hyde Street is hoofdkantoor met véél voorraad.
Rene: wil je het helemaal bond maken, 15% korting kan je via een affiliate system ook nog bereiken.
Rene: wil je het helemaal bond maken, 15% korting kan je via een affiliate system ook nog bereiken.

-
- Amerika-ontdekker
t1m schreef:50% korting bij Blazing Saddles in San Francisco! http://www.groupon.com/san-francisco/de ... s-san-fran
Zojuist ook gekocht! Tnx!
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Krijgen jullie ook allemaal langere tijd als status de melding 'your order is currently being processed'? En hoelang duurt zo'n status dan ... (gisteren besteld, staat nu nog op deze status)?
Ik heb er twee besteld, één voor mijzelf en één voor mijn vrouw. Een derde voor een eventueel luxe fiets doen we niet, doortrappen zullen ze!
PS net pas de tweede besteld en die was wel meteen beschikbaar. Kanhet iets met CC blokkade te maken hebben of wordt dat dan wel expliciet gemeld? Ik heb nl twee verschillende cc's gebruikt, de ABN cc aanvraag verloopt traag.
Ik heb er twee besteld, één voor mijzelf en één voor mijn vrouw. Een derde voor een eventueel luxe fiets doen we niet, doortrappen zullen ze!

PS net pas de tweede besteld en die was wel meteen beschikbaar. Kanhet iets met CC blokkade te maken hebben of wordt dat dan wel expliciet gemeld? Ik heb nl twee verschillende cc's gebruikt, de ABN cc aanvraag verloopt traag.
Laatst gewijzigd door IngeRene op 28 jun 2011, 07:55, 2 keer totaal gewijzigd.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
stapje voor stapjet1m schreef: Rene: wil je het helemaal bond maken, 15% korting kan je via een affiliate system ook nog bereiken.

- family of 5
- Amerika-ontdekker
hoi Rene! hoe is het met de status? ik kan je geen advies geven...ik heb er ook 2 besteld en dat ging behoorlijk vlot! wel in 1 bestelling, dat leek me het simpelst!
ik had nog gevraagd in de discussion of we er 3 konden bestellen en dan het restant kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld ferrytickets of een shirt. maar ik begreep uit het antwoord dat dat niet mogelijk is. dus we hebben er 2 besteld en dan doen we 1 fiets los met kortingsbon van 7 euro via de iphoneapp cityguidedeals.
enne t1m...nog bedankt voor de tip!!
ik had nog gevraagd in de discussion of we er 3 konden bestellen en dan het restant kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld ferrytickets of een shirt. maar ik begreep uit het antwoord dat dat niet mogelijk is. dus we hebben er 2 besteld en dan doen we 1 fiets los met kortingsbon van 7 euro via de iphoneapp cityguidedeals.
enne t1m...nog bedankt voor de tip!!
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hi, ik dacht 'slim' te zijn en hem maar te cancellen en opnieuw te bestellen. Toen bleek mijn cc helemaal niet meer geaccepteerd te worden. Groupon maar even gemaild.
En toen ging de telefoon: de ABN. Toevallig, zei ik, ik wou je net bellen ...
Of ik een transactie had geprobeerd met Groupon
Groupon doet eerst een kleine proef transactie om je CC te checken op beschikbaarheid. En die kleine transactie vallen op, omdat die ook door het minder betrouwbare leden van de mensheid worden gebruikt om CC's te vinden. De cc is toen dus geblokkeerd. Na mijn bevestiging dat ik wel met Groupon aan de slag was, is de blokkade opgeheven en kan ik nu wel via Groupon bestellen. Deze eerste CC soap wordt zo vervolgd.
En toen ging de telefoon: de ABN. Toevallig, zei ik, ik wou je net bellen ...
Of ik een transactie had geprobeerd met Groupon

- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het is gelukt, meteen goed.family of 5 schreef:hoi Rene! hoe is het met de status? ik kan je geen advies geven...
Nou, dat gaan we dus ook maar doen. Wel handig hoor zo'n 'spiegel groep' van 5family of 5 schreef:... dus we hebben er 2 besteld en dan doen we 1 fiets los met kortingsbon van 7 euro via de iphoneapp cityguidedeals.

Idemfamily of 5 schreef:enne t1m...nog bedankt voor de tip!!

super, net gekocht....goeie deal!

Booking.com heeft 34 hotels met 50% korting vanaf vanavond, de data zijn bij sommige hotels erg beperkt, bij andere een paar maanden achtereen,
ga ja naar de USA in juli/aug/sept. dan is het het nakijken waard als net jouw plaats er tussenzit.
ga ja naar de USA in juli/aug/sept. dan is het het nakijken waard als net jouw plaats er tussenzit.
- family of 5
- Amerika-ontdekker
via itunes heb ik sygic us gekocht voor 14,99 euro. een navigatiesysteem met tomtom-kaarten voor op de iphone. de prijs van 14,99 is tijdelijk ivm independence day.
25% korting op alles bij Rubys Tuesday bij inschrijving op de nieuwsbrief. Print de coupon, geldig tot 14 juli. Wel leuk, kan met de huidige dollar koers het menuprijzen delen door 2 voor de prijs in euros.
Als je militair bent en een pas kunt tonen, krijg je op veel plaatsen ook korting. Vooral in San Diego werkt dat goed. Zo mochten we met het hele gezin gratis Seaworld in met een 'hero salute' kaartje.
groetjes
Christa
groetjes
Christa
West-Canada/ VS juli/aug 2011 http://christajohankurtnaarcanada.reismee.nl
ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

Heeft iemand tips of er nog FOL (front of line) tickets met korting te verkrijgen zijn voor Universal Studios Hollywood?
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Volgens mij niet (zou doel ook voorbij streven): Hier te koop zonder datum.Armando schreef:Heeft iemand tips of er nog FOL (front of line) tickets met korting te verkrijgen zijn voor Universal Studios Hollywood?
Ja die van Premium outlet hadden we inderdaad gezien, helaas alleen zonder korting..
- Rebekka1977
- Amerikafan
Via Smartervegas.com een code gevonden voor 40% korting op kamers in Planet Hollywood en de PH Towers!
Wij hebben zojuist voor 22/23 augustus voor $83,40 per nacht de PH Towers 1 Bedroom Suite King Bed;Non-Smoking geboekt! Normale prijs $ 139,- per nacht wat we al niet duur vonden.
De code is CAAP400
Wij hebben zojuist voor 22/23 augustus voor $83,40 per nacht de PH Towers 1 Bedroom Suite King Bed;Non-Smoking geboekt! Normale prijs $ 139,- per nacht wat we al niet duur vonden.
De code is CAAP400
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1818 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-