phillybilly schreef:Wie en met hoeveel personen: Phillybilly en partner Hoeveelste keer: voor mij 4e, voor partner 2e Wanneer: Vertrek al in 2007 (20 dec) tot 8 januari Waarheen:kerstdagen New York en daarna vrienden bezoeken in Texas Airline: United Airlines Vliegroute heenreis: Amsterdam-Frankfurt-New York
week later: NY-Chicago-Houston Vliegroute terugreis: Houston-Frankfurt-Amsterdam Vervoer: auto, nog niet geboekt Overnachting: NY: hostel Texas: vrienden en misschien ergens een hotel
Jolanda,
Je had bovenstaande gegevens ingevuld in het topic voor 2008. Dit moet echter in 2007 omdat je dit jaar nog vertrekt. Het bericht heb ik inmiddels verwijderd, je kunt het opnieuw in het juiste topic plaatsen waarna wij het in het rijtje opnemen.
Reny schreef:Een beetje laat en alleen naar Canada dus (helaas) niet naar de VS maar here it goes:
Wie en met hoeveel personen: Erik en Reny Hoeveelste keer: 5e keer Noord Amerika, 1e keer Canada Wanneer: van 9 september t/m 27 september Waarheen: British Colombia en Alberta Airline: KLM Vliegroute heenreis: lekker rechtstreeks Amsterdam - Vancouver Vliegroute terugreis: Vancouver - Amsterdam Vervoer: fullsize car Overnachting: diverse hotels en motels Globale route: Vancouver, Victoria, Tofino, Whistler, Clearwater, Jasper, Lake Louise, Banff, Golden, Vernon, Hope, Vancouver
Reny,
Het bericht dat jij geplaatst had in "Wie, Hoe en Wanneer naar Amerika in 2007" is uitsluitend bedoeld voor reizen naar Amerika. Bezoek je naast Amerika ook Canada dan is dat ook oké. Helaas is dat in jouw geval niet zo. Ik heb je bericht daarom verwijderd.
Ook het bericht van Bart40 en jouw bericht daarop volgend heb ik verwijderd. We willen dat topic graag zuiver houden. Alle andere berichten zullen door ons verwijderd worden.
Wie en met hoeveel personen: Just me myself and I Hoeveelste keer: 8e keer Wanneer: juni 2007 Waarheen: Tampa, Florida Airline: British airways Vliegroute heenreis: Londen gatwick - Tampa Vliegroute terugreis: Tampa- Londen gatwick Vervoer: Vliegtuig- taxi Overnachting: 5 nachten st Petersberg Globale route: 1 hotel voor 1 congres
Als je toch nog graag in het rijtje geplaatst wil worden, moet je wel de juiste data vermelden, anders kan ik het geen plaatsje in het rijtje geven.
Het oorspronkelijke bericht heb ik uit het desbetreffende topic verwijderd. Dit om het topic "schoon"te houden. Plaats het maar opnieuw en volledig als je alsnog in het rijtje wilt worden opgenomen.
Marceljesse schreef:Wie en met hoeveel personen: Alleen
Hoeveelste keer: 8e keer
Wanneer: 6-11juni 2007
Waarheen: Tampa, Florida
Airline: British airways
Vliegroute heenreis: Londen gatwick - Tampa
Vliegroute terugreis: Tampa- Londen gatwick
Vervoer: Vliegtuig- taxi
Overnachting: 5 nachten st Petersberg
Globale route: 1 hotel voor 1 congres
zo beter??
Eigenlijk niet..... :sorry:
Het is de bedoeling dat je het in dit topic plaatst.....
Ik zie onze naam ook in de lijst staan, wij zijn al bijna aan het einde van onze reis, maar hebben dus ook een liveverslag bijgehouden! Zie onderstaande link, misschien dat je die ook kan toevoegen in de lijst?
carenan schreef:Ik zie onze naam ook in de lijst staan, wij zijn al bijna aan het einde van onze reis, maar hebben dus ook een liveverslag bijgehouden! Zie onderstaande link, misschien dat je die ook kan toevoegen in de lijst?
Jullie stonden al wel in het rijtje maar de link naar het Liveverslag was nog niet vermeld. Die heb ik nu ook toegevoegd.
Bramster schreef:Wie en met hoeveel personen: Ikke, alleen Hoeveelste keer: Teveelste keer, maar nog niet vaak genoeg Wanneer: Dec 11 - Dec 25 Waarheen: Illinois Airline: United Airlines Vliegroute heenreis: AMS-ORD Vliegroute terugreis: ORD-AMS Ticketprijs: 428€ Vervoer: Auto Overnachting: Vrienden Globale route: Noord West Illinois
Hoi Bramster,
"Teveelste" keer naar Amerika bestaat natuurlijk niet, het is nooi "te" veel......
Marjan
Note als mod:
Ik zag dat je het schemaatje iets aangepast hebt en de ticketprijs ertussen hebt gezet. Eigenlijk vind ik dat best wel een goeie en stel dan ook voor dat anderen dit voortaan ook vermelden.
RichardPhotography schreef:Wie en met hoeveel personen: Richard en Francis Hoeveelste keer: eerste keer Wanneer: 28 oktober t/m 25 november 2007 Waarheen: Los Angeles Airline: KLM Vliegroute heenreis: Amsterdam - Los Angeles Vliegroute terugreis: Los Angeles - Amsterdam Vervoer: Equinox jeep Overnachting: diverse Globale route: zie hiervoor: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=12265
Hoi Richard,
Ik verzoek je om bovenstaande posting hier in dit Sticky te plaatsen. Je hebt nl. gepost in het schema van 2008 en jullie vertrekken al deze week (2007 dus)......
Jouw bericht heb ik inmiddels verwijderd. Zodra je het plaatst in 2007, voeg ik je alsnog toe aan "Op een rijtje...." in 2007.
Ruben schreef:Wie en met hoeveel personen:4 Hoeveelste keer: 1e Wanneer: 19 dec-6 jan Waarheen: LA,SF,LV,Tijuana Airline: US Airways Vliegroute heenreis: Brussel-philly-LA Vliegroute terugreis: LA-Philly-Brussel Ticketprijs: 530 Vervoer: Huurwagen Overnachting: Hotels Globale route: LA,SF,LV,LA Tijuana
Hoi Ruben,
Zou jij bovenstaand bericht willen plaatsen in dit topic van 2007? Je had het geplaats in Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2008. Inmiddels heb ik het daar verwijderd.
Als je je schema geplaatst hebt, zal ik je toevoegen aan het rijtje van 2007.
We vertrekken overmorgen! We zijn nog druk bezig om allerlei deadlines te halen voordat we ook werkelijk weg kunnen maar dat moet lukken.
Net als de vorige keren zullen we een live verslag bij houden op ons weblog (zie link in onderschrift). Misschien kan die worden toegevoegd aan het overzicht bovenaan?
Bedankt!
Ellen
ps/ alvast fijne jaarwisseling iedereen en dat 2008 een jaar vol mooie reizen mag worden!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.