- Je schema was vrij moelijk leesbaar en dat hebben we dus als eerste aangepast. Je schema ziet er nu dus iets anders uit;
- We hebben geen dagtochten (zoals Zion NP, Bryce NP, Arches NP, Monument Valley en Lake Powell) opgenomen. Het routekaartje zou hierdoor erg onoverzichtelijk worden door de vele extra stopplaatsen die we dan zouden moeten toevoegen. Hetzelfde geldt voor Goblin Valley SP en Aztec Ruines, Qua afstand zal dit allemaal niet zoveel uitmaken;
- De rit van Needles naar Los Angeles had je niet opgegeven. We hebben hier de extra dag bij Santa Barbara voor gebruikt. (De exta dag bij de Grand Canyon had ook gekund).
Veel plezier met het kaartje en hieronder volgen nog een paar opmerkingen.
ALLE tips en suggestie's zijn van harte welkom. Iedereen die ervaringen heeft, mag mij altijd mailen: leen.decock@skynet.be
Het zou wel zo leuk zijn als je je verzoek om tips zou willen plaatsen in het "Zuidwesten forum". Op die manier hebben andere forumleden er ook nog iets aan.
Enklele vraagjes waar ik nog mee zit:
- sommigen beweren dat het mooier is vanuit LA onze route te volgen naar San Fransisco, heeft iemand hiermee ervaring?
- Als iemand negatieve ervaring heeft met de door ons gekozen hotels, laten jullie dit aub weten?
Ook voor deze vragen geldt eigenlijk hetzelfde. Stel ze a.u.b. in het betreffende forum.
2 jaar geleden zijn we naar Florida geweest en heb ik via AllesAmerika héél veel gelezen en heel goeie tips gekregen, waarvoor mijn hartelijkste dank!
Alvast héél erg bedankt aan alle mensen die hun steentje willen bijdragen bij het plannen van onze reis!
Groetjes,
Marleen De Cock
Schellebelle (België) Leen.decock@skynet.be
Graag gedaan Marleen. Ook deze keer zullen we je graag behulpzaam zijn bij jullie reis naar het Zuidwesten.
Omdat wij, gezien de overnachtingsplaatsen, vermoeden dat jullie met een camper reizen, hebben wij Death Valley uit de route gelaten. In de zomermaanden mag je nl. niet met een camper door Death Valley reizen. Er is ook nog een mogelijkheid om onderlangs (via de US-395 en I-15) naar Las Vegas te reizen.
Het schema wat ik stuurde was inderdaad niet duidelijk, maar bedankt voor de correcties!!
Wij gaan inderdaad op de "rustdagen" enkele hikes maken, dus die dagen komen wel vol denk ik.
Nogmaals bedankt.
ik heb jouw routekaartje geplaatst. Het zijn er 2 geworden. Eentje via Bishop en eentje via Sequoia NP.
Van San Diego naar Joshua Tree NP heb ik de route binnendoor laten lopen i.p.v. via de Interstates. Niet door het Anza Borrego SP omdat dat wellicht moeilijk rijden is volgens Rob, zie dit bericht. Wel gaat de route er vlakbij langs.
ftburen schreef:ik wil graag de volgende res maken?
Los Angeles
San fransisco
Las Vegas
Colorado
Kansas
New York
Miami
Hallo ftburen,
Kun je misschien iets duidelijker aangeven wat precies je bedoeling is?
* Als je een routekaartje wilt, zijn de opgegeven plaatsen en staten veel te vaag om er een route van te maken. Het is in dit geval niet de bedoeling dat wij zelf een route voor je gaan uitstippelen.
* Wil je graag informatie over een leuke route van LA naar Miami, open dan een nieuw onderwerp in het betreffende forum. De forumleden helpen graag met informatie en tips.
Je aanvraag laten we 1 dag staan bij het topic van de routekaartjes om je de gelegenheid te geven dit te lezen. Daarna zullen we hem verwijderen.
Omdat wij, gezien de overnachtingsplaatsen, vermoeden dat jullie met een camper reizen, hebben wij Death Valley uit de route gelaten. In de zomermaanden mag je nl. niet met een camper door Death Valley reizen. Er is ook nog een mogelijkheid om onderlangs (via de US-395 en I-15) naar Las Vegas te reizen.
Veel plezier ermee!
Marjan en Roland
Bedankt voor het maken van het route kaartje, ik zou wel de exate route tussen Barstow en Santa Barbara willen weten, want we komen dan volgens dit kaatje door Los Angeles.
We reizen inderdaad met een camper ( 31ft)
Fam munneke schreef:Bedankt voor het maken van het route kaartje, ik zou wel de exate route tussen Barstow en Santa Barbara willen weten, want we komen dan volgens dit kaatje door Los Angeles.
We reizen inderdaad met een camper ( 31ft)
Groetjes Tom, Marian, Brenda, Renée & Lex
Tom en Marian,
we hebben voor de rit van Barstow naar Santa Barbara 2 routekaartjes toegevoegd.
Optie 1 gaat via Santa Clarita. Hiermee omzeil je Los Angeles en bovendien is de afstand korter. De reistijd is bij deze optie wel wat langer.
Optie 2 gaat via Los Angeles. Deze route is sneller maar je moet dan wel door het altijd drukke Los Angeles. Grote kans dat je je tijdwinst hierdoor weer verliest.
Lianne schreef:Heeej ik zou graag van deze steden een route willen!!
Alvast bedankt!
Hoeft niet in deze volgorde! Wat het handigst is!
-Washington D.C.
-New York
-Las Vegas
-Los Angeles
-Hollywood
-Beverly Hills
-San Francisco
-Philadelphia
-Miami
-Waldorf (Maryland)
-Rocky Mountains
Hoi Lianne,
Wij willen heel graag een routekaartje voor je maken maar het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat wij een route voor je gaan samenstellen.
De afstanden tussen de plaatsen die jij noemt zijn veel te groot zonder tussenstops. Die zul je dus eerst op moeten geven en ook de volgorde, waarna wij er wel een kaartje bij zullen maken.
Wil je informatie of tips over een te volgen route, kun je dit vragen in het forum "Andere regio"s/interregionaal".
moniquemanon schreef:Ik heb net het routekaartje bekeken en ik vind hem SUPER!!!!
Hartstikke bedankt voor jullie moeite (en ook zo snel al gemaakt)
:rockon:
Groetjes,
Monique
Monique,
graag gedaan!
We zijn blij dat we je van dienst konden zijn.
Marjan en Roland
PS: Je bericht hebben we verwijderd uit het topic van de routekaartjes. Dat topic is enkel bedoeld voor aanvragen. Opmerkingen en mededelingen kunnen hier geplaatst worden.
Lianne schreef:Heeej ik zou graag van deze steden een route willen!!
Alvast bedankt!
Hoeft niet in deze volgorde! Wat het handigst is!
-Washington D.C.
-New York
-Las Vegas
-Los Angeles
-Hollywood
-Beverly Hills
-San Francisco
-Philadelphia
-Miami
-Waldorf (Maryland)
-Rocky Mountains
Hoi Lianne,
Wij willen heel graag een routekaartje voor je maken maar het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat wij een route voor je gaan samenstellen.
De afstanden tussen de plaatsen die jij noemt zijn veel te groot zonder tussenstops. Die zul je dus eerst op moeten geven en ook de volgorde, waarna wij er wel een kaartje bij zullen maken.
Wil je informatie of tips over een te volgen route, kun je dit vragen in het forum "Andere regio"s/interregionaal".
Ja, dat kan met het vliegtuig uiteraard... eerst de oostkust doen, doorvliegen naar de westkust en eindingen in florida... bijvoorbeeld. Maar misschien is het een idee om er even een atlas bij te pakken en zelf eerst te kijken waar de steden liggen.
Veel plezier ermee!
Marjan en Roland
Nogmaals bedankt voor de kaartjes van Barstow naar Santa Barbara, ik heb ze uit geprint en ga ze gebruiken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.