Ik hoop dat Amerika dat beleid niet gaat volgen en eerder open gaat....

Amerika doet maar wat. Je mag als Amerikaan wel naar Europa. Daar mag je vervolgens de hele zomer elke deurklink aflikken die je gevonden kunt krijgen. En vervolgens vlieg je weer vrolijk terug. Zonder dat er iemand vragen stelt. Maar je mag als Europeaan niet naar Amerika. Lijkt me lekker helder en consequent...Timothy555 schreef: ↑12 aug 2021, 11:50Maar dus niet zoals de USA, waarbij je plots wel kan als je eerst 15 dagen naar een land met x% hogere besmettingen gaat (maar het is dan geen Schengen). Ik vind het beleid van USA nergens op slaan. Dat van Nieuw-Zeeland vind ik enorm belachelijk, maar het is wel consequent.
Bij Trump werd je natuurlijk horendol van hetgeen de beste man er elke dag uit meende te moeten kramen. Maar van Biden weet ik niet eens of ie nog wel leeft. De laatste keer heb ik m van een vliegtuigtrap zien rollen. Maar daarna geen woord meer van vernomen. Van Trump wisten we tenminste nog dat ie was golfen. Biden kan al goed een maand dood en begraven zijn...
Politieke agenda...Ik vraag me echt af wat er achter de schermen speelt… ik kan geen enkel scenario bedenken waarin de VS hier voordeel uit haalt…?
Zomaar zeggen Amerika doet maar wat en deurklinken aflikken .... is toch ook een beetje van de pot gerukt .Almere vak V schreef: ↑12 aug 2021, 17:11Amerika doet maar wat. Je mag als Amerikaan wel naar Europa. Daar mag je vervolgens de hele zomer elke deurklink aflikken die je gevonden kunt krijgen. En vervolgens vlieg je weer vrolijk terug. Zonder dat er iemand vragen stelt. Maar je mag als Europeaan niet naar Amerika. Lijkt me lekker helder en consequent...Timothy555 schreef: ↑12 aug 2021, 11:50Maar dus niet zoals de USA, waarbij je plots wel kan als je eerst 15 dagen naar een land met x% hogere besmettingen gaat (maar het is dan geen Schengen). Ik vind het beleid van USA nergens op slaan. Dat van Nieuw-Zeeland vind ik enorm belachelijk, maar het is wel consequent.
Van Nieuw Zeeland, en ook Australie, kan je vinden wat je vindt. Maar het is in ieder geval duidelijk. Maar als er in Sydney binnen een uur twee mensen een niesbui krijgen om dan vervolgens het halve land een week af te sluiten vind ik persoonlijk ook wel weer een tikkie ver gaan.
Bij Trump werd je natuurlijk horendol van hetgeen de beste man er elke dag uit meende te moeten kramen. Maar van Biden weet ik niet eens of ie nog wel leeft. De laatste keer heb ik m van een vliegtuigtrap zien rollen. Maar daarna geen woord meer van vernomen. Van Trump wisten we tenminste nog dat ie was golfen. Biden kan al goed een maand dood en begraven zijn...
En ga er vanuit. Als er straks weer gevlogen mag worden dat dit ook niet van de ene op de andere dag geregeld zal zijn. Hou er rekening mee dat ze minimaal 4 tot 5 weken nodig hebben om de boel in gang te zetten. Vandaar denk ik ook dat je nu de vluchten geannuleerd zien worden die binnen dit tijdsvak vallen.